Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Islamitische terreur is uitgebannen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86470)

circe 31 maart 2007 10:06

Islamitische terreur is uitgebannen.

Tenminste… iedere term die ernaar verwijst is uitgebannen met de introductie van een geheim EU woordenboek voor regeringsofficials, ofwel “common lexicon” dat enige connectie tussen de islam en islamitisch terrorisme moet uitbannen.

Zo heet “islamitisch terreur” voortaan, als u dan toch echt een relatie met de islam niet kunt of wilt vermijden “terroristen die abusief de islam betrekken in hun daden”. En dan heb ik de zinsnede (“terrorists who abusively invoke Islam”) uit het kader hieronder zo getrouw mogelijk vertaald.
Lees verder op Nederkrant

Ik geloof dat dit reeds lang was aangekondigd.

Enfin, nu weten we het allemaal.

het wordt nu wel een beetje moeilijk voor de Edina's die geen onderscheid meer mogen maken en ook "fundamentalisten" moeten verbannen uit hun woordenschat.

Alles kan en alles mag blijkbaar..... behalve er nog iets over zeggen.

Ik vermoed dat we achtereen nog enkel over terreur van (nieuwe) vlamingen mogen spreken? Kwestie van de mensen niet te stigmatizeren?
Of beter nog gewoon: Nieuw-Europese terreur! Weet iedereen tenminste waarover het gaat.

Bhairav 31 maart 2007 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2572030)
Tenminste…

Zeer scherpzinnig weeral...:roll:

Rudy 31 maart 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
het wordt nu wel een beetje moeilijk voor de Edina's die geen onderscheid meer mogen maken en ook "fundamentalisten" moeten verbannen uit hun woordenschat.

Er is niemand die beweert dat bepaalde woorden moeten worden geweerd uit de woordenschat. Het is wel de bedoeling dat misdaden en misdrijven niet per definitie worden gekoppeld aan een religie, wat een verkeerd beeld schept van de godsdienst. Er is ook niemand die belet de godsdienst te vermelden indien dit relevant is.
Punt is dat er nogal vlug met de vinger wordt gewezen naar de islam, als een moslim iets mispeuter ligt het aan z’n godsdienst, als een Vlaming iets mispeutert ligt het aan z’n opvoeding, en dit terwijl God er ook werd bijgesleurd om een oorlog tegen Irak te beginnen.

circe 31 maart 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2572421)
Er is niemand die beweert dat bepaalde woorden moeten worden geweerd uit de woordenschat. Het is wel de bedoeling dat misdaden en misdrijven niet per definitie worden gekoppeld aan een religie, wat een verkeerd beeld schept van de godsdienst. Er is ook niemand die belet de godsdienst te vermelden indien dit relevant is.
Punt is dat er nogal vlug met de vinger wordt gewezen naar de islam, als een moslim iets mispeuter ligt het aan z’n godsdienst, als een Vlaming iets mispeutert ligt het aan z’n opvoeding, en dit terwijl God er ook werd bijgesleurd om een oorlog tegen Irak te beginnen.

Ik heb nog maar weinige oude vlamingen een crimineel feit weten plegen onder het aanroepen van Allah akhbar of voor mijn part God in den hoge!

Tenzij de vroegere IRA aanhangers telkens Hallelujah Jezus riepen toen ze bommen lieten ontploffen?

Dycore 31 maart 2007 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2572030)
Tenminste… iedere term die ernaar verwijst is uitgebannen met de introductie van een geheim EU woordenboek voor regeringsofficials, ofwel “common lexicon” dat enige connectie tussen de islam en islamitisch terrorisme moet uitbannen.

Zo heet “islamitisch terreur” voortaan, als u dan toch echt een relatie met de islam niet kunt of wilt vermijden “terroristen die abusief de islam betrekken in hun daden”. En dan heb ik de zinsnede (“terrorists who abusively invoke Islam”) uit het kader hieronder zo getrouw mogelijk vertaald.
Lees verder op Nederkrant

Ik geloof dat dit reeds lang was aangekondigd.

Enfin, nu weten we het allemaal.

Alles kan en alles mag blijkbaar..... behalve er nog iets over zeggen.

Ik vermoed dat we achtereen nog enkel over terreur van (nieuwe) vlamingen mogen spreken? Kwestie van de mensen niet te stigmatizeren?
Of beter nog gewoon: Nieuw-Europese terreur! Weet iedereen tenminste waarover het gaat.

Allé, weer een toegeving aan de moslims

Rudy 31 maart 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2572822)
Ik heb nog maar weinige oude vlamingen een crimineel feit weten plegen onder het aanroepen van Allah akhbar of voor mijn part God in den hoge!

Ik ook niet, behalve een bekeerde Vlaming misschien. Maar daar gaat het niet om. Je antwoordt naast de kwestie.

Als godsdienst niets met de misdaad te maken heeft is het irrelevant om te verwijzen naar de geloofsovertuiging van de dader.

Vorenus 31 maart 2007 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2572851)
Ik ook niet, behalve een bekeerde Vlaming misschien. Maar daar gaat het niet om. Je antwoordt naast de kwestie.

Als godsdienst niets met de misdaad te maken heeft is het irrelevant om te verwijzen naar de geloofsovertuiging van de dader.

En bij islamitische terroristen is juist de islam wel een bron.

Rudy 31 maart 2007 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2572874)
En bij islamitische terroristen is juist de islam wel een bron.

De islamistische terroristen beste Hellfinger. Let op de nuance.

Ik ben wel christelijk opgevoed maar voel mij ook niet verbonden met de "neocons" die in naam God een kruistocht beginnen tegen Irak.

Vorenus 31 maart 2007 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2572891)
De islamistische terroristen beste Hellfinger. Let op de nuance.

Ik ben wel christelijk opgevoed maar voel mij ook niet verbonden met de "neocons" die in naam God een kruistocht beginnen tegen Irak.

Toch zonder S, peis ik.

Rudy 31 maart 2007 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2572895)
Toch zonder S, peis ik.

Neen Hellfinger. Raadpleeg een woordenboek en lees het verschil tussen een “islamiet” en een “islamist”

Vorenus 31 maart 2007 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2572952)
Neen Hellfinger. Raadpleeg een woordenboek en lees het verschil tussen een “islamiet” en een “islamist”

Voor mij blijft het Islam-Islamiet-Islamitische. Ik ga geen 1000 en 1 woorden gebruiken om 1 geloof aan te duiden.

circe 31 maart 2007 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2572952)

allez wat staat er dan?

Dat een islamiet de koran volgt en dat een islamist de koran ook volgt?

Rudy 31 maart 2007 17:59

Islamist: fanatieke moslim, die een theocratie op islamitische grondslag nastreeft

Islamiet: moslim

Edina 31 maart 2007 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 2573003)
Islamist: fanatieke moslim, die een theocratie op islamitische grondslag nastreeft

Parels voor de zwijnen.

circe 31 maart 2007 22:14

Citaat:

maw een islamiet is volgens U een moslim die de koran niet volgt? Soort van niet-praktizerende katholiek of zo?

Diego Raga 31 maart 2007 22:37

Citaat:

Nuance: het theocratische doel van de islamist is correct.
De islamiet zal hem hier echter niet van tegenhouden.
Daarvoor staat beider einddoel garant.

Flippend Rund 31 maart 2007 23:06

Als hier echt eens iets ontploft, dan zal ik mij zorgen maken over islamitische terreur.

sodoirt 1 april 2007 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2573219)
Parels voor de zwijnen.

Met zo'n uitdrukking in relatie tot de islam zullen je moslimvriendjes je tot in de eeuwigheid dankbaar zijn :lol: :lol:

Online 1 april 2007 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt (Bericht 2574023)
Met zo'n uitdrukking in relatie tot de islam zullen je moslimvriendjes je tot in de eeuwigheid dankbaar zijn :lol: :lol:

Edina koos hem dan ook uit om haar perfecte dhimmitude te bewijzen.
Merk ook op dat ze Diego's statement niet kan weerleggen.
Tja, die grote zwijgende en dus instemmende meerderheid ...

Diego Raga 1 april 2007 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 2573757)
Als hier echt eens iets ontploft, dan zal ik mij zorgen maken over islamitische terreur.

Don't worry, Rund, er zullen hier geen plofgekken hun sick thing doen, zolang bij ons de dictatuur van het regeringsgewijs poco-denken heerst.
Die paarsgetinte Euro-religie, zorgt zo ook wel voor het islamitische paradijs dat Allahaha voor ons allen in petto heeft.

Tegen de tijd dat poco's als jij gaan doorhebben dat ze langs alle kanten duchtig gezjost zijn door hun eigen verkozenen, tegen dan is het niet meer nodig om het destructieve offerwerk van islamitische seekers of paradise te vrezen.
Madrid en Londen !? Pff, hun verdiende hondeloon zeker ?

Hier niet dus, het islamitisch-ideologische einddoel zal tegen dan stilaan vanzelf vorm krijgen en stilaan voldoende numerieke structuur bezitten, om wijk na wijk na wijk uit te breiden.
De exponentiele geboorte- en immigratiecurve en the years to come doen de rest wel, insj allah...

Neen, beste Rund, herkauw rustig verder je paarse pulp en maak je vooral geen zorgen over islamitische plofterreur in ons Belgenlandje, dat zal voor niks nodig zijn.

Daarvoor staat de veelbelovende en multi-gekke machtsspolitiek van uw dierbare verkozenen veel te veel garant.
Gezegend zij u ...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be