![]() |
de bierprijs gaat LICHTJES naar omhoog....
De geldwoven van INBEV hadden het nog nooit zo schoon ingekleed....
de bierprijs gaat naar omhoog om "in evenwicht" te komen met de prijzen op café.......8O de mensen drinken namelijk TE VEEL thuis !(lees niet genoeg op café):lol: ze hadden er bijvoorbeeld ook kunnen aan denken om de prijzen op café een ietsje naar beneden te halen......... maar het is véél rendabeler om ze te verhogen en er ne schonen uitleg bij te verzinnen......:-( voor mij is het kartel van INBEV reeds lang afgeschreven....... de IMBEV bierkes zijn bij ons reeds lang vervangen door een lekker en fris regionaal bierke zoals een Palmke, nen Brugsen Trippel of ne lekkere Geuze....8-) |
alcohol moest verboden worden.
|
Citaat:
wat is er mis met een biertje, t'is lekker en gezond....... maar ge moet er geene gansen bak van drinken nietwaar.:roll: |
Citaat:
Dat is maar een minderheid die er zo over ligt te denken...en moeten we met een minderheid rekening houden? :twisted:;-) |
Citaat:
|
alcohol is een ziekmakende kankerverwekkende harddrug
verbieden die handel. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan maar wijn. |
Citaat:
|
Voeg een Duvel ook maar toe aan die lekkernijen.
Alkohol moet wel verboden worden in kombinatie met verkeer. En zeker ook voor mensen die agressief worden als ze gedronken hebben. (zelfs als is alkohol, ik geef het toe, een hard drug. Ik richt mijn pijlen eer op al die andere, nieuwe harddrugs. In ekstremis mag alkohol blijven om al die oude wijven-genre-schoonmoeders, die hun venten nog geen pintje gunnen, verder te blijven jennen.) Inbev, met zijn beslissingen van Hoegaarden, heeft er inderdaad gelegen. Leve de echte Vlaamse brouwerijen. (en de Waalse ook verdoeme !!, we zijn voor onafhankelijkheid, maar in Europa geen beperking van personen- en goederenvervoer !! Laat ons samen klinken op de internationale samenwerking en solidariteit !!!) |
Pils is geen bier. Inbev is geen brouwerij. Kutkapitalisten.
|
Citaat:
Goeie keuze; je kiest er dus voor om je nog meer te laten afzetten 8-) |
Citaat:
dus water verbieden? :twisted: |
de de sigaretten dan, laatst kennis gemaakt met de nieuwe prijzen: 5.30 euro voor een pakske L&M!!!
:evil: :evil: :evil: |
Probeert maar eens deftig uit te gaan in Leuven. 1 euro 80 voor een pint op de oude markt. Dan zijn ze verbaast dat er geen kat meer te zien is.
Den deze zien ze niet meer daar, heb aan de ring een betere café gevonden. |
Koopt u een fles Havana Club rum (11 euro), een paar limoenen (2-3 euro), rietsuiker (1 euro), verse muntblaadjes (1-2 euro) en fix u gewoon mojitos a la volonte...wie zuipt nu nog bier als er zoveel betere alternatieven zijn !
|
Citaat:
|
Citaat:
Cuba libré, :-P Maar dan wel met de Havana reserva of Negrita Dark. |
Citaat:
|
Citaat:
En toch is Stella van het vat nog altijd het beste. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be