evilbu |
31 maart 2007 14:23 |
Kent u Mark Peeters, de "man met het bord" die niet in ruimtevaart gelooft?
Onlangs heb ik hem ter sprake gebracht in een discussie:
Mensen die nu nog studeren of tot voor kort nog studeerden zullen hem ongetwijfeld al ontmoet hebben : hij schuimt universiteiten en hogescholen af met borden en warrig geschreven pamfletten om mensen te overtuigen dat elke vorm van ruimtevaart en zelfs supersonisch transport (in de atmosfeer) onmogelijk is. Hij gebruikt een valse naam omdat hij ervan overtuigd is dat er tegen hem een complot bestaat, en dat een naaste al vermoord is omdat hij uit de biecht klapte.
Echt alles dat hij beweert of zegt opnoemen gaat te ver, maar enkele selecties :
http://markpeeters.skynetblogs.be/archive-month/2007-03
Citaat:
De “5-voudige moord in NIJVEL” wordt toegeschreven aan de vrouw met de naam “HERMETISCH” en dat benadrukt dat “alles” nu HERMETISCH is afgesloten: zowel “zaak Dutroux”, de “vrijlating van Nihoul”, koning Al-BERT, de “roze balletten”, de “BENDE van NIJVEL” (met hun roof-overvallen op de waren-huizen van DELHAIZE), de kid-napping van Laetitia DELHAIZE in BERT-RIX(=AlBERT de KONING), de voetballer FILIP ALBERT in NEW-castle=nieuw-kasteel=neuf-chateau
|
Citaat:
Daarna had ik het over het "feit" dat "vrouwen aan de pil FAKE" zijn. Ik vertelde over het verband tussen het aantal orgasmes van de vrouw in functie van het aantal jaren dat ze aan de pil was... Twee meisjes waren aan de pil. Eén meisje niet en die kreeg dan ook wat extra-aandacht, nadat ik zei dat een vrouw die niet aan de pil was "sex" wilde met een hele voetbalploeg...Het werd een "plezant" gesprek" met opmerkingen als "het zaad van een maat, kan geen kwaad..", en daardoor vergat ik om effectief te vragen hoelang de twee al aan de pil waren ... en hoeveel orgasmes de vrouwen nu effectief "per maand" hadden....
|
:roll:
Citaat:
Zoals de "zogezegde" maanlanding van 21-7-69, gekoppeld is aan de Belgische Nationale Feestdag, zo ook was de zaak Dutroux begonnen op 15-8-96, in Charlerloi en Neuf-Chateau...en was er dus nu ook weer een link naar "69".
Enerzijds is "96" het spiegelbeeld van "69"=soixante-neuf.. en dus een link naar "neuf-chateau".., maar anderzijds is er ook een link naar Clinton die zei dat hij niet echt op "MOONica" had gezeten, maar dat het beperkt was gebleven tot "oral sex(=69)".
Toen Dutroux ontsnapte, zei men op CNN: "DuTRoUTH is out there
|
Op Wikipedia is er trouwens al een artikel over hem :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Peeters
|