![]() |
Vlaams Belang lokt ruim 12.500 partijleden naar familiedag
![]() Citaat:
|
125000 euro minder aan propagandaposters langs de weg. Goeie zaak dus. Deden de andere partijen dat ook maar !
|
proficiat.
toch al baas in eigen bobbejaanland! ![]() |
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een succes, zeker ja, maar tot welk nut ? :roll: En dan maar fulmineren tegen de verkleutering ...
|
Ik las het op de webstek van de GVA, om 6 uur naar ATV nieuws gekeken die hebben natuurlijk niets gehoord of gezien, ben nu naar VTM aan het kijken,
die zullen waarschijnlijk ook niets gezien of gehoord hebben, belachelijk vind ik dat, |
Ze nemen voor zover ik zien gewoon allemaal het bericht van Belga over.
|
Citaat:
Zelfs de VRT. Toch niet jaloers. |
Hoera, ze hebben het toch gezien, maar das ook alles
|
Citaat:
|
erlich heeft weer aan de fles gezeten geloof ik.
|
De reacties van de militanten op de vrt waren veel zeggend:
geen vreemde talen, enkel nederlands geen vreemdelingen niet betaald met belastingscenten, geld voor eigen volk (waar krijgt het belang zijn financiering dan vandaan ?) typeert een beetje het gemiddelde iq van twee cijfers... MAAR: tis vrt, die zullen wel de strafste interviews er tussen uit pikken. |
Ja, dat verhaal van het blok is alleszins een succes verhaal. Als je ziet dat ze bestreden worden door koning kerk en staat en toch nog zoveel volk bijeen brengen, dat is een prestatie van formaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens de enigste subsidie die in het stemhokje wodt verdeeld. Zou trouwens met alle subsidies moeten geschieden. |
HOORT DIE ZEVER NIET BIJ PARTIJDISCUSSIES ?
dat stom vurt Belang altijd ! :twisted: is afgezaagd zenne en 12.500 man is een scheet zenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be