![]() |
VLAAMS BELANG dat nog steeds blok is bevestigd door van hecke ONTSLUIERD
Hier het RADICALE en superduidelijke bewijs van een documentaire van de RTBF waar trucage dus niet kan. Hieruit blijkt dat het Vlaams Belang wel degelijk een extreem-rechtse, racistische, EXTREEM-nationalistische, anti-anderstalige en fascistische partij is! Toen ik het zag was ik geschokt en ik denk dat heel wat roekeloze VB-kiezers dat ook zouden zijn als ze dit zagen. Alle namen die in de documentaire worden vernoemd hebben zo'n voorgeschiedenis vooral NAZISTISCH. HET VLAAMS BELANG IS RACISTISCH.
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654 Xavier Buisseret Gerolf Annemans Filip Dewinter Albert Erikson Wim Vereyken Roeland Raes Karen Dillen Frida Van Themsche Francis Vendereynden Luc Vermeulen Frank Vanhecke Jacques Georgin Roeland Vanwalleghem Guido Tastenhage Johan Demol Patrick Sessler Bart Debie allemaal zo'n nazistische voorgeschiedenis op enkele na die dan weer een anti-anderstalige voorgeschiedenis hebben. |
Post nummer 325864 over deze uitzending.
|
Topic sluiten aub;daar zijn al meerdere identiek dezelfde topic's over geopend geweest.
|
Weeral dit -_-* Hoe dikwijls gaan we dit nog tegenkomen.
|
Armand Erikson.
Als ik het mij goed herinner. |
Wie zijn Karen Dillen, Guido Tastenhage, Francis Vendereynden...?
|
Citaat:
|
Hey... is dit niet de 187635-ste thread die gestart wordt rond die nogal propagandistische franstalige "documentaire"? Gezellig... benieuwd wat ditmaal de reacties gaan zijn.
:roll: |
Los van deze documentaire, het is toch wel onduidelijk he, is Vlaams Belang nu Vlaams Blok of niet?
Waarom zet men hun balkje bij verkiezingsuitslagen naast dat Vlaams Blok van bij de vorige?:| |
Een afgezaagd draadje openen tegen het succes van Bobbejaanland-familiedag, alleluja!!!
|
Left-wing Bird is in a propagandistische mood vandaag. In de kieswijzer draad heeft ie al elke poster tot Groen! proberen te bekeren. :lol:
|
Jaloezie is toch iets ergs,ik voel veel jaloezie van heel wat verzuurde linksen,hehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<gaap>
waar blijven Pietje en Rav? boeiende topic verder, grune veugel. Proficiat met uw innovatie. |
Ik vind dit helemaal niet onnondig en afgezaagd, het moet bekend worden. Zeker meer dan de helft van de Vlaams Belang-kiezers weten niet waar ze mee te maken hebben! Ik geef jullie (de VB'ers) gelijk als jullie zeggen dat het Vlaams Belang geen extremistische standpunten heeft. Zij zijn een soort van verdoken partij die het veel harder menen dan dat ze het in hun standpunten schrijven.
|
Citaat:
|
Mooi propaganda stukje dat iedereen nu al zeker meer dan één keer heeft gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be