Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VLAAMS BELANG dat nog steeds blok is bevestigd door van hecke ONTSLUIERD (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86545)

Linkse Vogel 31 maart 2007 22:01

VLAAMS BELANG dat nog steeds blok is bevestigd door van hecke ONTSLUIERD

Hier het RADICALE en superduidelijke bewijs van een documentaire van de RTBF waar trucage dus niet kan. Hieruit blijkt dat het Vlaams Belang wel degelijk een extreem-rechtse, racistische, EXTREEM-nationalistische, anti-anderstalige en fascistische partij is! Toen ik het zag was ik geschokt en ik denk dat heel wat roekeloze VB-kiezers dat ook zouden zijn als ze dit zagen. Alle namen die in de documentaire worden vernoemd hebben zo'n voorgeschiedenis vooral NAZISTISCH. HET VLAAMS BELANG IS RACISTISCH.

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

Xavier Buisseret
Gerolf Annemans
Filip Dewinter
Albert Erikson
Wim Vereyken
Roeland Raes
Karen Dillen
Frida Van Themsche
Francis Vendereynden
Luc Vermeulen
Frank Vanhecke
Jacques Georgin
Roeland Vanwalleghem
Guido Tastenhage
Johan Demol
Patrick Sessler
Bart Debie

allemaal zo'n nazistische voorgeschiedenis op enkele na die dan weer een anti-anderstalige voorgeschiedenis hebben.

Zwartengeel 31 maart 2007 22:03

Post nummer 325864 over deze uitzending.

Marlboro 31 maart 2007 22:10

Topic sluiten aub;daar zijn al meerdere identiek dezelfde topic's over geopend geweest.

C.C. 31 maart 2007 22:19

Weeral dit -_-* Hoe dikwijls gaan we dit nog tegenkomen.

HAMC 31 maart 2007 22:20

Armand Erikson.

Als ik het mij goed herinner.

Zwartengeel 31 maart 2007 22:21

Wie zijn Karen Dillen, Guido Tastenhage, Francis Vendereynden...?

Marlboro 31 maart 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2573647)
Karen Dillen, Guido Tastenhage...

Hehe,khad het ook al gezien,maja,tis nen groenen e.

Jazeker 31 maart 2007 22:42

Hey... is dit niet de 187635-ste thread die gestart wordt rond die nogal propagandistische franstalige "documentaire"? Gezellig... benieuwd wat ditmaal de reacties gaan zijn.

:roll:

evilbu 31 maart 2007 22:42

Los van deze documentaire, het is toch wel onduidelijk he, is Vlaams Belang nu Vlaams Blok of niet?

Waarom zet men hun balkje bij verkiezingsuitslagen naast dat Vlaams Blok van bij de vorige?:|

Bert Bubber 31 maart 2007 22:43

Een afgezaagd draadje openen tegen het succes van Bobbejaanland-familiedag, alleluja!!!

Jazeker 31 maart 2007 22:44

Left-wing Bird is in a propagandistische mood vandaag. In de kieswijzer draad heeft ie al elke poster tot Groen! proberen te bekeren. :lol:

Marlboro 31 maart 2007 22:46

Jaloezie is toch iets ergs,ik voel veel jaloezie van heel wat verzuurde linksen,hehe.

Bert Bubber 31 maart 2007 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2573714)
Jaloezie is toch iets ergs,ik voel veel jaloezie van heel wat verzuurde linksen,hehe.

Marlboro, dat is geen jaloezie, dat is groene michel !! Straffen toebak hé.

Knuppel 1 april 2007 05:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2573603)
Hier het RADICALE en superduidelijke bewijs van een documentaire van de RTBF waar trucage dus niet kan. Hieruit blijkt dat het Vlaams Belang wel degelijk een extreem-rechtse, racistische, EXTREEM-nationalistische, anti-anderstalige en fascistische partij is! Toen ik het zag was ik geschokt en ik denk dat heel wat roekeloze VB-kiezers dat ook zouden zijn als ze dit zagen. Alle namen die in de documentaire worden vernoemd hebben zo'n voorgeschiedenis vooral NAZISTISCH. HET VLAAMS BELANG IS RACISTISCH.

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

Xavier Buisseret
Gerolf Annemans
Filip Dewinter
Albert Erikson
Wim Vereyken
Roeland Raes
Karen Dillen
Frida Van Themsche
Francis Vendereynden
Luc Vermeulen
Frank Vanhecke
Jacques Georgin
Roeland Vanwalleghem
Guido Tastenhage
Johan Demol
Patrick Sessler
Bart Debie

allemaal zo'n nazistische voorgeschiedenis op enkele na die dan weer een anti-anderstalige voorgeschiedenis hebben.

Met dit soort oudbakken brood en gekookte aardappelschillen mestten mijn ouders hun varkens vet.

born2bewild 1 april 2007 05:59

<gaap>
waar blijven Pietje en Rav?

boeiende topic verder, grune veugel. Proficiat met uw innovatie.

Linkse Vogel 1 april 2007 09:58

Ik vind dit helemaal niet onnondig en afgezaagd, het moet bekend worden. Zeker meer dan de helft van de Vlaams Belang-kiezers weten niet waar ze mee te maken hebben! Ik geef jullie (de VB'ers) gelijk als jullie zeggen dat het Vlaams Belang geen extremistische standpunten heeft. Zij zijn een soort van verdoken partij die het veel harder menen dan dat ze het in hun standpunten schrijven.

Jazeker 1 april 2007 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2574238)
Ik vind dit helemaal niet onnondig en afgezaagd, het moet bekend worden. Zeker meer dan de helft van de Vlaams Belang-kiezers weten niet waar ze mee te maken hebben! Ik geef jullie (de VB'ers) gelijk als jullie zeggen dat het Vlaams Belang geen extremistische standpunten heeft. Zij zijn een soort van verdoken partij die het veel harder menen dan dat ze het in hun standpunten schrijven.

oeeeeh. nu ben ik bang.

Stef Leeuwenhart 1 april 2007 11:38

Mooi propaganda stukje dat iedereen nu al zeker meer dan één keer heeft gezien.

C.C. 1 april 2007 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2574238)

Lol , heb jij last van Schizofrenie ? :lol:

stab 1 april 2007 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2573603)
Hier het RADICALE en superduidelijke bewijs van een documentaire van de RTBF waar trucage dus niet kan.

:rofl: :rofl: :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be