Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   1 april grappen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86575)

skaldis 1 april 2007 10:52

1 april grappen

Doe hier aangifte van 1 april grappen !

* Ik ben dus in die van de zondag los ingelopen. Goeike hoor.

* Die van radio 1 vind ik minder geslaagd, ik hoop tenminste dat het er een is. Helmoet Lotti gaat een wielerploeg beginnen en een fietstocht organiseren met honderd duizend deelnemers waarvan iedere hondertste een fiets wint. Uiteraard gesponserd met overheidsgeld door Bert Anciaux ( die is gewoon van het belastingsgeld met bakken door de ramen te smijten aan nutteloze zaken als oa reeds een wielerploeg)

Wie heeft er nog grappen gezien , ondervonden, ... ?

Jazeker 1 april 2007 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DS
,,Vulkaan onder de Waddenzee''

Nederland werd deze morgen wakker met de eerste 1-aprilgrap van 2007. Een vereniging stuurde vannacht een persbericht met als titel ,,Vulkaan is tijdbom onder Waddenzee'. De vulkaan bestaat wel, maar ligt twee kilometer diep en al miljoenen jaren niet meer actief.
De Nederlandse wereldomroep meldde op zijn beurt dat Europa werkte aan een standaardmaat voor condooms, de zogenaamde one-size-fits-all. De stad Amsterdam pakte uit met een nieuwe aanpak van geluidsoverlast. Op elke brug over de grachten zou een decibelmeter geïnstalleerd worden. Mensen die te veel geluid maken worden bij de volgende brug natspuiten. Mensen met een nat pak worden beboet.

In Vlaanderen is het nog even wachten op de traditionele 1-april-vis.

circe 1 april 2007 11:08

"De islam is een tolerante godsdienst die het terrorisme verbant"

De Marokkaanse koning Mohammed VI.De Marokkaanse koning Mohammed VI schreef gisteren in het teken van het Mouloudfeest dat de islam een tolerante godsdienst is die het terrorisme verbant. Het Marokkaanse staatshoofd wil hiermee de andere moslimleiders aansporen tot enerzijds een betere relatie met de andere religieuze mogendheden en anderzijds het oplossen van de problemen binnen de moslimwereld zelf.

Tijdens het Mouloudfeest viert men de verjaardag van de profeet Mahomet. Mahomet predikte de menselijkheid, de eenheid, de gematigdheid en de vrijheid. En dat zijn waarden die het extremisme, de uitsluiting, de versnippering, de dwang en het terrorisme tegenspreken, benadrukt de vorst. (belga/hln)

Jazeker 1 april 2007 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2574371)

* Die van radio 1 vind ik minder geslaagd, ik hoop tenminste dat het er een is. Helmoet Lotti gaat een wielerploeg beginnen en een fietstocht organiseren met honderd duizend deelnemers waarvan iedere hondertste een fiets wint. Uiteraard gesponserd met overheidsgeld door Bert Anciaux ( die is gewoon van het belastingsgeld met bakken door de ramen te smijten aan nutteloze zaken als oa reeds een wielerploeg)

Ik denk dat je intussen op het "politiek binnenland" subforum zelf al een 1 april grap hebt gepost, niet? ;)

Havana 1 april 2007 12:14

Citaat:

Polis tegen acute vliegangst
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Wie plots niet durft te vliegen en in paniek het vliegtuig uitrent, kan zich daar vanaf zondag tegen verzekeren. De vergelijkingssite cheappolis.nl gaat als eerste in Nederland de vliegangstverzekering aanbieden. Het idee is uit Amerika komen overwaaien, waar de verzekering al sinds 2001 bestaat.

Wat de premie van de polis wordt, is nog moeilijk in te schatten volgens cheappolis.nl, onderdeel van Het Vermogenshuys. "Maar we denken aan tien euro per maand bij een doorlopende verzekering." Directeur Lucas van Gerwen van de stichting VALK, die probeert mensen van hun vliegangst af te helpen, heeft gemengde gevoelen over de polis. "Mensen kunnen zo vermijden iets aan hun angst te doen.

skaldis 1 april 2007 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2574470)
Ik denk dat je intussen op het "politiek binnenland" subforum zelf al een 1 april grap hebt gepost, niet? ;)

Dat subforum is het hele jaar door een grote één aprilgrap :)

(jawel hoor ik deze morgen zo verontwaardigd als maar zijn kan de pc starten en zjang geven, los derin getrapt)

DaBlacky 1 april 2007 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2574371)

Die van Helmut Lotti had ik vanmorgen op tv gezien (zevendedag). Door het hem zelf te zien vertellen, is het er wel makkelijk intrappen, vind ik. Enfin... Ik was er in gelopen (maar vond het niets spectaculairs).

BigF 1 april 2007 16:38

"Kijk papa, ginder, nen helicopter!!"
-mijn 6 jaar oude dochter

"Vanavond nog eens?"
-mijn echtgenote

Percalion 1 april 2007 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2575038)
Die van Helmut Lotti had ik vanmorgen op tv gezien (zevendedag). Door het hem zelf te zien vertellen, is het er wel makkelijk intrappen, vind ik. Enfin... Ik was er in gelopen (maar vond het niets spectaculairs).

Het zal u leren om op zo'n mooie zondag als vandaag naar TV te zitten gapen.

Proletariër 1 april 2007 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2575241)

zei percy van achter zijn pc

Jazeker 1 april 2007 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2575241)

Lord Percy heeft zoals altijd gelijk.

Thomas- 1 april 2007 18:26

Google TiSP

http://www.google.com/tisp/

Proletariër 1 april 2007 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2575313)

:lol:

Marlientje 1 april 2007 21:04

Percalion 1 april 2007 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2575255)
Lord Percy heeft zoals altijd gelijk.

Proletariër nog meer. :mrgreen:

baseballpolitieker 1 april 2007 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2575064)
"Kijk papa, ginder, nen helicopter!!"
-mijn 6 jaar oude dochter

"Vanavond nog eens?"
-mijn echtgenote

:lol:

Jazeker 1 april 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 2575616)

Ik ga even AANDACHT aan MARLIENTJE schenken. DAG MARLIENTJE. Je doet het weer goed. JE krijgt er ook wel AANDACHT mee. Je doet het GOED.

Slaap lekker lieve schat. je BENT EEN ECHTE VERZETSTRIJDSTER.

----

Nu content?

baseballpolitieker 1 april 2007 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2575860)
Ik ga even AANDACHT aan MARLIENTJE schenken. DAG MARLIENTJE. Je doet het weer goed. JE krijgt er ook wel AANDACHT mee. Je doet het GOED.

Slaap lekker lieve schat. je BENT EEN ECHTE VERZETSTRIJDSTER.

----

Nu content?

Hallo, alles goe?:lol:

Jazeker 1 april 2007 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2575867)
Hallo, alles goe?:lol:

Beetje aandacht geven aan aandachtshoeren kan de boel wat ontmijnen, lijkt me.

Laya 2 april 2007 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2574412)
"De islam is een tolerante godsdienst die het terrorisme verbant"

De Marokkaanse koning Mohammed VI.De Marokkaanse koning Mohammed VI schreef gisteren in het teken van het Mouloudfeest dat de islam een tolerante godsdienst is die het terrorisme verbant. Het Marokkaanse staatshoofd wil hiermee de andere moslimleiders aansporen tot enerzijds een betere relatie met de andere religieuze mogendheden en anderzijds het oplossen van de problemen binnen de moslimwereld zelf.

Tijdens het Mouloudfeest viert men de verjaardag van de profeet Mahomet. Mahomet predikte de menselijkheid, de eenheid, de gematigdheid en de vrijheid. En dat zijn waarden die het extremisme, de uitsluiting, de versnippering, de dwang en het terrorisme tegenspreken, benadrukt de vorst. (belga/hln)

:rofl: (:roll: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be