![]() |
1 april grappen
Doe hier aangifte van 1 april grappen !
* Ik ben dus in die van de zondag los ingelopen. Goeike hoor. * Die van radio 1 vind ik minder geslaagd, ik hoop tenminste dat het er een is. Helmoet Lotti gaat een wielerploeg beginnen en een fietstocht organiseren met honderd duizend deelnemers waarvan iedere hondertste een fiets wint. Uiteraard gesponserd met overheidsgeld door Bert Anciaux ( die is gewoon van het belastingsgeld met bakken door de ramen te smijten aan nutteloze zaken als oa reeds een wielerploeg) Wie heeft er nog grappen gezien , ondervonden, ... ? |
Citaat:
|
"De islam is een tolerante godsdienst die het terrorisme verbant"
De Marokkaanse koning Mohammed VI.De Marokkaanse koning Mohammed VI schreef gisteren in het teken van het Mouloudfeest dat de islam een tolerante godsdienst is die het terrorisme verbant. Het Marokkaanse staatshoofd wil hiermee de andere moslimleiders aansporen tot enerzijds een betere relatie met de andere religieuze mogendheden en anderzijds het oplossen van de problemen binnen de moslimwereld zelf. Tijdens het Mouloudfeest viert men de verjaardag van de profeet Mahomet. Mahomet predikte de menselijkheid, de eenheid, de gematigdheid en de vrijheid. En dat zijn waarden die het extremisme, de uitsluiting, de versnippering, de dwang en het terrorisme tegenspreken, benadrukt de vorst. (belga/hln) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(jawel hoor ik deze morgen zo verontwaardigd als maar zijn kan de pc starten en zjang geven, los derin getrapt) |
Citaat:
|
"Kijk papa, ginder, nen helicopter!!"
-mijn 6 jaar oude dochter "Vanavond nog eens?" -mijn echtgenote |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slaap lekker lieve schat. je BENT EEN ECHTE VERZETSTRIJDSTER. ---- Nu content? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be