![]() |
De Lay-Out
Hallo mods,
Zou het geen goed idee zijn om de members zelf te laten kiezen welke lay-out vh forum ze willen gebruiken? Op veel fora is dat het geval, dus waarom hier niet? Ik zou zeker en vast de oude grijze gebruiken ;-) |
Citaat:
|
Niets van, dit forum heeft z'n eigen uitstraling en dat moet ook zo blijven!
|
Lees eens aandachtig :roll:
Ik stel voor de dat posters voor zichzelf mogen kiezen... |
Citaat:
As zet probleem vd links in de iemeelnotificaties kunnen oplossen, istal goe voor mij, zenne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriendje, ik zag liever de oude politics look. Niks mis mee.
|
Technisch is dat mogelijk, maar lijkt me momenteel ondoenbaar door het vele werk dat we hebben voor de komende verkiezingen.
Maarten |
Dus na de verkiezingen kan er eventueel voor gezorgd worden?
|
Zullen zien. Voor ons is dit alles 100% vrijwilligerswerk. Belangrijkste aan dit forum is de functionaliteit. Ik vind eerlijk gezegd de extra layouts minder belangrijk.
Maarten |
Citaat:
|
Citaat:
Maarten |
Citaat:
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik gebruik die emails eerst om het forum te consulteren en nadien kijk ik naar wat er nieuw is . Zonder goeie links , is het soms klote. |
Citaat:
wat er zeker mag bijkomen: * geschiedenis * (beperkte toegang) liberaal forum * (beperkte toegang) nationalistisch forum |
Citaat:
Ja, mijn lijstje: * geschiedenis * groen (opwarming van de aarde of whatever...) * nationalistisch subforum met beperkte toegang vind ik ook wel interessant aangezien de grote aanwezigheid van de doelgroep maar er zijn al de communautaire discussies dus... * sport, maar of er daarvoor een grote interesse zal zijn...Je kan het altijd eens proberen natuurlijk... |
'Groen' -> maatschappelijke discussies
'Sport' hoort niet thuis op een politiek forum! |
Citaat:
|
in feite is ecologisme ook politiek idd. Ge zou bv.communautair ook als "maatschappelijk probleem" kunnen zien. Maar omdat het zo verweven is met de politiek is een apart forum wel relevant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be