![]() |
Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
"Molly Malone" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] l... > DE_Barbier wrote: > > MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de koning > van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn laatste verslag, > heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur bereikt. De bekende ' > Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests zijn grote officiële winst > overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt verkregen. Maar het moest tot > het publiek maken, niet om vóór de betekenis van verwachting van een > hangend land van zijn eigen mythe te ontbreken Bijna twee decennia na hun > laatste prestatie, komen dit 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde > wereld terug. De zure test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in > direct aan de 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt > afgelost, werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de > modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische kapitaal > verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten van Lorena en > Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 verenigt en. Deze > trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van het spoorwegbedrijf > wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de 150 meters per seconde, > bijna een voetbalgrond en een middel in het openen en het sluiten van ogen > overtreft. Het konvooi, een trein van 106 meters in lengte die door twee > locomotieven en drie wagens van twee vloeren wordt gevormd de waarvan > aërodynamica bereid is geweest om het verslag te zoeken, moest als minimum > 540 km/h overtreffen om de prestatie te bereiken en geen mislukking te > zijn. En het heeft het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van > aan TGV de plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail > van magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein van > de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de unie van > Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen onmogelijk voor een > trein van hoge snelheid waarvan verslag in de 568 tests km/h was. > Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet verachtelijk voor om het > even wat omdat het bijna met de ' trein die van futuró gebonden heeft een > veteraan de van wie eerste reis het in 1981 deed is, reeds 26 jaar. De > bestuurder van de trein viert het verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een > vooruitgang voor alle modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. > Om het verslag te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig > jaar te onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de > investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van 25.000 > paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog de rente van > gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de V.S., hebben reeds > om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als voorbeeld van revitalización van > de trein van hoge snelheid, in het Aziatische land zullen 10.000 > kilometers van via voor dit model vóór 2010 worden geconstrueerd. De Staat > van Californië is andere grote geinteresseerd in de hoge Europese > snelheid. De voorzitter van de Californische Assemblage, Fabian-Nunez, > heeft naar Frankrijk gereist om de bouw van een passage op te heffen die > San Francisco met A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen > van de concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse > TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de > Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. > Heb je het vertaald voor de Belgen? |
Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
DE_Barbier wrote:
> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] l... >> DE_Barbier wrote: >> >> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de >> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn >> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur >> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests >> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt >> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de >> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe >> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit >> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure >> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de >> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost, >> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de >> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische >> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten >> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 >> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van >> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de >> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het >> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van >> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van >> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest >> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om >> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft >> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de >> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van >> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein >> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de >> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen >> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de >> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet >> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die >> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in >> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het >> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle >> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag >> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te >> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de >> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van >> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog >> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de >> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als >> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het >> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór >> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote >> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de >> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist >> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met >> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de >> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse >> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de >> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. > > Heb je het vertaald voor de Belgen? Knap hé van mij? -- www.GoogleJochi.mijnalbums.nl www.vlissingen.mijnalbums.nl |
Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
"Molly Malone" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > DE_Barbier wrote: >> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected] l... >>> DE_Barbier wrote: >>> >>> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de >>> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn >>> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur >>> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests >>> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt >>> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de >>> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe >>> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit >>> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure >>> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de >>> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost, >>> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de >>> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische >>> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten >>> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 >>> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van >>> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de >>> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het >>> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van >>> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van >>> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest >>> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om >>> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft >>> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de >>> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van >>> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein >>> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de >>> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen >>> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de >>> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet >>> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die >>> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in >>> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het >>> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle >>> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag >>> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te >>> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de >>> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van >>> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog >>> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de >>> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als >>> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het >>> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór >>> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote >>> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de >>> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist >>> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met >>> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de >>> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse >>> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de >>> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. >> >> Heb je het vertaald voor de Belgen? > > Knap hé van mij? > Ik ben helemaal overdonderd. Dat ik dit nog mag meemaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be