Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   soc.culture.belgium (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=112)
-   -   Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86833)

DE_Barbier 3 april 2007 16:49

Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
 

"Molly Malone" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] l...
> DE_Barbier wrote:
>
> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de koning
> van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn laatste verslag,
> heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur bereikt. De bekende '
> Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests zijn grote officiële winst
> overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt verkregen. Maar het moest tot
> het publiek maken, niet om vóór de betekenis van verwachting van een
> hangend land van zijn eigen mythe te ontbreken Bijna twee decennia na hun
> laatste prestatie, komen dit 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde
> wereld terug. De zure test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in
> direct aan de 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt
> afgelost, werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de
> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische kapitaal
> verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten van Lorena en
> Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 verenigt en. Deze
> trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van het spoorwegbedrijf
> wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de 150 meters per seconde,
> bijna een voetbalgrond en een middel in het openen en het sluiten van ogen
> overtreft. Het konvooi, een trein van 106 meters in lengte die door twee
> locomotieven en drie wagens van twee vloeren wordt gevormd de waarvan
> aërodynamica bereid is geweest om het verslag te zoeken, moest als minimum
> 540 km/h overtreffen om de prestatie te bereiken en geen mislukking te
> zijn. En het heeft het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van
> aan TGV de plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail
> van magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein van
> de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de unie van
> Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen onmogelijk voor een
> trein van hoge snelheid waarvan verslag in de 568 tests km/h was.
> Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet verachtelijk voor om het
> even wat omdat het bijna met de ' trein die van futuró gebonden heeft een
> veteraan de van wie eerste reis het in 1981 deed is, reeds 26 jaar. De
> bestuurder van de trein viert het verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een
> vooruitgang voor alle modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen.
> Om het verslag te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig
> jaar te onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de
> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van 25.000
> paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog de rente van
> gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de V.S., hebben reeds
> om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als voorbeeld van revitalización van
> de trein van hoge snelheid, in het Aziatische land zullen 10.000
> kilometers van via voor dit model vóór 2010 worden geconstrueerd. De Staat
> van Californië is andere grote geinteresseerd in de hoge Europese
> snelheid. De voorzitter van de Californische Assemblage, Fabian-Nunez,
> heeft naar Frankrijk gereist om de bouw van een passage op te heffen die
> San Francisco met A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen
> van de concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse
> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de
> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is.
>


Heb je het vertaald voor de Belgen?



Molly Malone 3 april 2007 16:59

Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
 
DE_Barbier wrote:
> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message
> news:[email protected] l...
>> DE_Barbier wrote:
>>
>> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de
>> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn
>> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur
>> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests
>> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt
>> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de
>> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe
>> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit
>> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure
>> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de
>> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost,
>> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de
>> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische
>> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten
>> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191
>> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van
>> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de
>> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het
>> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van
>> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van
>> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest
>> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om
>> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft
>> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de
>> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van
>> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein
>> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de
>> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen
>> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de
>> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet
>> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die
>> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in
>> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het
>> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle
>> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag
>> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te
>> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de
>> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van
>> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog
>> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de
>> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als
>> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het
>> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór
>> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote
>> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de
>> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist
>> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met
>> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de
>> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse
>> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de
>> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is.

>
> Heb je het vertaald voor de Belgen?


Knap hé van mij?

--
www.GoogleJochi.mijnalbums.nl
www.vlissingen.mijnalbums.nl



DE_Barbier 3 april 2007 20:19

Re: Kijk.....dat schiet op(vertaald)
 

"Molly Malone" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]...
> DE_Barbier wrote:
>> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message
>> news:[email protected] l...
>>> DE_Barbier wrote:
>>>
>>> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de
>>> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn
>>> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur
>>> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests
>>> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt
>>> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de
>>> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe
>>> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit
>>> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure
>>> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de
>>> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost,
>>> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de
>>> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische
>>> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten
>>> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191
>>> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van
>>> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de
>>> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het
>>> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van
>>> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van
>>> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest
>>> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om
>>> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft
>>> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de
>>> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van
>>> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein
>>> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de
>>> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen
>>> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de
>>> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet
>>> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die
>>> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in
>>> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het
>>> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle
>>> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag
>>> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te
>>> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de
>>> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van
>>> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog
>>> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de
>>> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als
>>> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het
>>> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór
>>> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote
>>> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de
>>> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist
>>> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met
>>> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de
>>> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse
>>> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de
>>> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is.

>>
>> Heb je het vertaald voor de Belgen?

>
> Knap hé van mij?
>


Ik ben helemaal overdonderd. Dat ik dit nog mag meemaken.




Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be