Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Prins Laurent heeft nieuwe stichting opgericht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86871)

Antoon 3 april 2007 22:11

Prins Laurent heeft nieuwe stichting opgericht

Citaat:

Prins Laurent heeft op 30 oktober 2006 een nieuwe stichting opgericht, de 'Global renweable energy and conservation trust' (GRECT). De stichting heeft als doel projecten van milieubeheer en de integratie van technologieën van duurzame energie te promoten, alsook het sensibiliseren van particulieren rond milieuzaken. De GRECT huist in het Brusselse Huis voor hernieuwbare energie. Dat is eigendom van Cerbux Invest en werd gefinancierd door de federale regering en de European Renewable Energy Council, een initiatief van de prins. Hij is nu op zoek naar locaties in Gent en Versailles. (belga)
Nadat Vlaanderen heeft beslist om de kraan van 't KINT stillekesaan dicht te draaien heeft de onbekwame laurent een list bedacht. Hij richt een nieuwe stichting, deze keer gesubsidieerd door de federale overheid. Op die manier lopen de betalingen van zijn ferrari en dito luxe-vakaties terug wat vlotjes.....

Mijn bedenkingen :

1) Als u of ik een stichting oprichten (we bedenken wel een zaak, zoals leurent dat ook doet), krijgen we dan ook meteen subsidies? En mogen we ook meteen als betaalde voorzitter zetelen en allerlei kosten inbrengen?

2) Is het nog altijd niet duidelijk dat die gast gewoon op geld aast.

3) Sinds dat hij van die stichtingen heeft opgericht, is er eigenlijk al iets concreets gebeurd met dat geld? (behalve zijn eigen kosten uiteraard)

Jongens toch, hoelang gaan ze die kwiet nog laten begaan? :?

Cyrano 3 april 2007 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2580481)
Nadat Vlaanderen heeft beslist om de kraan van 't KINT stillekesaan dicht te draaien heeft de onbekwame laurent een list bedacht. Hij richt een nieuwe stichting, deze keer gesubsidieerd door de federale overheid. Op die manier lopen de betalingen van zijn ferrari en dito luxe-vakaties terug wat vlotjes.....

Mijn bedenkingen :

1) Als u of ik een stichting oprichten (we bedenken wel een zaak, zoals leurent dat ook doet), krijgen we dan ook meteen subsidies? En mogen we ook meteen als betaalde voorzitter zetelen en allerlei kosten inbrengen?

3) Sinds dat hij van die stichtingen heeft opgericht, is er eigenlijk al iets concreets gebeurd met dat geld? (behalve zijn eigen kosten uiteraard)

Dat bijhuis in Versailles is verdacht. Heeft hij ambities als zonnekoning nu hij in Laeken niet meer welkom is ?

Bert Bubber 3 april 2007 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2580481)

Mijn bedenkingen :

Kom kom hij moet toch, net zoals grote broer, een "missie" hebben !

Dronkoers 4 april 2007 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bubber (Bericht 2580582)
Kom kom hij moet toch, net zoals grote broer, een "missie" hebben !

"Vlamingske pesten" wordt al gedaan door 4 miljoen andere Belgen...

Herr Flick 4 april 2007 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano (Bericht 2580485)
Dat bijhuis in Versailles is verdacht. Heeft hij ambities als zonnekoning nu hij in Laeken niet meer welkom is ?

Wie weet pleegt hij van daaruit gene coup d' etats... ;-)

Heeft hij uiteindelijk toch die aflevering van Black Adder gevonden waar hij op zoek gaat naar the most evil man... ;-) om de familie uit te moorden en zelf koning te worden... :twisted:

Amaai, de lijst is lang en voornaam, ... of broeit hij op iet anders, ...

Herr Flick 4 april 2007 07:00

Moest ik de lorre zijn, ik ging mij wat moeien in de marine of zo, hij is daar toch officier, ik ging die mannen wat kloten met mijn aanwezigheid, daar wa in de messroom rondhangen, schietoefeningske links en rechts, en verder wa kleiduifschieten in mijnen hof of wa gaan golfen met mijn logevrienden...

ik snap nie waar die hem druk over maakt, of hem allemaal mee wil bezig houden, zoveel plezante dingen te doen, als ge Prins van niks zijt, ... ;-)

Antoon 4 april 2007 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2580832)
Wie weet pleegt hij van daaruit gene coup d' etats... ;-)

Heeft hij uiteindelijk toch die aflevering van Black Adder gevonden waar hij op zoek gaat naar the most evil man... ;-) om de familie uit te moorden en zelf koning te worden... :twisted:

Amaai, de lijst is lang en voornaam, ... of broeit hij op iet anders, ...

Hij zoekt gewoon naar een alternatief van 'T KINT om weer geld te rapen.

Fieseler 4 april 2007 18:24

Lorre is precies "nen taaie"...

Hans1 4 april 2007 19:01

De Vlaams-nationalisten tonen weer eens hun niveau van 10 punten onder nul. De man mag niets doen of het is allemaal slecht. Zo is het wel gemakkelijk, hè.

Amaj 4 april 2007 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2582402)
Lorre is precies "nen taaie"...

Zij maar gerust da da nen taaien is,... die heeft de huid van een mummy

Jan Meuleman 4 april 2007 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2582481)
De Vlaams-nationalisten tonen weer eens hun niveau van 10 punten onder nul. De man mag niets doen of het is allemaal slecht. Zo is het wel gemakkelijk, hè.

Hij mag alles doen, op eigen kosten.

daiwa 4 april 2007 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2582486)

:thumbsup: :thumbsup:

Bert Bubber 4 april 2007 20:57

Citaat:

Dat niveau houdt de opwarming van de aarde op peil !
Tegen de zin van de saksen-CO2burgers...

Totoff 4 april 2007 21:15

Lolo in de choco

Naast zijn uiterst drukke bezigheden als spullenhulp bij publieke optredens, heet hij nu een deal met een bekend chocolatier.
Meer hierover: http://www.totffclowns.be

Raven 4 april 2007 21:35

Citaat:

En in uw ogen kan de man niks verkeerd doen. Gelukkig dat ze zelfs in de Vlaamse regering niet zo extreem zijn als u.

Piet Hein 4 april 2007 21:49

Ach Antoon je moet ook zo bekijken zo delven ze hun eigen graf.

Bierke 4 april 2007 22:27

Citaat:

Mooie bijdrage moest die martini-bastaard-zoon ook maar zoveel bijdragen, mar dat doet ie niet .. hij pakt alleen maar. Jet enige wat ie in 2006 goed gedaan heeft was de Gumball uitnodigen .. en da's echt alles hoor

Hans1 4 april 2007 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2582486)

Dat geldt dan ook voor uw VB dat met belastinggeld onnozele partys organiseert in pretparken.

Dan nog 100 keer liever een Prins Laurent-stichting met een goed doel.

Hans1 4 april 2007 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bubber (Bericht 2582761)
Dat niveau houdt de opwarming van de aarde op peil !
Tegen de zin van de saksen-CO2burgers...

Die is wel fantastisch, hoor. In moppen tappen halen ze hetzelfde niveau.:roll:

Antoon 4 april 2007 23:48

Citaat:

De man mag niets doen ..

Jawel, hij mag een job gaan zoeken en werken voor een normale pree.

Maar hij kan niets doen. Vandaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be