![]() |
Prins Laurent heeft nieuwe stichting opgericht
Citaat:
Mijn bedenkingen : 1) Als u of ik een stichting oprichten (we bedenken wel een zaak, zoals leurent dat ook doet), krijgen we dan ook meteen subsidies? En mogen we ook meteen als betaalde voorzitter zetelen en allerlei kosten inbrengen? 2) Is het nog altijd niet duidelijk dat die gast gewoon op geld aast. 3) Sinds dat hij van die stichtingen heeft opgericht, is er eigenlijk al iets concreets gebeurd met dat geld? (behalve zijn eigen kosten uiteraard) Jongens toch, hoelang gaan ze die kwiet nog laten begaan? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft hij uiteindelijk toch die aflevering van Black Adder gevonden waar hij op zoek gaat naar the most evil man... ;-) om de familie uit te moorden en zelf koning te worden... :twisted: Amaai, de lijst is lang en voornaam, ... of broeit hij op iet anders, ... |
Moest ik de lorre zijn, ik ging mij wat moeien in de marine of zo, hij is daar toch officier, ik ging die mannen wat kloten met mijn aanwezigheid, daar wa in de messroom rondhangen, schietoefeningske links en rechts, en verder wa kleiduifschieten in mijnen hof of wa gaan golfen met mijn logevrienden...
ik snap nie waar die hem druk over maakt, of hem allemaal mee wil bezig houden, zoveel plezante dingen te doen, als ge Prins van niks zijt, ... ;-) |
Citaat:
|
Lorre is precies "nen taaie"...
|
De Vlaams-nationalisten tonen weer eens hun niveau van 10 punten onder nul. De man mag niets doen of het is allemaal slecht. Zo is het wel gemakkelijk, hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
Tegen de zin van de saksen-CO2burgers... |
Lolo in de choco
Naast zijn uiterst drukke bezigheden als spullenhulp bij publieke optredens, heet hij nu een deal met een bekend chocolatier.
Meer hierover: http://www.totffclowns.be |
Citaat:
|
Ach Antoon je moet ook zo bekijken zo delven ze hun eigen graf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan nog 100 keer liever een Prins Laurent-stichting met een goed doel. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij kan niets doen. Vandaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be