![]() |
We zijn niet de enigen met problemen.
of, hoe de gehele westerse wereld geïnfecteerd is, hoe de media het probleem blijft ontkennen en hoe de mooslum immigranten zich wereldwijd, waarschijnlijk uit dank voor het betere leven dat ze in hun gastland kregen, gedragen.
http://video.google.com/videoplay?do...stralian+riots enjoy. Er is nog hoop, gezien de reactie van de Aussies. |
Citaat:
Dergelijke rellen zullen binnen een jaar of 10 schering en inslag zijn in heel Europa en dit weken- of maandenlang... Iedereen die dit nuchter bekijkt ziet dat het echt van kwaad naar erger gaat en het vroeg of later zwaar zal ontploffen. Dit zal niet goed aflopen... Maar als je ziet dat bv. in België 40-45 % van onze jeugd op éénzelfde politieke partij zal stemmen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=85460) dat een halt wil toeroepen tegen dit geweld, haat en racisme tegenover niet-moslims is er inderdaad nog een sprankeltje hoop. Het is echter wel 5 voor 12 want straks hebben ze het electorale overwicht en moeten wij ons schikken naar Sharia wetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TypeO is jaloers op een volk dat qua oenigheid past bij de groep TypeO negative.
Het gemiddelde IQ is daar onder de 100. Mensen die passeren en er toevallig wat donkerder zijn dan die vette aussies, dat is beschaafd. |
De aboriginals, die daar eerst woonden, zouden eens moeten rellen.
Wa denkde daarvan, TypeO? |
Citaat:
aaaah, t'is weer bijna zomer hé. Ik ben alvast dees winter fameus gaan trainen. Kzie de redderkes en vriendjes van de aanwezige vriendinnetjes al voor mij :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Irak, Darfour, Israël, ... moslims in actie. Blijkbaar is het inderdaad een verrijking voor sensatiezoekers, maar niet voor de gewone man die in vrede wil leven. |
Citaat:
Uit alle landen hoor ik ook hetzelfde, steden die verloederen, overal moslims die een golf van criminaliteit veroorzaken, verkrachtingen, groepsverkrachtingen. Overal waar moslims komen maken ze alles kapot, het is een parasiet, als het lichaam dood is gaan ze verder naar het volgende gezonde lichaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik buiten kom, speel ik eerder een spelletje "Mens erger je niet". |
Citaat:
zolang ze maar uwen familie niet infiltreren. Stel je voor dat een bejaard familielid gemanipuleerd word door een moslim(a) en haar/hem bloempjes wijst maakt. Gaat zover dat deze illegale moslim(a) de bejaarde voorgesteld heeft om een huis op zijn/haar naam te kopen in le maroc!!! Waar ze samen gelukkig zouden zijn:roll: . Best grappig ware het niet de waarheid. Het zijn meester hypocrieten met fluwelen handschoenen. Onvoorstelbaar: illegaal in een land wonen, uitkering krijgen, advocaat, hospitalisatie, naïve bejaarde mensen proberen op te lichten enz... En je kunt er niets tegen doen. |
Citaat:
Die zijn nu zo wakker als geen ander. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be