Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   We zijn niet de enigen met problemen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87036)

TypO 5 april 2007 13:16

We zijn niet de enigen met problemen.

of, hoe de gehele westerse wereld geïnfecteerd is, hoe de media het probleem blijft ontkennen en hoe de mooslum immigranten zich wereldwijd, waarschijnlijk uit dank voor het betere leven dat ze in hun gastland kregen, gedragen.

http://video.google.com/videoplay?do...stralian+riots

enjoy.

Er is nog hoop, gezien de reactie van de Aussies.

proxy2222 5 april 2007 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 2584126)
of, hoe de gehele westerse wereld geïnfecteerd is, hoe de media het probleem blijft ontkennen en hoe de mooslum immigranten zich wereldwijd, waarschijnlijk uit dank voor het betere leven dat ze in hun gastland kregen, gedragen.

enjoy.

Misschien een ideetje om het recreatiedomein De Ster in Sint-Niklaas terug in handen te krijgen ;-)

Dergelijke rellen zullen binnen een jaar of 10 schering en inslag zijn in heel Europa en dit weken- of maandenlang... Iedereen die dit nuchter bekijkt ziet dat het echt van kwaad naar erger gaat en het vroeg of later zwaar zal ontploffen. Dit zal niet goed aflopen...

Maar als je ziet dat bv. in België 40-45 % van onze jeugd op éénzelfde politieke partij zal stemmen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=85460) dat een halt wil toeroepen tegen dit geweld, haat en racisme tegenover niet-moslims is er inderdaad nog een sprankeltje hoop.

Het is echter wel 5 voor 12 want straks hebben ze het electorale overwicht en moeten wij ons schikken naar Sharia wetten.

Zonlicht 6 april 2007 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 (Bericht 2585393)
Maar als je ziet dat bv. in België 40-45 % van onze jeugd op éénzelfde politieke partij zal stemmen (http://forum.politics.be/showthread.php?t=85460) dat een halt wil toeroepen tegen dit geweld, haat en racisme tegenover niet-moslims is er inderdaad nog een sprankeltje hoop.

Geweld, haat en racisme in het algemeen is toelaatbaar dan? Is het enkel erg als het tegenover niet-moslims is?

TypO 6 april 2007 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht (Bericht 2586636)
Geweld, haat en racisme in het algemeen is toelaatbaar dan? Is het enkel erg als het tegenover niet-moslims is?

neen. Maar dat kom je bijna niet meer tegen deze dagen.

carlgustaaf 12 april 2007 00:16

Citaat:

ze beginnen stilletjesaan het monopolie te krijgen, onze "vrienden" de moslims, in wat racistische geweldplegingen betreft...3/4 zijn door hen gepleegd...

Pontus 12 april 2007 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2602383)
ze beginnen stilletjesaan het monopolie te krijgen, onze "vrienden" de moslims, in wat racistische geweldplegingen betreft...3/4 zijn door hen gepleegd...

Moslims zijn nooit betrokken bij racistische geweldplegingen, dan spreekt men steeds over incidenten of zinloos geweld. Zelfs indien moslims een katholiek meisje verkrachten omdat ze katholiek is dan spreekt men over een incident. :?

Bhairav 12 april 2007 07:15

TypeO is jaloers op een volk dat qua oenigheid past bij de groep TypeO negative.
Het gemiddelde IQ is daar onder de 100.
Mensen die passeren en er toevallig wat donkerder zijn dan die vette aussies, dat is beschaafd.

Bhairav 12 april 2007 07:20

De aboriginals, die daar eerst woonden, zouden eens moeten rellen.
Wa denkde daarvan, TypeO?

Raven 12 april 2007 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 (Bericht 2585393)
Misschien een ideetje om het recreatiedomein De Ster in Sint-Niklaas terug in handen te krijgen ;-)

aaaah, t'is weer bijna zomer hé. Ik ben alvast dees winter fameus gaan trainen. Kzie de redderkes en vriendjes van de aanwezige vriendinnetjes al voor mij :twisted:

andev 12 april 2007 08:47

Citaat:

Zonder je moslims hier en elders zouden die problemen zich niet of amper stellen. Laat ons geen komedie spelen: de islam en zijn adepten (een te groot deel onder hen) zijn een kanker voor onze Westerse landen. De rest is blablabla tot dit een feit is.

Boadicea 12 april 2007 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 2602525)
Zonder je moslims hier en elders zouden die problemen zich niet of amper stellen. Laat ons geen komedie spelen: de islam en zijn adepten (een te groot deel onder hen) zijn een kanker voor onze Westerse landen. De rest is blablabla tot dit een feit is.

Tegenwoordig hoef je het journaal aan te zetten en voila:

Irak, Darfour, Israël, ... moslims in actie. Blijkbaar is het inderdaad een verrijking voor sensatiezoekers, maar niet voor de gewone man die in vrede wil leven.

Winterhamer 12 april 2007 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 2584126)

enjoy.

Klopt, Engeland, Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Noorwegen, Zweden, Oostenrijk, hebben allemaal grote overlast van de moslims in hun land.

Uit alle landen hoor ik ook hetzelfde, steden die verloederen, overal moslims die een golf van criminaliteit veroorzaken, verkrachtingen, groepsverkrachtingen.

Overal waar moslims komen maken ze alles kapot, het is een parasiet, als het lichaam dood is gaan ze verder naar het volgende gezonde lichaam.

Winterhamer 12 april 2007 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2602473)
De aboriginals, die daar eerst woonden, zouden eens moeten rellen.
Wa denkde daarvan, TypeO?

Als jij wel de video had gekeken zag je dat de Aboriginals samen met de blanke Australiërs zaten te demonstreren tegen het islamofascisme.

Winterhamer 12 april 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2603431)
Tegenwoordig hoef je het journaal aan te zetten en voila:

Irak, Darfour, Israël, ... moslims in actie. Blijkbaar is het inderdaad een verrijking voor sensatiezoekers, maar niet voor de gewone man die in vrede wil leven.

Ik hoef de tv niet eens aan te zetten, ik ga naar buiten en ik zie de ellende met me eigen ogen al.

Boadicea 12 april 2007 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2604063)
Ik hoef de tv niet eens aan te zetten, ik ga naar buiten en ik zie de ellende met me eigen ogen al.

Ik ook. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik wakker gemaakt wordt door een lokale minaret.

Als ik buiten kom, speel ik eerder een spelletje "Mens erger je niet".

colargo 12 april 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer (Bericht 2604063)

zijn nog geen persoonlijke problemen.

zolang ze maar uwen familie niet infiltreren.

Stel je voor dat een bejaard familielid gemanipuleerd word door een moslim(a) en haar/hem bloempjes wijst maakt. Gaat zover dat deze illegale moslim(a) de bejaarde voorgesteld heeft om een huis op zijn/haar naam te kopen in le maroc!!! Waar ze samen gelukkig zouden zijn:roll: .

Best grappig ware het niet de waarheid.

Het zijn meester hypocrieten met fluwelen handschoenen.
Onvoorstelbaar: illegaal in een land wonen, uitkering krijgen, advocaat, hospitalisatie, naïve bejaarde mensen proberen op te lichten enz...

En je kunt er niets tegen doen.

Winterhamer 13 april 2007 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colargo (Bericht 2604142)
zijn nog geen persoonlijke problemen.

zolang ze maar uwen familie niet infiltreren.

Stel je voor dat een bejaard familielid gemanipuleerd word door een moslim(a) en haar/hem bloempjes wijst maakt. Gaat zover dat deze illegale moslim(a) de bejaarde voorgesteld heeft om een huis op zijn/haar naam te kopen in le maroc!!! Waar ze samen gelukkig zouden zijn:roll: .

Best grappig ware het niet de waarheid.

Het zijn meester hypocrieten met fluwelen handschoenen.
Onvoorstelbaar: illegaal in een land wonen, uitkering krijgen, advocaat, hospitalisatie, naïve bejaarde mensen proberen op te lichten enz...

En je kunt er niets tegen doen.

Gelukkig zal dat bij mijn familie niet gebeuren, die hebben al op andere manieren kennis gemaakt met de hoeren van allah, zie: mishandeling, slaan, spugen, scheldwoorden etc etc.

Die zijn nu zo wakker als geen ander.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be