![]() |
Kabinet wil praktische oplossingen weigerambtenaren
Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar
onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen stap dichter bij afschaffing brengt. Gepubliceerd 15:39 5 april 2007 Bron: Volkskrant.nl Kabinet wil praktische oplossingen weigerambtenaren ANP DEN HAAG - Het kabinet wil zoeken naar ‘praktische oplossingen’ voor de problemen die in sommige gemeenten zijn ontstaan met trouwambtenaren die gewetensbezwaren hebben tegen het sluiten van homohuwelijken. Premier Jan Peter Balkenende heeft dat donderdag gezegd na de ministerraad. Hij reageerde op het vertrek van een trouwambtenaar in Smallingerland nadat de gemeenteraad daar een motie had aangenomen om ambtenaren te dwingen mee te werken aan de voltrekking van homohuwelijken. Volgens minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken is dat mogelijk een onbedoeld effect van het regeerakkoord. Daarin staat dat het kabinet initiatieven zal nemen als gewetensbezwaarde ambtenaren in problemen komen. Ter Horst noemde de situatie ‘buitengewoon vervelend’. Ook vicepremier André Rouvoet zegt zich zorgen te maken. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
Re: Kabinet wil praktische oplossingen weigerambtenaren
Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit :
> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar > onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in > de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" > bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen > aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een > staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen > stap dichter bij afschaffing brengt. > Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten dat schept gedrochten. > > Gepubliceerd 15:39 5 april 2007 > Bron: Volkskrant.nl > > Kabinet wil praktische oplossingen weigerambtenaren > > ANP > > DEN HAAG - Het kabinet wil zoeken naar ‘praktische oplossingen’ voor > de problemen die in sommige gemeenten zijn ontstaan met > trouwambtenaren die gewetensbezwaren hebben tegen het sluiten van > homohuwelijken. Premier Jan Peter Balkenende heeft dat donderdag > gezegd na de ministerraad. > > Hij reageerde op het vertrek van een trouwambtenaar in Smallingerland > nadat de gemeenteraad daar een motie had aangenomen om ambtenaren te > dwingen mee te werken aan de voltrekking van homohuwelijken. > > Volgens minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken is dat > mogelijk een onbedoeld effect van het regeerakkoord. Daarin staat dat > het kabinet initiatieven zal nemen als gewetensbezwaarde ambtenaren in > problemen komen. Ter Horst noemde de situatie ‘buitengewoon > vervelend’. Ook vicepremier André Rouvoet zegt zich zorgen te maken. |
On Thu, 05 Apr 2007 17:20:03 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
>Een >staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen >stap dichter bij afschaffing brengt. > Dat daar gelaten, ik vraag mij af 1 op de hoeveel huwelijken een homo huwelijk is. Want als dat zeg 1 op 150 is, dan zijn er ik weet niet hoeveel maal ambtenaren x huwelijken te kort. Oftewel een ambtenaar huwt er niet 1 niet, maar -150- niet, handig.... vriheid van keuze? nee hoor, in NLmag je kiezen uit door de van de regeringen uit verstrekte A B of C keuzes.... |
On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote:
>Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : >> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar >> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in >> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" >> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen >> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een >> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen >> stap dichter bij afschaffing brengt. >> >Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. >Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten >dat schept gedrochten. Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de bevolking kan ze ook weer veranderen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On 6 apr, 06:26, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > >Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : > >> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar > >> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in > >> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" > >> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen > >> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een > >> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen > >> stap dichter bij afschaffing brengt. > > >Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. > > Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. > > >Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten > >dat schept gedrochten. > > Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de > bevolking kan ze ook weer veranderen. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________ Mogen huwelijken tussen kasthomo's wel Sjoerdje? |
On 6 apr, 08:50, "Meninkje" <[email protected]> wrote:
> On 6 apr, 06:26, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > > > > > > > On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > > >Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : > > >> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar > > >> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in > > >> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" > > >> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen > > >> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een > > >> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen > > >> stap dichter bij afschaffing brengt. > > > >Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. > > > Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. > > > >Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten > > >dat schept gedrochten. > > > Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de > > bevolking kan ze ook weer veranderen. > > > -- > > ________________________________________ > > Sjoerd Bakker > > ________________________________________ > > Mogen huwelijken tussen kasthomo's wel Sjoerdje?- Dat mag, Aart. Niets staat er in de weg dat jij met jouw geliefde Sjurdjen kan trouwen. Of mag dat niet van je moeder? |
Sjoerd Bakker beweerde :
> On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > >> Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : >>> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar >>> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in >>> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" >>> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen >>> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een >>> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen >>> stap dichter bij afschaffing brengt. >>> >> Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. > > Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. > Weet jij wel eens wat vriendschap en liefde betekenen, ik vraag het me af. Je lijkt me eerder zo een soort Narcissus figuur die verliefd op zichzelf is. > >> Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten >> dat schept gedrochten. > > Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de > bevolking kan ze ook weer veranderen. Door wetten te vaak en te snel te veranderen creeer je alleen maar maatschappelijke onrust. |
On Fri, 06 Apr 2007 16:16:41 +0200, Eppo <[email protected]> wrote:
>Sjoerd Bakker beweerde : >> On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : >>>> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar >>>> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in >>>> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" >>>> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen >>>> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een >>>> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen >>>> stap dichter bij afschaffing brengt. >>>> >>> Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. >> >> Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. >> >Weet jij wel eens wat vriendschap en liefde betekenen, ik vraag het me >af. >Je lijkt me eerder zo een soort Narcissus figuur die verliefd op >zichzelf is. Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg onvolwassen, puberaal over. >> >>> Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten >>> dat schept gedrochten. >> >> Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de >> bevolking kan ze ook weer veranderen. > >Door wetten te vaak en te snel te veranderen creeer je alleen maar >maatschappelijke onrust. Je schept ook onrust door uit de pas met het buitenland te lopen. In Europa is maar 40% voor het homohuwelijk. In plaats van een lichtend voorbeeld zijn wij hier denk ik eerder een gekke Henkie. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On 6 apr, 17:13, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Fri, 06 Apr 2007 16:16:41 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > >Sjoerd Bakker beweerde : > >> On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > > >>> Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : > >>>> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar > >>>> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in > >>>> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" > >>>> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen > >>>> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een > >>>> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen > >>>> stap dichter bij afschaffing brengt. > > >>> Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. > > >> Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. > > >Weet jij wel eens wat vriendschap en liefde betekenen, ik vraag het me > >af. > >Je lijkt me eerder zo een soort Narcissus figuur die verliefd op > >zichzelf is. > > Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Uiteindelijk zijn ze wel allemaal met een weekje hard weggelopen, >Mensen > die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op > mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je > leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, > die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg > onvolwassen, puberaal over. Jij spreekt natuurlijk uit ervaring. > > > > >>> Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten > >>> dat schept gedrochten. > > >> Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de > >> bevolking kan ze ook weer veranderen. > > >Door wetten te vaak en te snel te veranderen creeer je alleen maar > >maatschappelijke onrust. > > Je schept ook onrust door uit de pas met het buitenland te lopen. In > Europa is maar 40% voor het homohuwelijk. In plaats van een lichtend > voorbeeld zijn wij hier denk ik eerder een gekke Henkie. Ach zeur niet. |
> Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen
> die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op > mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je > leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, > die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg > onvolwassen, puberaal over. > Jij denkt dat je meer ervaring hebt met meerdere vrouwen, zullen waarschijnlijk in het algemeen prostituees zijn geweest, neem ik aan. Past perfect bij het Narcissus syndroom. Elke vrouw legt het af tegen het eigen spiegelbeeld. >>> >>>> Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten >>>> dat schept gedrochten. >>> >>> Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de >>> bevolking kan ze ook weer veranderen. >> >> Door wetten te vaak en te snel te veranderen creeer je alleen maar >> maatschappelijke onrust. > > Je schept ook onrust door uit de pas met het buitenland te lopen. In > Europa is maar 40% voor het homohuwelijk. In plaats van een lichtend > voorbeeld zijn wij hier denk ik eerder een gekke Henkie. Nederland hoeft zich niet de wet te laten voorschrijven door het buitenland. En inplaats van gekke Henkie, plaats daar de eigen naam. |
On Fri, 06 Apr 2007 17:24:47 +0200, Eppo <[email protected]> wrote:
>> Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen >> die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op >> mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je >> leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, >> die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg >> onvolwassen, puberaal over. >> >Jij denkt dat je meer ervaring hebt met meerdere vrouwen, zullen >waarschijnlijk in het algemeen prostituees zijn geweest, neem ik aan. Nee. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On 6 apr, 11:20, "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]>
wrote: > On 6 apr, 08:50, "Meninkje" <[email protected]> wrote: > > > > > > > On 6 apr, 06:26, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote: > > > > On Thu, 05 Apr 2007 20:25:37 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > > > >Sjoerd Bakker bracht volgend idée uit : > > > >> Dankzij de oerdomme passage uit het regeerakkoord die de deur naar > > > >> onbehoorlijk bestuur wijd open zet, begint het kabinet toch wel wat in > > > >> de problemen te komen. Algemeen geldige "praktische oplossingen" > > > >> bestaan niet; dat kan ik zelfs hier vanuit Zwolle op mijn klompen > > > >> aanvoelen. De passage is gewoon fout en hardstikke ondoordacht. Een > > > >> staatrechtelijke kleuteroplossing, die het gedrocht homohuwelijk geen > > > >> stap dichter bij afschaffing brengt. > > > > >Wat heet gedrocht Sjoerd, op zich is er niets mis met het homohuwelijk. > > > > Dat vind ik wel. Vriendschap is iets anders dan liefde. > > > > >Dit is allemaal al wettelijk geregeld, een bestaande wet verkrachten > > > >dat schept gedrochten. > > > > Wetten worden in een democratie door de bevolking zelf gemaakt, en de > > > bevolking kan ze ook weer veranderen. > > > > -- > > > ________________________________________ > > > Sjoerd Bakker > > > ________________________________________ > > > Mogen huwelijken tussen kasthomo's wel Sjoerdje?- > > Dat mag, Aart. > Niets staat er in de weg dat jij met jouw geliefde Sjurdjen kan > trouwen. > Of mag dat niet van je moeder?- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Scheer je weg rood schorum, hup onder het Plaveisel |
Sjoerd Bakker schreef :
> On Fri, 06 Apr 2007 17:24:47 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > >>> Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen >>> die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op >>> mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je >>> leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, >>> die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg >>> onvolwassen, puberaal over. >>> >> Jij denkt dat je meer ervaring hebt met meerdere vrouwen, zullen >> waarschijnlijk in het algemeen prostituees zijn geweest, neem ik aan. > > Nee. Maakt verder ook niet zoveel uit, om nou echt prat te gaan over je seksuele escapades op usenet? De rest vul je zelf maar in. |
On Fri, 06 Apr 2007 20:38:03 +0200, Eppo <[email protected]> wrote:
>Sjoerd Bakker schreef : >> On Fri, 06 Apr 2007 17:24:47 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: >> >>>> Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen >>>> die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op >>>> mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je >>>> leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, >>>> die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg >>>> onvolwassen, puberaal over. >>>> >>> Jij denkt dat je meer ervaring hebt met meerdere vrouwen, zullen >>> waarschijnlijk in het algemeen prostituees zijn geweest, neem ik aan. >> >> Nee. > >Maakt verder ook niet zoveel uit, Waarom suggereerde jij dat dan?! *Jij* begon er over. Ik vind dat een vreemde suggestie, misschien dat je *zelf* veel van hoeren gebruik maakt?! Ik hou daar i.i.g. niet van, en heb dat ook niet nodig. >om nou echt prat te gaan over je seksuele escapades op usenet? Wat is daar op tegen?! Seksualiteit hoort gewoon bij het leven. Ik krijg de indruk dat jij zelf niet zo goed kan omgaan met seksualiteit, maar dat is jouw probleem; niet het mijne. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On 6 apr, 20:58, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Fri, 06 Apr 2007 20:38:03 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > >Sjoerd Bakker schreef : > >> On Fri, 06 Apr 2007 17:24:47 +0200, Eppo <[email protected]> wrote: > > >>>> Ik denk dat ik meer ervaringen met vrouwen heb gehad dan jij. Mensen > >>>> die vriendschap gelijk willen stellen aan man-vrouw liefde komen op > >>>> mij vaak juist wereldvreemd en onervaren over. Van vrouwen moet je > >>>> leren houden, en ik denk dat veel mannen, zoals homo's bijvoorbeeld, > >>>> die stap te groot vinden. Op mij komt de homoscene vaak erg > >>>> onvolwassen, puberaal over. > > >>> Jij denkt dat je meer ervaring hebt met meerdere vrouwen, zullen > >>> waarschijnlijk in het algemeen prostituees zijn geweest, neem ik aan. > > >> Nee. > > >Maakt verder ook niet zoveel uit, > > Waarom suggereerde jij dat dan?! *Jij* begon er over. Ik vind dat een > vreemde suggestie, misschien dat je *zelf* veel van hoeren gebruik > maakt?! Ik hou daar i.i.g. niet van, en heb dat ook niet nodig. > > >om nou echt prat te gaan over je seksuele escapades op usenet? > > Wat is daar op tegen?! Seksualiteit hoort gewoon bij het leven. Ik > krijg de indruk dat jij zelf niet zo goed kan omgaan met seksualiteit, > maar dat is jouw probleem; niet het mijne. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Zeg Sjoerd waar heb jij jouw paaseieren verstopt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be