![]() |
In primeur:
Morgen komt er een nieuwe verkiezingspeiling boven water waaruit zou blijken dat SP.a-Spirit de grootste Vlaamse partij zal worden, gevolgd door op de tweede plaats het Vlaams Blok. VLD zou pas derde worden met 5-6% verlies. Morgen dus TV/radio volgen. Men zegge het voort! :wink: |
Waarom verschiet ik hier nu niet van!!!
|
Citaat:
|
Der zit trouwens een fout in Uw titel ('peilig').
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coveliers zou de VLD wel een duur te staan kunnen komen.
|
En uw info komt van waar, Niels?
|
Citaat:
Watch the media! |
Jurgen Verstrepen,beweerde ook zoiets op zijne site.
Hij liep rond op DE VLD receptie van JL 's avonds even gaan rondkijken bij de VLD op hun receptie. een nieuwe verborgen enquète wijst uit dat het Blok de 2e grootste is geworden.. veel lalala en poeha. En vooral..wat is fictie en wat is echt? Zou het niet weten. :-) jurgen verstrepen, 2004-01-27 17:22:42 |
Joehoe!
Stijgt de CD&V? Zeg dat de CD&V stijgt. N-VA 8 Groen! 7 |
Ik ben verzot op dat you're-the-1st-to-know van dit forum.
|
Waarschijnlijk de zoveelste pseudo-wetenschappelijke peiling waar je dus geen blaas mee kan aanvangen, behalve het kiesgedrag van de mensen beïnvloeden.
|
Laat me toe te hopen dat dat in mei effectief zo is, de VLD verdient niet anders. :p
Btw: gesteld dat dat zo zou zijn, kan de beruchte VLD-troika zich dan nog handhaven? Dat zou betekenen dat de vld ongeveer 20% van zijn kiezers verliest, dat is énorm. Nu ja ze hebben het zelf gezocht... |
Citaat:
|
Ik heb ook van die peiling gehoord maar het Vlaams Blok scheen op de eerste plaats te staan, gevolgd door de Sp-a en de VLD zowat op dezelfde hoogte. :lol:
Zou toch kunnen, of niet? |
Het is toch ongelofelijk he.
Iedereen zit te kappen op de regering, maar iedereen vergeet klaarblijkelijk dat de SP.A. in de regering zit. Steve zijn tactiek werkt precies goed. |
Calle,
Zeg dat maar eens tegen Bourgieos. Als hij wil samenwerken met het VB haalt hij mischien niet enkel de 5% grens maar zouden de Vlaams Nationalisten wel eens de grootste partij van Vlaanderen kunnen worden. De VLD en de CD&V spelen de goede resultaten van de SP-a ook volledig in de hand door het cordon sanitair in leven te houden. Deze partijen beseffen niet echt dat ze in feite een cordon sanitair rond hun eigen ontwikkeling aan het bouwen zijn. En de SP-a plukt daar de vruchten van. |
Citaat:
En ik ben dat gezaag over het cordon sanitaire beu. Weg met dat ding, en het VB zakt in mekaar als een pudding. |
Citaat:
Nu zijn er veel mensen uit andere partijen die niet durven op het blok stemmen omdat het niet mag van de patij waar ze nu bij zijn.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be