![]() |
Citaat:
Doe zo voort: dat is goed voor het Liberaal Appel! |
Als Vivant-lid steun ik de VLD-Vivant lijst, en ik betreur dit ten zeerste.
Waarom moet de VLD nóg linkser worden, dankzij die paar Vlaams-nationale nietsnutten?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaten vervalsen is iets voor belgicisten, daar zal uw goede vriend Tacitus u graag in inwijden (annexatie, remember? :twisted: ) |
Citaat:
Goed, dan heb ik een fout gemaakt. Ik neem aan dat U zich distantieert van NVA'er's stelling? |
Citaat:
Ik heb er gewoon niets mee te maken. Het laat me koud wat N-VA'er zegt... |
Citaat:
|
Citaat:
U gaat dit staven met een citaat van mij. Anders bent U niet meer dan een ordinaire leugenaar. |
Nooit gezegd? Hier staan enkele citaatjes (eentje van Tacitus maar die vond ik zo grappig :wink: dat ik hem er heb tussengezet, mijn excuses daarvoor):
Hier al een citaatje van uw partijgenoot en vriend Tacitus: Citaat:
Hier eentje waar de vlaams-nationalisten combatief worden genoemd, geschreven door Patriot! himself: Citaat:
En Patriot! op z'n best: Citaat:
Vlaamse groetjes Erwin |
Citaat:
|
En zeg nu eens waar ik schreef dat álle flamingenten extreem-rechts tot nazistisch zijn?
|
U heeft daar nergens vermeld dat het combattieve enkel in de jaren 60-70 was en u schrijft niet dat de flaminganten in de tijd van Brel extremistische onverdraagzamen waren. U deed geen enkele moeite omdat te benadrukken.
|
Ja, stoute Belgischgezinden. We zouden lessen moeten nemen van die verdraagzame, solidaire flaminganten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse groeten Erwin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be