![]() |
Debie krijgt verkiesbare plaats
Kijk naar het filmpje
De veroordeelde politiecommissaris Bart De Bie krijgt nog steeds een verkiesbare plaats op de kamerlijst van het Vlaams Belang. De Bie kreeg 3 maanden voorwaardelijk en een boete voor buitensporig geweld tijdens huiszoekingen. Hij gaat tegen de uitspraak in beroep. Als De Bie verkozen wordt, is hij echter politiek onschendbaar en kan hij moeilijker gestraft worden. Een deel van de Antwerpse gemeenteraad stuurt aan op het ontslag van De Bie. Bron/ATV Een schitterende zaak is dit!!!!! |
inderdaad, een schitterende zaak.
veroordeelde criminelen op de lijst van het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik wat graaf dan kan ik evenzeer van andere partijen aanhalen maar ik heb weer geen zin in dat nietes welles spelletjes. Het is die keizer die beslist zeg ik;ze weten hoe het zit mee de bie dus de kiezer moet zich er maar over uitspreken of ze achter de bie staan of niet,dat is democratie.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker voorstander van een politiestaat waarbij je opgepakt kan worden omdat je er 'verdacht' uitziet (lang haar of hemd uit de broek...) en dan wat geïntimideerd wordt door een bende sadistische flikken met jeukende matrakken... 't zal nogal veilig zijn... |
Citaat:
het zijn tenslotte allebei veroordeelde criminelen. |
Citaat:
|
Ook johan de mol heeft van de lanotte genekt en de echte reden is......Juits,omdat johan de mol de vooral allochtone criminaliteit fors aanpakte en tja,aan de lievelingetjes van sp-a mag je niet teveel komen natuurlijk anders vlieg je en ben je een racist natuurlijk.
|
Tot zover de geloofwaardigheid van het Blok. Als men maar de juiste kleur en politieke voorkeur heeft, wordt de wet en het gerecht wel eventjes aan de kant geschoven...
|
Citaat:
|
Is bekend of de rechter die De Bie heeft veroordeeld al dan niet lid is van de loge?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be