![]() |
Hoe reëel schat u de kans in dat het Vlaams Blok op 13 juni 2004 als grootste partij uit de stembus kan komen ?
|
Citaat:
|
nihil!
|
In 3025 misschien... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeer groot waarschijnlijk, zelfs tweede is realistisch :P
|
spijtig genoeg zullen zij veel stemmen hebben...
|
Alles is mogelijk wanneer een volk de ware aard van zijn leiders begint door te hebben.
Waarschijnlijk zal het niet de grootste partij worden maar zal het de zwarste zondag der zwarte zondagen worden en dat bedoel ik uit mijn oogpunt als positief. |
Citaat:
|
Citaat:
maar er zijn nog opties... cassatie, Luxemburg, Den Haag... tegen dan is het 2016 en krijgen we amnestie voor de Olympische Spelen :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag mij eigenlijk altijd af, wat het Vlaams Blok zou realiseren als ze in het bestuur zouden zitten. Hun programma staat wel vol met aanklachten, maar echt veel constructieve voorstellen hoe het dan wel moet zie ik er toch niet instaan. Komen er dan ook wetten die zeggen welke boeken we mogen lezen, welke mensen we moeten haten, welke muziek we moeten beluisteren, wat we moeten eten, hoe de geschiedenis ahumahum "echt" gegaan is, hoe we moeten denken, hoe we ons gat moeten afkuisen, ...???? Zodat we allemaal perfect in de groep kunnen opgaan en op geen enkel vlak anders zouden kunnen zijn ter bescherming van onze glorieuze Vlaamsche Kul-tuur! hihi, ik kan ook al op z'n Vlaams Blok's woorden opzettelijk mis-spellen. Hoor ik al bij de club? |
Citaat:
|
Citaat:
Het Blok is niet eens nodig ! |
Citaat:
Ik acht trouwens de kans dat het Vlaams Blok winst, dus de grootste partij wordt klein. Ik acht de kans echter wel groot dat de partij alweer vooruit gaat met een paar % en dus vrij dicht bij de 1e partij geraakt. Ik acht de kans dus groot dat de coalitie die gevormd zal worden zal moeten bestaan uit spa, vld en cd&v... |
Ik hoop van ganse harte dat het Blok op 13-6 de grootste partij wordt :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be