Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik hou niet van negers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8734)

Cynicus 30 januari 2004 21:03

Ik hou niet van negers. Betekent dat dan automatisch dat ik een racist zou zijn ?

Eugene 30 januari 2004 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Ik hou niet van negers. Betekent dat dan automatisch dat ik een racist zou zijn ?

Maar ik wel van mooie negerinekes :P :P :P :wink:

Het Skill Effect 30 januari 2004 21:08

Ik hou niet van u.

Discrimineer ik u nu? :roll:

Raf 30 januari 2004 21:17

Citaat:

Ik koester al lang heimelijke fantasieën waarin enkele flink uit de kluiten gewassen negerkes een opmerkelijke hoofdrol spelen... Ben ik nu pervers?

Seba 30 januari 2004 21:19

Citaat:

ik vrees van wel, en kom aub weer niet zagen dat ik politiek correct zou zijn hé

Peace 30 januari 2004 21:21

Raf,

Citaat:

Ik koester al lang heimelijke fantasieën waarin enkele flink uit de kluiten gewassen negerkes een opmerkelijke hoofdrol spelen... Ben ik nu pervers?
Je onderbouwt daarmee zonder het waarschijnlijk te willen mijn stelling, dat een belangrijk deel van de homo's pervers is. 8)

Raf 30 januari 2004 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Raf,

Citaat:

Je onderbouwt daarmee zonder het waarschijnlijk te willen mijn stelling, dat een belangrijk deel van de homo's pervers is. 8)

Ja, die stellingen van jou, die kennen we ondertussen allemaal al :lol: :lol: :lol:

Wel grappig dat je het woord "onderbouwen" gebruikt... ik dacht dat de betekenis daarvan je volkomen vreemd was...

dejohan 30 januari 2004 21:42

[size=6]What the F*CK heeft dit met Binnenlandse politiek te maken?[/size]

Cynicus 30 januari 2004 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Heel veel, omwille van het feit dat er in ons binnenland reeds veel te veel negers zijn, die hier bovendien vaak illegaal zijn.

Bakkebaard 30 januari 2004 21:51

Citaat:

Wat is er anders aan een "neger" dan aan een Belg?
De huidskleur en dat is het...
Over oppervlakkige en bekrompen mensen gesproken natuurlijk.

Distel 30 januari 2004 21:54

Ik hou ook niet zo van regen.

dejohan 30 januari 2004 21:55

Citaat:

Citaat:

Heel veel, omwille van het feit dat er in ons binnenland reeds veel te veel negers zijn, die hier bovendien vaak illegaal zijn.

Vreemd, de laatste keer dat jij een scheet liet kwam dat niet op het nieuws. Hebben de nieuwsdiensten een belangrijke scoop gemist?

TomB 30 januari 2004 21:56

Citaat:

Citaat:

Heel veel, omwille van het feit dat er in ons binnenland reeds veel te veel negers zijn.

Bwah, er zijn veel meer blanken.

Raf 30 januari 2004 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:

Nochtans... in die geheime fantasieën waarover ik eerder sprak, is er toch nog één bijzonder in het oog springend verschil waar te nemen... maar misschien is dat alleen maar in mijn fantasie... :wink:

Distel 30 januari 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

Nochtans... in die geheime fantasieën waarover ik eerder sprak, is er toch nog één bijzonder in het oog springend verschil waar te nemen... maar misschien is dat alleen maar in mijn fantasie... :wink:

kroeshaar? :wink:

Peace 30 januari 2004 21:59

Bakkebaard,

Citaat:

Citaat:

Cynicus schreef:
Over oppervlakkige en bekrompen mensen gesproken natuurlijk.
Wat is er anders aan een chimpansee dan aan een mens? Veel mensen gedragen zich perfect als chimpansees en sommigen lijker er al wat meer op dan anderen. Toch zijn er ook genoeg verschillen te herkennen, bij de ene mens al wat meer als bij de andere :wink:

Het is je persoonlijke vrijheid van wie je houd en van wie niet. dat heeft absoluut niets met racisme te maken.
Wat is racisme bovendien. Dat iemand meer van zijn eigen ras dan van andere rassen houd.

John Stufflebeam 30 januari 2004 22:05

Citaat:

Ik hou niet van bleekscheten

Raf 30 januari 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

kroeshaar? :wink:

Yep, ik vind dat bijzonder fraai 8)

Descartes Jr 30 januari 2004 22:14

Citaat:

Volgens de woordenboekdefinitie hou je dus niet van een ander ras en ben je dus inderdaad 'racist'.

Dat het een fysische afkeer betreft geef je nu toe. Tot nu toe was ik enkel overtuigd van je morele en maatschappelijke weerhoudendheid.

De ware aard van de Blokker is dus niet anders dan wat we al lang vermoeden. Kom maar niet meer af met vergoelijkende uitleg van onmogelijke multikul etc ...

Hopelijk krijg je nooit een albino-baby ! Maar als het zo is, dan mag je zeker op mijn morele steun rekenen ;)

KempensBoerke 30 januari 2004 22:33

Citaat:

Nee, ikzelf kan ook geen nikkers zien of ruiken en ik ben ook geen racist. Als dat wél zo zou zijn, hebben ze het enkel en alleen aan zichzelf te danken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be