![]() |
Bent u van oordeel dat lesbische meisjes eigenlijk nood hebben aan een stevige beurt? Worden meisjes lesbisch omdat vele jongens niet genoeg aandacht besteden aan het orale voorspel, en omdat vele jongens niet goed kunnen beffen?
|
Ik denk dat het vooral jij bent die niet genoeg aandacht krijgt van meisjes. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Deze topic is toch voor de "zwans" hee.... of niet??? :lol: :lol: :lol: Heet-manneken heeft precies wa teveel "Hot lesbian whatever"-video's gezien en met de broek op de enkels heeft hij zich in alle spoed van forum vergist... :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: Ik heb ook een 3310 :x Beledig ons niet, ons aantal groeit dag na dag, onze wraak komt nog :twisted: :wink: |
Huh , patriot? Heb ik iets gemist? Vivant? Je stijgt in mij achting (een beetje dan toch ;))
|
Heet manneken, ik denk niet dat je het beseft, maar als een koppeltje lesbienes "diepergaand werk" willen, de voorraad plastieken vrienden, met allerlei toebehoren is groter in zowel aantal , uithoudingsvermogen als omvang dan wat jij kan bieden.
Dus kijk nog een filmpje ,of download een scene, en laat links of rechts werken. Ik groet U en dit vrij lachwekkend topic, en vervoeg mijn hetero vriendin. |
Citaat:
|
Hebben heteromannen nood aan een stevige beurt door een homo? 8) :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook voor de vrouwen ben ik dan ook lesbisch. :lol:
|
Citaat:
|
Ja. Sluit u maar al aan bij een of andere roze beweging.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be