![]() |
Terry Jones' visie betreffende Iran & de mariniers
Citaat:
Ik denk niet dat er veel valt af te dingen van deze analyse. :-D Cheerio, m8's! |
Citaat:
Weer wordt de behandeling van terroristen ten onrechte vergeleken met deze van ten onrechte gegijzelde militairen.Terry Jones is een landsverrader. Iran moet met militaire middelen gestraft worden.Uw natte droom van een grondaanval zal echter nooit uitkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Kortzichtige racist dat ge zijt :x |
Citaat:
|
Groot verschil tussen gevangen genomen terroristen en soldaten/gijzelaars. Hoe werden de 100-duizenden Iraakse krijgsgevangen behandeld tijdens de eerste golfoorlog? Terry Jones, WTF is he?
|
Citaat:
De Britse soldaten daarentegen maken deel uit van een imperialistische agressor, die een weerloos land binnenviel op basis van leugens. iedereen schijnt dat nogal rap te vergeten... Pas op: jammer voor die gewone Britse en Amerikaanse gasten die in een oorlog worden gepusht die niet de hunne is, maar het Irakese en Iraanse volk moeten niet degene zijn die daaronder moeten lijden en alles maar moeten ondergaan. |
Citaat:
Persoonlijk heb ik nog nooit trouw gezworen aan Vlaanderen, België, Europa of het Westen. Enfin, 't is maar dat u dat weet, voor u zichzelf nog maar eens belachelijk maakt door ook mij als landverrader te bestempelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schitterende analyse :) :)
|
Citaat:
Niet op de man spelen. mvg, Arnold. |
*knip*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be