![]() |
De BUB is dood en begraven
Het valt me de laatste tijd op dat er hier geen enkele BUB'er meer post; op de voorzitter Hans1 na. Alle partijsympathisanten hebben het afgetrapt en zijn overgelopen naar andere partijen. Waar is de tijd toen alle BUB'ers hier nog zaten te posten? Hans1 die altijd zo zat te dwepen met zijn uitspraak "het vlaams-nationalisme is op sterven na dood!" moet nu wel bittere tijden doormaken. Goed zo. 8-)
Zeker moet deze scherpe daling in BUB-activiteit nog iemand zijn opgevallen? |
Nonsens!
Ik ben dan wel lid geworden van de OpenVld, ik krijg nog steeds de kans om de BUB vanop de eerste rij te volgen. Ik kan alleen maar zeggen dat de activiteit nog nooit zo groot geweest is. Dat diverse BUB'ers, waaronder mezelf, momenteel België verdedigen binnen andere partijen kan enkel onze ideologie ten goede komen. |
Citaat:
Eigenlijk echt grappig, dat de eerste repliek van een ex komt!:-D |
Dat zijn allemaal mooie woorden maar het neemt niet weg dat het propagandapparaat van de BUB zo goed als kapot is. Wie gaan ze nu nog bereiken? Als de partijoprichter en tegelijk zelfbenoemde voorzitter de einige is die hier nog post lijkt er me wel een probleem te zijn.
Overigens zijn alle overlopers naar de VLD ook echt wég; ze nemen hun stemmen dan ook weer mee. Ik ben eens benieuwd wat de impact daarvan zal zijn op hun volgende verkiezingsuitslag. Uw laatste opmerking, als zou idelogie belangrijker zijn dan partijpolitiek, vond ik wel interessant. Het impliceert immers impliciet dat de BUB dood is vermits U de ideologie op een ander gaat zoeken. |
Citaat:
De BUB is op eigen terrein verslagen (en je moet maar eens op dit forum kijken, het zijn hun aartsvijanden:lol: ) In het land der blinden was eenoog koning, maar nu niet meer.:-D (nu niet dat ik UNIE ook zou ophemelen, Vloemans heeft hier ook al bedenkelijke dingen geschreven :roll: ) |
Citaat:
|
dat de BUB eerst maar eens hun website in het Duits beschikbaar maakt ;) Ze ijveren voor 'nationale eenheid' en dan zie ze 'landstaal nr.3' over het hoofd
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
volgens wikipedia is Duits nochtans een nationale landstaal hier ...
misschien was di Rupo z'n idee over tweetalige scholen dan toch nog niet zo slecht, maar laten we die enkel in Wallonië oprichten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk lijken het mij ook meer lobbyclubjes dan serieus te nemen partijen. |
Citaat:
Citaat:
/me luistert naar Wappenbund - Preußen - Wir kommen wieder! |
Hehehe, Hans' enige overgebleven paladijn is Bruno de Waanzinnige. :lol:
|
Citaat:
|
Misschien moeten we de mods vragen om Bruno terug te laten komen. Het wordt immers zo stilletjes langs de BUB-kant...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be