![]() |
Ambulance in het Brusselse en rand
*Beste Guy* Ik vernam deze week dat er een vrouw die een arm brak rond het Brusselse geweigerd werd door een franstalige ambulancier om vervoerd te worden naar een Nederlandstalige kliniek. Kan dit volgens U? Dank,duveltje382
|
natuurlijk kan dit niet :roll:
|
Het was deze namiddag in voeren(limburg).
|
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...eren_Ambulance
voor meer info |
Citaat:
Overigens, zoiets is gewoon onbegrijpelijk... nu was het een gebroken arm, maar stel dat die vrouw een infarct gehad zou hebben. Neen, dit kan gewoon totaal niet door de beugel! |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hbvl.be/Limburg/3790/arti...3-6CC929ED1DD2 Citaat:
|
Ik dacht dat een ambulance je naar het dichtsbijzijnde hospitaal dient te brengen, en dat je daarna een overplaatsing kan vragen naar een ander ziekenhuis.
Enfin, je laat dan nog geen gewonde persoon op straat staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat politici het volk vertegenwoordigen.
Niet dus. |
Citaat:
Je kan de staat "an sich" niet verantwoordelijk stellen, wél de politici. |
Citaat:
Hoe zou d�*t nu komen? |
Citaat:
en " Apres moi, la deluge" Hij verneukt ons land zo grondig, dat we veel moeite zullen moeten doen om de brokken te lijmen... als dat nog kan. Zelfs als we Vlaanderen eenmaal onafhankelijk hebben, zullen de zich opgestapelde problemen, niet zomaar weggaan... (lees: veel te veel ingeweken onaangepaste islamieten...) We zullen duidelijke wetten nodig hebben, en een ijzeren hand. Maar géén repressieapparaat. Het eigen volk wordt Al te veel geviseerd nu... |
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Allen, Excuus voor het feit dat jullie blijkbaar een week hebben zitten wachten, mar ik denk dat ik een week te vroeg ben aangekondigd. Ik kreeg immers op maandag 9 april een mail van politics.be dat mijn forumsessie "volgende week" zou beginnen en ze bezorgden me de inlog-gegevens. Ik ben dus deze week ter beschikking. |
Dat is een schoolvoorbeeld waarom wij als Vlaams Belang al sinds ons bestaan ijveren voor de toepassing van de taalwetten in onze hoofdstad.
|
Citaat:
|
Jammer genoeg is uw "grapje" in sommige Brusselse ziekenhuizen realiteit. Sommigen zijn tweetalig..... Frans -Arabisch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be