Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zijn Christenen/Katholieken abnormaal? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87494)

C2C 9 april 2007 18:05

Zijn Christenen/Katholieken abnormaal?

Effe op een rijtje:
  • In rokken gehulde mannen die nooit sex hebben zeggen hoe ge een gezin en uw vruchtbaarheid moet runnen.
  • Diezelfde mannen leggen een gelofte van eeuwige trouw af en gehoorzamen een niet-verkozen dictator van een stadstaat die gebouwd is op plundering en massamoord.
  • De Christenen die op hun beurt gehoorzamen aan deze in rokken gehulde mannen die nooit sex hebben, geloven in een van de meest kwaadaardige, moordzuchtige Godsbeelden ooit uitgevonden door de mens.
  • Diezelfde Christenen en hun sektes, vooral dan in de VS, geloven dat ge Israel kost wat kost moet verdedigen omdat "Hij" binnenkort komt; om tijdens deze gebeurtenis met "Hem" op een goed blaadje te staan moogt ge niet-Christenen vermoorden (zie Irak en de Amerikaanse, diep-Christelijke motivatie voor die waanzinnige oorlog).
  • Sommige van deze Christenen zijn zo beinvloedbaar dat ze zelfs collectief zelfmoord plegen omdat "Hij" toch op komst is.
  • Bovendien zijn deze mensen verplicht te gehoorzamen aan irrationele mannen die klinklare onzin mogen verkopen, die volledig in strijd is met de meest basale bevindingen uit de wetenschap (zoals: de evolutieleer is fout; condooms zitten vol gaten; etc...) en die zelfs ronduit gevaarlijk is.
Enfin, ge kunt nog duizende voorbeelden opsommen die toch sterk doen geloven dat Christenen licht tot zeer zwaar abnormaal zijn.

We gaan dat pollen.

Chipie 9 april 2007 18:11

Uw vrienden, de moslimterroristen... die zijn normaal... Net als Stalin trouwens... :-P

Supervlaming 9 april 2007 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2596232)
Effe op een rijtje:
  • In rokken gehulde mannen die nooit sex hebben zeggen hoe ge een gezin en uw vruchtbaarheid moet runnen.
  • Diezelfde mannen leggen een gelofte van eeuwige trouw af en gehoorzamen een niet-verkozen dictator van een stadstaat die gebouwd is op plundering en massamoord.
  • De Christenen die op hun beurt gehoorzamen aan deze in rokken gehulde mannen die nooit sex hebben, geloven in een van de meest kwaadaardige, moordzuchtige Godsbeelden ooit uitgevonden door de mens.
  • Diezelfde Christenen en hun sektes, vooral dan in de VS, geloven dat ge Israel kost wat kost moet verdedigen omdat "Hij" binnenkort komt; om tijdens deze gebeurtenis met "Hem" op een goed blaadje te staan moogt ge niet-Christenen vermoorden (zie Irak en de Amerikaanse, diep-Christelijke motivatie voor die waanzinnige oorlog).
  • Sommige van deze Christenen zijn zo beinvloedbaar dat ze zelfs collectief zelfmoord plegen omdat "Hij" toch op komst is.
  • Bovendien zijn deze mensen verplicht te gehoorzamen aan irrationele mannen die klinklare onzin mogen verkopen, die volledig in strijd is met de meest basale bevindingen uit de wetenschap (zoals: de evolutieleer is fout; condooms zitten vol gaten; etc...) en die zelfs ronduit gevaarlijk is.
Enfin, ge kunt nog duizende voorbeelden opsommen die toch sterk doen geloven dat Christenen licht tot zeer zwaar abnormaal zijn.

We gaan dat pollen.

Vooroordelen meten aan de werkelijkheid door alles op één hoop te gooien doet mij vrezen u terecht een 5 toe te moeten kennen. :?

duveltje382 9 april 2007 18:14

Ik wou normaal antwoorden op de pol,maar ja dan zag ik C2C dat zegt genoeg.Hier weg blijven dus !!!!!

C2C 9 april 2007 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2596242)
Uw vrienden, de moslimterroristen... die zijn normaal...

Zoals ondertussen al lang duidelijk is ben ik tegen alle mensen die geloven in religieuze fantasieën die ze zelf hebben gemaakt en daarop een levensvisie baseren. Men noemt dat psychoten. Ik vind dat die mensen verzorgd en genezen moeten worden. Allemaal, dus ook moslims.

maddox 9 april 2007 18:41

Vervang het woord Christenen met de "de kinderen van het boek" en je hebt de joden en de moslims in 1 keer meer.

Monotheïstische godsdiensten zijn waanzin. Jawel.

Apocalyps 9 april 2007 18:44

Niet alle christenen/katholieken zijn abnormaal.

Wat betreft de hiërarchie van de RKK daaraantegen, celibaat, mensen die nooit sex hebben met de andere sexe, hun eigen sexe, laat staan : met zichzelf ? Ja die zijn allen abnormaal!

duveltje382 9 april 2007 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2596256)
Zoals ondertussen al lang duidelijk is ben ik tegen alle mensen die geloven in religieuze fantasieën die ze zelf hebben gemaakt en daarop een levensvisie baseren. Men noemt dat psychoten. Ik vind dat die mensen verzorgd en genezen moeten worden. Allemaal, dus ook moslims.

Moet zelf ook eens aanschuiven hé C2C ;)

driewerf 9 april 2007 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2596315)
Vervang het woord Christenen met de "de kinderen van het boek" en je hebt de joden en de moslims in 1 keer meer.

Monotheïstische godsdiensten zijn waanzin. Jawel.

de polytheistische zijn niet veel beter hoor.

Bhairav 9 april 2007 19:04

Maar wel exotischer.

driewerf 9 april 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2596232)
Effe op een rijtje:

• alleen bij de katholieken
  • Citaat:

Diezelfde mannen leggen een gelofte van eeuwige trouw af en gehoorzamen een niet-verkozen dictator van een stadstaat die gebouwd is op plundering en massamoord.
    alleen bij de katholieken
  • Citaat:

De Christenen die op hun beurt gehoorzamen aan deze in rokken gehulde mannen die nooit sex hebben, geloven in een van de meest kwaadaardige, moordzuchtige Godsbeelden ooit uitgevonden door de mens.
  • Citaat:

Diezelfde Christenen en hun sektes, vooral dan in de VS, geloven dat ge Israel kost wat kost moet verdedigen omdat "Hij" binnenkort komt; om tijdens deze gebeurtenis met "Hem" op een goed blaadje te staan moogt ge niet-Christenen vermoorden (zie Irak en de Amerikaanse, diep-Christelijke motivatie voor die waanzinnige oorlog).
    da's dan weer bepaalde protestantse kerken

C2C 9 april 2007 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2596383)
Citaat:

rokken

Anglicanen en vele protestantse pastors en ministers dragen ook rokken.

Anglicaanse gezelligheid

Lutheraanse gezelligheid
[/quote]

Maar los daarvan, het gaat over de filosofie van het Christendom hé. Over de bemoeizucht en de psychoses waarop die religie gebaseerd is, en over de consequenties daarvan.

Een man die zweert zijn hele leven geen sexuele betrekkingen te zullen hebben is zwaar ziek, volgens mij. Dat is totaal absurd en zelfs gevaarlijk. Vanuit psychiatrisch standpunt kan zoiets enkel tot zware vormen van compensatie leiden (geweld, pedofilie, machtsmisbruik, neuroses en zelfs psychoses).

Zo'n mensen zijn een gevaar voor de maatschappij.

Preuße 9 april 2007 20:50

Bravo. Domheid heeft hier een nieuw hoogtepunt bereikt met deze dwazigheid.

Chipie 9 april 2007 21:15

Hoe abnormaal is C2C? :-P

Ambiorix 9 april 2007 22:29

met sommige Christenen kan ik heel goed opschieten. Anderen vind ik dan weer gestoorde fundamentalisten. Ge ziet, er is veel diversiteit daarin, dus gelieve hen ook niet over éen kam te scheren.
Ik vind in het algemeen niks "abnormaal" aan hen, iedereen gelooft wat ie wil. ikzelf geloof in de wetenschap maar hou nog plaats over voor transcendentie en spiritualiteit, al moet ik dat begrijpelijkerwijs gescheiden houden.

Online 9 april 2007 22:55

Mannen in kleedjes : zo abnormaal als homo's die moedertje willen spelen.

C2C 10 april 2007 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2597179)

Mannen in kleedjes : zo abnormaal als homo's die moedertje willen spelen.

Het verschil tussen aardse homotjes en Christenen ligt in de verschillende grootte van het geslachtsdeel dat ze aanbidden. Er zijn heel interessante studies geschreven over de fundamenteel homo-erotische aard van het Christendom, en in het bijzonder van het Katholicisme, dat de fallus-aanbidding tot een ultiem hoogtepunt heeft gebracht. Christenen aanbidden een fallus van kosmische proporties (zie Freud en de Vader/Fallus/Castratie-theorie), homotjes houden bij minimale aardse proporties.

Maar daar zullen we maar niet over uitwijden zeker?

Ambiorix 10 april 2007 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2597326)
Het verschil tussen aardse homotjes en Christenen ligt in de verschillende grootte van het geslachtsdeel dat ze aanbidden. Er zijn heel interessante studies geschreven over de fundamenteel homo-erotische aard van het Christendom, en in het bijzonder van het Katholicisme, dat de fallus-aanbidding tot een ultiem hoogtepunt heeft gebracht.

hoe oud ben je eigelijk?:?

C2C 10 april 2007 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2597328)
hoe oud ben je eigelijk?:?

Oud genoeg om Freud gelezen én begrepen te hebben, als ik zo vrij mag zijn dat van mezelf hier te zeggen.

Hou oud ben jij in dit perspectief?

Ambiorix 10 april 2007 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2597336)
Oud genoeg om Freud gelezen én begrepen te hebben, als ik zo vrij mag zijn dat van mezelf hier te zeggen.

Hou oud ben jij in dit perspectief?

oud genoeg om te beseffen dat jouw prietpraat dan beneden uw niveau ligt:?

ofwel hebt ge éen of ander erg kerkelijk trauma opgelopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be