![]() |
Zijn Christenen/Katholieken abnormaal?
Effe op een rijtje:
We gaan dat pollen. |
Uw vrienden, de moslimterroristen... die zijn normaal... Net als Stalin trouwens... :-P
|
Citaat:
|
Ik wou normaal antwoorden op de pol,maar ja dan zag ik C2C dat zegt genoeg.Hier weg blijven dus !!!!!
|
Citaat:
|
Vervang het woord Christenen met de "de kinderen van het boek" en je hebt de joden en de moslims in 1 keer meer.
Monotheïstische godsdiensten zijn waanzin. Jawel. |
Niet alle christenen/katholieken zijn abnormaal.
Wat betreft de hiërarchie van de RKK daaraantegen, celibaat, mensen die nooit sex hebben met de andere sexe, hun eigen sexe, laat staan : met zichzelf ? Ja die zijn allen abnormaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wel exotischer.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Anglicaanse gezelligheid Lutheraanse gezelligheid [/quote] Maar los daarvan, het gaat over de filosofie van het Christendom hé. Over de bemoeizucht en de psychoses waarop die religie gebaseerd is, en over de consequenties daarvan. Een man die zweert zijn hele leven geen sexuele betrekkingen te zullen hebben is zwaar ziek, volgens mij. Dat is totaal absurd en zelfs gevaarlijk. Vanuit psychiatrisch standpunt kan zoiets enkel tot zware vormen van compensatie leiden (geweld, pedofilie, machtsmisbruik, neuroses en zelfs psychoses). Zo'n mensen zijn een gevaar voor de maatschappij. |
Bravo. Domheid heeft hier een nieuw hoogtepunt bereikt met deze dwazigheid.
|
Hoe abnormaal is C2C? :-P
|
met sommige Christenen kan ik heel goed opschieten. Anderen vind ik dan weer gestoorde fundamentalisten. Ge ziet, er is veel diversiteit daarin, dus gelieve hen ook niet over éen kam te scheren.
Ik vind in het algemeen niks "abnormaal" aan hen, iedereen gelooft wat ie wil. ikzelf geloof in de wetenschap maar hou nog plaats over voor transcendentie en spiritualiteit, al moet ik dat begrijpelijkerwijs gescheiden houden. |
![]() Mannen in kleedjes : zo abnormaal als homo's die moedertje willen spelen. |
Citaat:
Maar daar zullen we maar niet over uitwijden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Hou oud ben jij in dit perspectief? |
Citaat:
ofwel hebt ge éen of ander erg kerkelijk trauma opgelopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be