![]() |
Deze middag was ik met enkele kameraden op het Sint Jansplein in Antwerpen. Er verzamelden zich daar een paar rare vogels, kaalgeschoren figuren met een bomberjack aan. Criminelen? Dat viel er niet uit op te maken. Wat er wel op te maken viel, was dat het om rechtse jongens en meisjes ging. Zo zag ik er Hervé Van Laethem van de groep Nation rondlopen. Er was een nationale mobilisatie van verschillende kleine clubjes als 'Groen-rechts' of 'Nation'.
Samen kregen ze een 50-tal medestanders op straat om slogans als 'europa-jeugd-revolutie' te roepen. Het waren marginale figuren �* la Guderian en Eichman op dit forum. Blokbuster publiceert een aantal foto's van de optocht ;-) ![]() |
Bah, une bande de ploucs en plus ou en moins en Flandre. Du moment qu'on se fasse passer pour des cons, c'est le plus important en Flandre......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn dat dan de neo-fasisten? (die antiglobalisten natuurlijk!) :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Marginale fascisten betoogden vandaag in Antwerpen"
Uw titel is wat misleidend. Ik dacht even dat de regering om een of andere reden ging betogen. |
Citaat:
|
Bah, laat die fasco's maar doen. Dat is hun goed recht. Als ze maar geen auto's in brand steken en zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Linkse rakkers zijn allemaal net kereltjes met propere kapseltjes. :roll:
![]() |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be