![]() |
- adviezen om te Graaien zoals die minkukels doen...
IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners.
Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen graaien? Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? gr. (A). |
Re: - adviezen om te Graaien zoals die minkukels doen...
On Tue, 10 Apr 2007 13:14:47 +0200, "AvdS" <[email protected]> wrote:
>IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners. >Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen graaien? >Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in Nederland de dienst uit. En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk en Wouter Boslim; een kolonialistische intelling is een absolute voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >On Tue, 10 Apr 2007 13:14:47 +0200, "AvdS" <[email protected]> wrote: > >>IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners. >>Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen graaien? >>Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? > >Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om >zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest >lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in >Nederland de dienst uit. > >En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk >en Wouter Boslim; een kolonialistische intelling is een absolute >voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn >Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om >de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En >natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste >in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. Extra aanvulling: Bij het CDA kom je dan ook nog in de hemel als je dood bent. -- http://afluisterland.nl/ronald/ http://geocities.com/ronaldvanvoren/ De staat verdrukt, de wet is gelogen, de rijkaard leeft zelfzuchtig voort. |
Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in
nl.politiek: >Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om >zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest >lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in >Nederland de dienst uit. > >En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk >en Wouter Boslim; een kolonialistische intelling is een absolute >voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn >Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om >de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En >natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste >in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. Zo, dat lucht op. Dat heb je dan maar weer gezegd. -- Ruud Harmsen - http://rudhar.com Steter Tropfen höhlt den Stein |
On Tue, 10 Apr 2007 14:54:46 +0200, .Ronald van Voren <rvv@basis.¢om>
wrote: >On Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > >>On Tue, 10 Apr 2007 13:14:47 +0200, "AvdS" <[email protected]> wrote: >> >>>IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners. >>>Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen graaien? >>>Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? >> >>Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om >>zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest >>lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in >>Nederland de dienst uit. >> >>En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk >>en Wouter Boslim; een kolonialistische intelling is een absolute >>voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn >>Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om >>de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En >>natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste >>in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. > >Extra aanvulling: >Bij het CDA kom je dan ook nog in de hemel als je dood bent. :-). Voor de graaiende minkukel is de hemel altijd het centrum van de macht. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On Tue, 10 Apr 2007 15:13:35 +0200, Ruud Harmsen
<[email protected]> wrote: >Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in >nl.politiek: > >>Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om >>zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest >>lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in >>Nederland de dienst uit. >> >>En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk >>en Wouter Boslim; een kolonialistische intelling is een absolute >>voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn >>Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om >>de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En >>natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste >>in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. > >Zo, dat lucht op. Dat heb je dan maar weer gezegd. Wat heb jij dan gezegd? -- http://afluisterland.nl/ronald/ http://geocities.com/ronaldvanvoren/ De staat verdrukt, de wet is gelogen, de rijkaard leeft zelfzuchtig voort. |
On Tue, 10 Apr 2007 15:13:35 +0200, Ruud Harmsen
<[email protected]> wrote: >Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in >nl.politiek: > >>Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om >>zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest >>lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in >>Nederland de dienst uit. >> >>En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk >>en Wouter Boslim; een kolonialistische instelling is een absolute >>voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn >>Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om >>de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En >>natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste >>in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. > >Zo, dat lucht op. Dat heb je dan maar weer gezegd. Ja. Als aanvulling is het een soort besloten club; met maatschappelijk nut heeft het niet zo veel te maken. De meeste mensen zijn er op uit om zo makkelijk mogelijk en zo snel mogelijk zo veel mogelijk energie te mobiliseren. Daar is praktisch alles aan ondergeschikt; ook heel fundamentele ethische zaken. Het beeld van het Beest uit de Openbaring dringt zich op. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
On 10 apr, 15:30, Sjoerd Bakker <[email protected]> wrote:
> On Tue, 10 Apr 2007 15:13:35 +0200, Ruud Harmsen > > > > > > <[email protected]> wrote: > >Tue, 10 Apr 2007 13:28:03 +0200: Sjoerd Bakker <[email protected]>: in > >nl.politiek: > > >>Ja, zelf een minkukel worden, zoals je al schrijft. Ik zou beginnen om > >>zogenaamd homo te worden of allochtoon, want dat is het meest > >>lukratief. Homofiel-allochtone reetlikkers en hun knuffelaars maken in > >>Nederland de dienst uit. > > >>En je moet bereid zijn om voor geld over lijken te gaan, zoals de Balk > >>en Wouter Boslim; een kolonialistische instelling is een absolute > >>voorwaarde. In Indië waren het bruintjes; tegenwoordig zijn > >>Afghaantjes de klos. De minkukels hebben veel zwarte pieten nodig om > >>de aandacht van hun eigen corruptie en fascisme af te leiden. En > >>natuurlijk altijd liegen; dat is misschien nog wel het belangrijkste > >>in je carrière als graaiende minkukel. Veel succes. > > >Zo, dat lucht op. Dat heb je dan maar weer gezegd. > > Ja. Als aanvulling is het een soort besloten club; met maatschappelijk > nut heeft het niet zo veel te maken. De meeste mensen zijn er op uit > om zo makkelijk mogelijk en zo snel mogelijk zo veel mogelijk energie > te mobiliseren. Daar is praktisch alles aan ondergeschikt; ook heel > fundamentele ethische zaken. Het beeld van het Beest uit de Openbaring > dringt zich op. > > -- > ________________________________________ > Sjoerd Bakker > ________________________________________- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Dat heb jij niet , energie daar ben je te lui voor maar daar kan je ook niks aan doen!! |
"AvdS" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners. > Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen > graaien? > Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? > gr. (A). > > > Ik zou es beginnen met een miljardenbedrijf van de ondergang te redden; daarna kan je altijd nog kukelen wat je wilt. Urgje. |
"AvdS" > IK wil ook kunnen graaien zoals die zogenaamde top-verdieners. > Moet je daar een minkukel voor worden om ook uit de ruif te kunnen > graaien? > Heeft iemand nog goede adviezen om zoveel te krijgen als die minkukels? www.nietbetalers.com [of .nl] c~ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be