![]() |
Holleeder heeft hartklachten
Holleeder heeft hartklachten.
Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken onder deze omstandigheden. |
Re: Holleeder heeft hartklachten
Albert wrote:
> Holleeder heeft hartklachten. > Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken > onder deze omstandigheden. Nu Holleder achter de zwijgplicht van de dokter verder kan met 'zijn werk'?... JayJBee "Goed punt." |
"Albert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Holleeder heeft hartklachten. > Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken > onder deze omstandigheden. Raar; ik wist niet dat ie een hart had. -- -- -- Ubbo Jozi@sse 'Mijn goede vader heeft mij tweeënzeventig meter boeken nagelaten. Er bestaan maar weinig dingen waar iemand van mijn stand geen weet van heeft'.( OBB) Zoeken kan ook met http://www.kartoo.com/ , weer es wat anders |
"Ubbe Jozi@sse" <Gustaaf@ Schokland.nl> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "Albert" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Holleeder heeft hartklachten. >> Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken >> onder deze omstandigheden. > > Raar; ik wist niet dat ie een hart had. > http://foksuk.nl/dag2.php?jaar=2007&week=15&dag=2 Theo |
"Albert" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Holleeder heeft hartklachten. > Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken > onder deze omstandigheden. Als we geluk hebben gaat-ie dood. Scheelt een hoop kosten. |
"Albert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Holleeder heeft hartklachten. > Het is nu de vraag of in Den Haag nog iemand kan werken > onder deze omstandigheden. Zou me niks verbazen als die vergiftigd is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be