![]() |
Forummeeting, de poll
Nalv het voorstel van helfigger om een forummeeting te houden deze draad.
In de vorige draad waren twee voorstellen naar voor gekomen. - forummeeting in Leuven in het café Rejean Volks/danscafé in rood en grijs met USA touch. Zeer sympathieke eigenaar met zeer mooie diensters. Pris pintje (stella) 1.40 / 1.50 euro Leffe (van het vat), Duvel en dergelijke 2 euro Sterke drank 2 euro - Deurne-Zuid BBQ bij 1handclapping gemakkelijk met OV te bereiken, democratisch van prijs (ieder stemt af wat hij/zij zal meebrengen voor de innerlijke mens) &voor verstokte laat-cafégangers zijn er grave kroegen zelfs in de buurt. Tweede helft van mei. Aan jullie de keuze.... PS: De datum zal waarschijnlijk ergens eind mei zijn,daar zal ik ook nog een poll over houden. Eventuele voorstellen voor een datum mogen ook nog gepost worden. |
Deurne Zuid ben ik er ;-)
|
:cheer: BBQ Deurne Zuid :cheer:
|
Citaat:
Het is al 4-0 :-D |
Eerst maar eens naar Baarle, de Staatsveiligheid bezig houden vlak voor hun opheffing ...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=83633 |
Citaat:
:sleeping: |
Als je niet komt, is het ook niet de bedoeling deze poll te vern**ken zeker ;-)
|
Eind mei is al verdomd dicht bij de examens :-(
half mei of begin mei zou beter zijn. Als ik kom, maakt het mij niet uit waar, beide locaties klinken wel leuk. |
Heu, beiden? En voor de BBQ heb ik al toegezegd.
|
Beide. Leuven in april. BBQ in mei.
|
Citaat:
Zal ik daar ook twee topics over opstarten :D |
Ik wacht dan op voorstellen voor een datum voor Leuven (heel april) en BBQ (enkel tweede helft van mei zei 1handclapping)
|
edit
|
gemeenteraadsverkiezingen 2006, deurne:
VB: 43% daar kom ik niet zenne. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je nóg consequenter zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuven!!:-D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be