![]() |
60 dagen
We zijn vandaag nog een kleine twee maand van de verkiezingen verwijderd. Een kleine peiling naar de stem-intenties van dit forum kan dan ook geen kwaad, dacht ik. ;)
|
Laat ons zeggen dat dit een peiling is naar stemintenties voor de Senaat. De partijen zijn alfabetisch gerangschikt en ik heb de partijen (buiten 'andere') opgenomen waarvan ik zeker ben dat ze opkomen.
|
Oja, andere mag je ook gebruiken als 'blanco', niet gaan stemmen etc.
|
Heeft Van Quickenborne de belofte ook al niet gehouden die hij deed toen hij nog op schoot van de mentaal gehandicapten zat?
|
Ik ben Nederlander dus ik heb mij ingehouden om te stemmen :) nadeel is die extra klik die je moet doen om de resultaten te zien :)
Ik zou overigens uiteraard voor JMDD stemmen! Iedereen weet inmiddels wel waarom, dacht ik zo. |
Vlaams Belang, zonder echte overtuiging en eigenlijk vooral omdat we van de andere partijen, buiten postjes verdelen, niets hoeven te verwachten ivm "bepaalde problemen" in het land. Integendeel, volgens hen bestaan ze niet eens of amper... Wie anders denkt is een "racist"!
JMDD? Waarschijnlijk een "verloren" stem... |
Citaat:
|
nog steeds geen uitgemaakte zaak
|
Blij te zien dat het hier vol menthaal gehandicapten zit, !
't is eens iets anders als mestkever hé... |
Er is een verschil tussen vinden dat alle moslims, negers en alle andere mensen met een andere cultuur moeten oprotten uit je land en vinden dat die mensen minderwaardig zijn.
Niet iedereen hoeft op te rotten van mij (voor het voorbeeld deed ik even radicaal), maar het gaat er mij om dat we Nederland 'Nederlands' houden. Het proberen vreedzaam te leven met een andere cultuur moet je volgens mij gewoon niet doen, dat gaat gewoon niet goed (voorbeelden waar het wel goed gaat?). En zeker niet als die andere cultuur religieus fanatiek is zoals de islam en de moslims. Dat wil echter niet zeggen dat moslims mindere mensen zijn dan wij, en dat is wel wat het VB zegt. De NVA valt sowieso al af natuurlijk, dus dan blijft alleen nog JMDD over in het rechtspolitieke landschap. Overigens vind ik VB-stemmers niet mentaal gehandicapt, ik denk dat de meeste van hun andere punten van het VB-programma belangrijker vinden dan het racistische-aspect. Dat is hun goed recht, daar kan ik mij prima in vinden. Ze moeten alleen wel oppassen dat de samenleving hierdoor niet radicaliseert. DeWinter is een vieze racist, en dat vind ik persoonlijk erg jammer voor hem en z'n partij. Racisme is niet meer van deze tijd in de Westerse cultuur. We zijn potverdriedubbeltjes toch geen moslims! |
Het VB is de enige rechtlijnige partij die er is end e enige partij die al 25 jaar trouw blijft aan zijn programma.
Ook de enige partij die niet medeplichtig is aan het paarse criminele anti-vlaamse beleid. DD is de stoephoer van paars. Als het aan hem lag dan was hij nu nog altijd mee paarse wetten aan het goedkeuren. Geen vlaamse reflex , pro-migratie. Dan kan je beter op het paarse origineel van verhofstadt stemmen dan op zijn kopie van dedecker. N_VA daar hoef ik ook geen woorden aan vuil te maken. Het zijn de laatste verkiezingen dat ze de nuttige idioot van de cdenv mogen spelen. |
Als ik mocht stemmen in deze poll ging mijn stem uiteraard naar het VB.
Tis zowat de enige partij die nog een ideologische waarde heeft. |
50 % is een weerspiegeling van de stemmenkampioen, al is het hier nog duidelijker is hoe gemotiveerd we wel zijn en we inderdaad geen loutere proteststemmers zijn !
10 juni 2007... de Vlaamse Leeuw komt er aan :-D |
Op alle n-va kanidaten en mss op een paar cd&v'ers(in de stijl van Van Den Brande, Sauwens enz). zoals bij de vlaamse verkiezingen dus.
|
Citaat:
|
Indien ik mocht stemmen stemde ik Vlaams Belang.
Overigens wil het VB niet ALLE vreemdelingen terugsturen, alleen de criminele. Ik zie niet wat hier racistisch in is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be