Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Stalker politici vervolgd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87713)

duveltje382 12 april 2007 13:49

Stalker politici vervolgd

Klik hier voor het filmpje
Het fenomeen stalking is erg actueel. Zo raakte bekend dat de stad Blankenberge klacht indient tegen een stalkende burger. En ook in Edegem is er een geval van stalking van politici. Een man wordt vervolgd voor het stalken van enkele politici van CD&V en Edegem Anders. Ze hadden klacht ingediend tegen hem omdat hij in volle verkiezingsstrijd politieke pamfletten aftrok en panelen vernielde. De man wordt nu vervolgd voor het verstoren van de rust van onder meer huidig burgemeester Koen Snyders en verschillende CD&V-politici. Volgende week moet hij voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verschijnen.
Bron/ATV

Als hij moet walgen van die pamfletten,moet het kunnen dat hij ze eigenhandig verwijderd

Verhofstadthater 12 april 2007 15:07

De politieke parasitaire kaste heeft dezer dagen de mond vol over klimaatopwarming en globale vervuiling. Maar daags erna testen ze de nieuwe Mondeo op een circuit (het ding vlamde aan 220 km. per uur) en zaaien ze het platteland vol met foto's waarop hun misselijkmakend baksel prijkt. En dan maar janken over de antipolitiek. Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.:evil:

Bierke 12 april 2007 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater (Bericht 2603278)
Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.:evil:

Dat is zowat alles wat er over dat scheef gegroeid clubke te zeggen is ook.

metten 12 april 2007 16:40

Pamfletten van tegenstanders aftrekken of overplakken is zo oud als verkiezingen zelf. Toen ik nog plakte voor de VU overplakten wij de affiches van de BSP, en die van de BSP overplakten die van ons. Soms kwam het tot een knokpartijtje, maar enkele uren later zaten wij in dezelfde kroeg samen potten te pakken. Het gebeurde zelfs dat wij lichtjes boven ons theewater van affiches ruilden!

Enter 12 april 2007 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater (Bericht 2603278)
De politieke parasitaire kaste heeft dezer dagen de mond vol over klimaatopwarming en globale vervuiling. Maar daags erna testen ze de nieuwe Mondeo op een circuit (het ding vlamde aan 220 km. per uur) en zaaien ze het platteland vol met foto's waarop hun misselijkmakend baksel prijkt. En dan maar janken over de antipolitiek. Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.:evil:

Mag ik u erop wijzen dat het VB hier ook lustig aan meedoet :twisted:

baseballpolitieker 13 april 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 2603831)

Hebt u het vb al horen schreeuwen dat er een zeer ernstig milieu probleem is?

Verhofstadthater 13 april 2007 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 2603831)

Ik ben West-Vlaanderen. Hier vinden we voornamelijk CD&V-pollutie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be