Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   van varkensvlees eten wordt je homo ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87714)

ancapa 12 april 2007 13:50

van varkensvlees eten wordt je homo !

" Van varkensvlees word je homo"

Het eten van varkensvlees maakt mensen homoseksueel, beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van varkensvlees ook een negatieve uitwerking op de menselijke moraal.

Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloos dier' immers over op de mens bij het eten van het vlees. De beweringen doen in Duitsland heel wat stof opwaaien, meldt holebi.info. (hln)

Benieuwd hoe de holebis nu gaan reageren en het CGKR

ancapa 12 april 2007 13:51

die varkens hebben het weer gedaan, altijd in de vuiligheid wroeten...

jongens toch, wat moeten we nog binnenkort gaan geloven ?

ancapa 12 april 2007 13:52

daar gaan mijn korteletjes en brochettes... of ben ik al zwaar immuun, dank zij de anti-biotica ? :twisted:

duveltje382 12 april 2007 13:54

Ik eet nooit geen varkensvlees meer,tja nu weet ik waarom al die homo V...... zijn ;-)

Ali 12 april 2007 13:58

oohh... maar da wist ik al lang.

RingbaardFlamingant 12 april 2007 14:00

Nen echten Vlaming eet veel varkensvlees, maar nen nechten Vlaming is tevens allesbehalve homo.
Een goed bewijs dat deze Moslimstelling zever is.

duveltje382 12 april 2007 14:02

http://forum.politics.be/showthread....23#post2603023

Mitgard 12 april 2007 14:08

bedoel je dat we hier homo van worden?

:lol:

Raf 12 april 2007 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RingbaardFlamingant (Bericht 2603100)
Nen echten Vlaming eet veel varkensvlees, maar nen nechten Vlaming is tevens allesbehalve homo.
Een goed bewijs dat deze Moslimstelling zever is.

Zo veel onzin in zo'n kort tekstje... Il faut le faire... :? Vegetariërs zijn dus per definitie geen echte Vlamingen? Homo's zijn dus per definitie geen echte Vlamingen? Misschien moet je jouw definitie van wat een "echte Vlaming" dan wel is eens te berde geven, mijnheer de flamingant...

RingbaardFlamingant 12 april 2007 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2603134)
Zo veel onzin in zo'n kort tekstje... Il faut le faire... :? Vegetariërs zijn dus per definitie geen echte Vlamingen? Homo's zijn dus per definitie geen echte Vlamingen? Misschien moet je jouw definitie van wat een "echte Vlaming" dan wel is eens te berde geven, mijnheer de flamingant...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RingbaardFlamingant (Bericht 2584021)
De Vlaamse natie bestaat uit diegenen die uit rasechte Vlaamse ouders zijn geboren en die geen volksvijandigheid(katholieke kerk verlaten, niet-Vlaamse partner kiezen,...) vertonen.

Raf 12 april 2007 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RingbaardFlamingant (Bericht 2584021)
De Vlaamse natie bestaat uit diegenen die uit rasechte Vlaamse ouders zijn geboren en die geen volksvijandigheid(katholieke kerk verlaten, niet-Vlaamse partner kiezen,...) vertonen.

:rofl:

En het weigeren varkensvlees te eten of de lakens delen met iemand van hetzelfde geslacht wordt opgevat als een teken van "volksvijandigheid", neem ik aan?

Bovenbuur 12 april 2007 15:09

Ja hoor, fanatieke religieuzen in de bocht. Maar natuurlijk wel inspiratie: van struisvogelvlees wordt je een politicus, van rundvlees ga je vuurwerk afsteken...

Mitgard 12 april 2007 15:16

dat mensen die veel varkensvlees eten vaak minder intelligent zijn is algemeen bekend, maar homo? dat denk ik niet.

duveltje382 12 april 2007 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2603300)
dat mensen die veel varkensvlees eten vaak minder intelligent zijn is algemeen bekend, maar homo? dat denk ik niet.

Wat een kut reactie zonder onderbouw !!!!

born2bewild 12 april 2007 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2603249)
:rofl:

En het weigeren varkensvlees te eten of de lakens delen met iemand van hetzelfde geslacht wordt opgevat als een teken van "volksvijandigheid", neem ik aan?

U voelt zich dus niet in uw gat gebeten door de moslim stelling maar wel door de reactie erop?

Hoe zit het als ge de lakens deelt met varkensvlees?

Bierke 12 april 2007 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2603300)

Whoahaha Mitgard zit op niveau mensen :D
Er is geen link tussen het eten van vlees en je geaardheid !!

Heftruck 12 april 2007 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2603125)
bedoel je dat we hier homo van worden?

:lol:

Mooie! :rofl:

:thumbsup:

duveltje382 12 april 2007 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2603362)
Mooie! :rofl:

:thumbsup:

ok ,maar drie dezelfde topics volgen .... Pfffffffffffffff.. Een beetje te veel hé

St Germain Tourist 12 april 2007 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 2603072)
" Van varkensvlees word je homo"

Het eten van varkensvlees maakt mensen homoseksueel, beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van varkensvlees ook een negatieve uitwerking op de menselijke moraal.

Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloos dier' immers over op de mens bij het eten van het vlees. De beweringen doen in Duitsland heel wat stof opwaaien, meldt holebi.info. (hln)

Benieuwd hoe de holebis nu gaan reageren en het CGKR

Een ronduit dwaze en misplaatste conclusie van deze moslimgroepering:lol: :rofl:
Waar is hun bewijs??:-)

Akira 12 april 2007 17:10

Topic bestond inderdaad al.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be