![]() |
van varkensvlees eten wordt je homo !
" Van varkensvlees word je homo"
Het eten van varkensvlees maakt mensen homoseksueel, beweert de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya. Volgens de organisatie heeft het eten van varkensvlees ook een negatieve uitwerking op de menselijke moraal. Volgens de moslimorganisatie gaan de eigenschappen van het 'schaamteloos dier' immers over op de mens bij het eten van het vlees. De beweringen doen in Duitsland heel wat stof opwaaien, meldt holebi.info. (hln) Benieuwd hoe de holebis nu gaan reageren en het CGKR |
die varkens hebben het weer gedaan, altijd in de vuiligheid wroeten...
jongens toch, wat moeten we nog binnenkort gaan geloven ? |
daar gaan mijn korteletjes en brochettes... of ben ik al zwaar immuun, dank zij de anti-biotica ? :twisted:
|
Ik eet nooit geen varkensvlees meer,tja nu weet ik waarom al die homo V...... zijn ;-)
|
oohh... maar da wist ik al lang.
|
Nen echten Vlaming eet veel varkensvlees, maar nen nechten Vlaming is tevens allesbehalve homo.
Een goed bewijs dat deze Moslimstelling zever is. |
|
bedoel je dat we hier homo van worden?
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En het weigeren varkensvlees te eten of de lakens delen met iemand van hetzelfde geslacht wordt opgevat als een teken van "volksvijandigheid", neem ik aan? |
Ja hoor, fanatieke religieuzen in de bocht. Maar natuurlijk wel inspiratie: van struisvogelvlees wordt je een politicus, van rundvlees ga je vuurwerk afsteken...
|
dat mensen die veel varkensvlees eten vaak minder intelligent zijn is algemeen bekend, maar homo? dat denk ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het als ge de lakens deelt met varkensvlees? |
Citaat:
Er is geen link tussen het eten van vlees en je geaardheid !! |
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is hun bewijs??:-) |
Topic bestond inderdaad al.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be