![]() |
Vlaamse politici niet op internetfilmpjes, Waalse wel
We leven echt in een twee stromenland, nu is ook de verkiezingscampagne verschillend in Vlaanderen en Wallonië:?
Citaat:
|
En hoe zit het met plaatselijke Franstalige politici uit de BH van V?
|
Kijk eens aan.
Federale verkiezingen en de verkiezingscampagne wordt gevoerd aan de hand van Waalse en Vlaamse wetten inplaats van Belgische.... |
kan ik een politicus dan een ***** afdraaien door een filmpje op youtube te zetten?
dat zou nog eens goed nieuws zijn. |
Citaat:
alleen is de ander gelijker zeker hé ? |
Citaat:
Ja den bert bv, die in de mongoolse sneeuw staat te piesen, ... ;-) met een of ander goe sloganeke moet da wel te pruimen zijn, ;-) |
bert bleiter is te klein grut.
Een grote vis is plezanter. |
Citaat:
|
Belachelijk voorbeeld van Vlaamse regelneverij. Waarom zou dat in godsnaam verboden moeten zijn??
www.opentube.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij kan de kans toch maar moeilijk laten liggen om de gehate Vlaamse regering te bekritiseren, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:wtf:
Hoe kan de Vlaamse regering dit nu opleggen "aan alle Vlaamse politici" Geldt dit dan ook voor FDF'ertjes in de Rand? :-P (want dan zijn "Vlamingen") |
Kom, kom. Eerst pleiten voor de regionalisering van bepaalde wetgeving wat leidt tot vreemde situaties om vervolgens die vreemde situaties te gebruiken om de federale overheid aan te vallen is niet consequent. Men kan evengoed een einde maken aan dit soort situaties door een einde te maken aan de regionale structuren wat dacht ik de wens was van 51% van de Vlamingen als we de peilingen moeten geloven. ;)
|
Citaat:
|
De digitalisering.
|
Zou het kunnen dat het komt omdat er per definitie geen mentaal gehandicapten zijn in Wallonië?
|
Ik vermoed dat de logica is dat de wet op de verkiezingsuitgaven zegt dat men geen campange mag voeren op TV en dat het Vlaams mediadecreet uitzendingen op het internet gelijkschakeld met reguliere TV. Het Waals mediadecreet doet dit niet.
Het is zowiezo vreemd dat men een federale wet in Vlaanderen en Wallonië uitlegt maar het wordt natuurlijk te gek dat de wet voor verschillende kandidaten in de zelfde kieskring verschillend zou zijn. Coekie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be