![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je niet gaan biechten nu je in verkoring werd gebracht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het moest bekoring of verleiding zijn.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet toegeven dat veel ouders het niet zo leuk zouden vinden als hun 6-jarige kind toevallig zo'n link tegenkwam. Sterk verachtende omstandigheid is natuurlijk dat ik de eerste 6-jarige die zich in politiek interesseerd nog moet tegenkomen. Seks is overal, vooral op het internet. Dat mag je best een beetje verstoppen, maar of het in dit geval ook moet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bwa, met politiek zal het niet veel te maken hebben.... maar sex en al wat erbij komt kijken is des mensen en normaal... dus wat zou het... |
Citaat:
Maar een uitspraak zoals deze van jou: "De Vlaamse natie bestaat uit diegenen die uit rasechte Vlaamse ouders zijn geboren en die geen volksvijandigheid(katholieke kerk verlaten, niet-Vlaamse partner kiezen,...) vertonen." (:roll: :roll: :roll: ), dat vind ik moreel verwerpelijk. Gelukkig ben jij slechts een eenzame boskabouter en worden je ideeën geridiculiseerd door de meer verstandige vlaamsnationalisten. |
Citaat:
Ik snap niet wat daar 'moreel' of 'verwerpelijk' aan zou zijn. Maar misschien weet Ringbaard niet waar de kleine kaboutertjes vandaan komen? |
![]() Retro is in naar het schijnt :roll: |
Ik denk dat onze Max er een gelijkgestemde geest bijheeft op dit forum. :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be