![]() |
Chinezen roeren zich in Italië
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[VB]
Dat confucianisme, dat heeft inherent alle elementen om het westen te koloniseren, iedereen te bekeren en de gewone arme Vlaming te bestelen! *Citeert nu uit de Analecten* Zie je nu wel!!! [/VB] |
[VB]
*copypaste van op de website van het VB* [/VB] |
Ik dacht wel dat het in Milaan was. Een volledige wijk is daar Chinees. Maar het moet gezegd: ze waren supervriendelijk en -behulpzaam, ze vinden het blijkbaar niet meer dan normaal te vragen waar je naar op zoek bent wanneer je je stadskaart nog maar bovenhaalt.
|
Verkeersregels in Italië. Gebruiken ze die daar dan?
maar kom, we hebben een lokale Italië expert op het forum. Herr Flick. Ik vermoed dat de politie in Milaan gewoon een ouwe maffia truk wou toepassen, beschermgeld vragen. Helaas hebben ze buiten de waard gerekend, en blijkt dat de Chinezen wel onderling samenwerken. |
Dat laden en lossen op straat ken ik , zelfs diepvriesgoederen worden gewoon op straat gelost en in de brandende zon verdeeld.
Dat daar soms een hele straat geblokkeerd word vinden die normaal. Enfin , we zullen maar opletten , anders zitten we in Antwerpen met een nieuwe "boksersopstand".... |
Kenan, pas op he, straks zijn het van die Turkse Chinezen daar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be