Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald
(Bericht 2608133)
Verongelijkt bejammert Doki de teloorgang van de gemeenplaats die de kwaadwillige autochtoon laat contrasteren met de goedmoedige vreemdeling. Ah, klaagt de ontroostbare Doki, waar is de goeie oude tijd dat iedereen het credo echode van de nobele wilden (ook devote goeierds) die naar hier kwamen om velerlei diensten te verlenen aan ons, arglistische Europeanen (ook cynische ongelovigen). Waar liep het mis dat wij, laaghartige alochtonen, niet langer schuld bekennen voor het falen van de integratie van de migranten, 't is te zeggen: islamitische migranten. Wellicht zijn we te verkrampt om toe te geven dat de de Europese cultuur van toegepast humanisme en van geïnstitutionaliseerde solidariteit voorbijgestreefd is door het schone archaïsche besef dat de migranten (de moslims in het bijzonder) importeerden. Alleen een goddeloze hoer kan zo cynisch zijn dat ze geneugten van de hoofddoek ontkent (om nu maar iets te noemen). Waarom ontkennen die Europese teven nu plots de gunstige invloed van de goed bedoelde discriminatie van de seksen ? (om nu maar iets te noemen). Voelen ze zich te goed voor het schone multiculturele gebruik van de echtgenoot, die krachtens zijn geloof, op corrigerende wijze de handen laat wapperen? Ah, laat ze maar dromen, Doki, de goddeloze ontkenners van de multiculturele verwordenheden. Blijkbaar ontgaat het ze dat de realiteit multicultureel is. Binnen enkele generaties is die realiteit in die mate geconsolideert dat het schandalige westerse denken enkel nog een vage herinnering zal zijn. Als dat geen troostende gedachte is, niet Doki? En het gaat rapper dan een mens geneigd is te denken. Neem nu die verfoeilijke westerse vrije meningsuiting, na de Mohamedcartoons (schande!) zijn er heel wat kranten die zich gedeisd houden (zoals je opmerkte, Doki: het strekt tot voorbeeld voor heel wat forumhangers). En dan zwijgen we nog van de schrijvers die heden hun heidense beledigingen inslikken. Toen de vrije meningsuiting nog hoogtij vierde was dat wel even anders (schande!). Ik wil maar zeggen Doki: spaar uw klachten, Europa evolueert in de door u gewenste richting. Het is van gisteren geleden dat ik enkele Turkse jongens (opnieuw) hoorde bevestigen dat ze hier de boel gaan overnemen (meteen geef ik de reden aan waarom ik mij nog eens te politics.be begeef). Trouwens, zo wisten de Turkse jongens nog: de imam zegt het ook, met een gemiddelde van vier kinderen per moslimgezin, is de neergang van de godloochenaars een mathematische zekerheid. En het zal dan rap gedaan zijn met die Darwinistische onzin, met dat gelul over dierenrechten (is nieuw standpunt onder Turkse jongeren), met die arrogante Vlaamse hoeren, met de verafgoding van de democratie. O ja, wat ik zo voortvarend "Turkse jongeren" noemde, moet eigenlijk "nieuwe Belgen" zijn.
Wat de slotvraag uit uw bijdrage betreft, Doki (Wordt dit forum op temijn gesloten?) Het antwoord is ja. Op termijn wordt elke discussie gesloten, de tendens laat zich nu al voelen, de triomfantelijke terugkeer van de middeleeuwen is ingezet. U kunt tevreden zijn.
|