![]() |
Man schenkt huis ...
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden : het verschil tussen de vraagprijs en het bod van de vrouw is 30.000 dollar (22.000 euro). Maar dan moet ze natuurlijk wel een ander stuk grond bezitten om het huis neer te zetten. |
Zo'n huis oppakken is met de geschikte middelen niet echt een probleem
Het vervoeren is al snel een ander paar mouwen. Al bij al valt die 59000€ nog mee vind ik. Hier in de buurt hebben ze ooit een huis 3 meter achteruit gezet, zonder kraan. Foutje van de landmeter en het was opschuiven of afbreken. Die landmeter is daar nu waarschijnlijk nog voor aan't afbetalen. |
Ik wel nog al beelden gezien van het verhuizen van een compleet huis. Ik heb dan steeds zoiets van: dat gaat een prachtig nieuw huisje worden met ramen die niet compleet meer sluiten door wat scheefzakkingen, breuken in de plaaster aan de muren, let alone de muren zelf, etc...
|
taalkundig gezien kan je volgens mij eigenlijk geen huis verhuizen
of hoe zit dat? |
Citaat:
|
Citaat:
al zou het bij veel mensen boven hun tv moeten hangen in flikkerende neons van 3 op 4 welteverstaan |
In Wilrijk bij Antwerpen hebben ze ooit een complete villa een paar straten verhuisd. Moet zo'n dertig jaar geleden geweest zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be