![]() |
vrouwensperma : we hebben geen mannen meer nodig binnenkort !
Vrouwensperma vervangt mannen
![]() Vrouwen zullen wellicht zelf spermatozoïden kunnen produceren. Duitse wetenschappers beweren tenminste dat ze vrouwelijk beenmerg kunnen omvormen tot synthetische spermacellen en zoeken nu ethische toelating voor hun experiment. Dezelfde onderzoekers hebben eerder al succesvol mannelijke beenmergcellen omgevormd tot sperma. De techniek zou dus niet alleen een oplossing betekenen voor onvruchtbare mannen, ze zou ook lesbische koppels aan een dochter kunnen helpen. Niet aan een zoon, want daarvoor is het Y-chromosoom vereist dat zich enkel in mannelijke spermacellen bevindt. (jho) de wereld zou er heel wat mooier uitzien zonder al die dominante mannen :-D |
Citaat:
De ultieme droom der lesbische mannenhaatsters: een wereld zonder mannen... |
en wat als ze jongetjes baren? op de mesthoop gooien maar?
Alle nu nog mannen leren bevallen,en dan mogen jullie gaan metsen en cementzakken van 50 kilo heffen,en wij aan de kuis en de was zeker! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens gelezen dat het mogelijk is om ei-cellen te maken van stem cellen. Baarmoeder is wat lastiger maar ook daar word aan gewerkt. (click) Gezien alles wat je om je heen ziet zo'n beetje bedacht en gemaakt is door mannen denk ik dat vrouwen mannen meer nodig hebben dat omgekeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M.a.w. in de toekomst zal de spermabank overbodig zijn.
|
En het volgende zal zijn, dat ze bij homo's van de waterblaas een baarmoeder creëren,de urine via een sonde regelen,en das ook weer mooi geregeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een heel akelige gedachte dat vrouwen in de toekomst standaard voor de 'moedermachine' zouden kiezen. Dat je frikandellen uit de muur kunt halen, ok, maar kinderen 'uit de muur' halen is akelig. Natuurlijk zou het een heel welkome oplossing zijn voor mannen, en voor vrouwen die om gezondheidsredenen problemen kunnen hebben tijdens de zwangerschap, maar ik hoop dat de gewone doorsnee vrouw voor een normale zwangerschap zal blijven kiezen. Dat lijkt me toch iets ontzettend speciaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be