Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   vrouwensperma : we hebben geen mannen meer nodig binnenkort ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87821)

Marlientje 14 april 2007 22:30

vrouwensperma : we hebben geen mannen meer nodig binnenkort !

Vrouwensperma vervangt mannen

Vrouwen zullen wellicht zelf spermatozoïden kunnen produceren. Duitse wetenschappers beweren tenminste dat ze vrouwelijk beenmerg kunnen omvormen tot synthetische spermacellen en zoeken nu ethische toelating voor hun experiment.
Dezelfde onderzoekers hebben eerder al succesvol mannelijke beenmergcellen omgevormd tot sperma.

De techniek zou dus niet alleen een oplossing betekenen voor onvruchtbare mannen, ze zou ook lesbische koppels aan een dochter kunnen helpen. Niet aan een zoon, want daarvoor is het Y-chromosoom vereist dat zich enkel in mannelijke spermacellen bevindt. (jho)

de wereld zou er heel wat mooier uitzien zonder al die dominante mannen :-D

carlgustaaf 14 april 2007 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 2607526)

Vrouwen zullen wellicht zelf spermatozoïden kunnen produceren. Duitse wetenschappers beweren tenminste dat ze vrouwelijk beenmerg kunnen omvormen tot synthetische spermacellen en zoeken nu ethische toelating voor hun experiment.
Dezelfde onderzoekers hebben eerder al succesvol mannelijke beenmergcellen omgevormd tot sperma.

De techniek zou dus niet alleen een oplossing betekenen voor onvruchtbare mannen, ze zou ook lesbische koppels aan een dochter kunnen helpen. Niet aan een zoon, want daarvoor is het Y-chromosoom vereist dat zich enkel in mannelijke spermacellen bevindt. (jho)

in de bijbel staat dat de eerste vrouw gemaakt werd met een rib van de eerste man, en nu gaan ze van vrouwen-beenmerg "vrouwensperma" maken:lol: mooie zet meisjes.
De ultieme droom der lesbische mannenhaatsters: een wereld zonder mannen...

BitterSweet 14 april 2007 23:22

en wat als ze jongetjes baren? op de mesthoop gooien maar?
Alle nu nog mannen leren bevallen,en dan mogen jullie gaan metsen en cementzakken van 50 kilo heffen,en wij aan de kuis en de was zeker!

Supervlaming 14 april 2007 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2607537)
De ultieme droom der lesbische mannenhaatsters: een wereld zonder mannen...

Inderdaad: joepie!

Chipie 14 april 2007 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 2607592)
Alle nu nog mannen leren bevallen,en dan mogen jullie gaan metsen en cementzakken van 50 kilo heffen,en wij aan de kuis en de was zeker!

Meer en meer mannen zullen blij zijn dat ze zich niet langer in het zweet zulleln moeten werken om hun of andere madammen te bevruchten...

BitterSweet 14 april 2007 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2607608)
Meer en meer mannen zullen blij zijn dat ze zich niet langer in het zweet zulleln moeten werken om hun of andere madammen te bevruchten...

in ieder geval lig ik vanaf vandaag vanonder,laat ze zelf werken!

carlgustaaf 15 april 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 2607592)

de Y-chromosoom is afwezig in hun beendermerg-ersatz-sperma, dus kan het onmogelijk een jongen worden, alleen een meisje.De droom voor lesbische mossel-maniakken, zoals ik reeds zei...

Supervlaming 15 april 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2607663)
de Y-chromosoom is afwezig in hun beendermerg-ersatz-sperma, dus kan het onmogelijk een jongen worden, alleen een meisje.De droom voor lesbische mossel-maniakken, zoals ik reeds zei...

Nog meer joepie inderdaad.

carlgustaaf 15 april 2007 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming (Bericht 2607664)
Nog meer joepie inderdaad.

waarom?Ben je een vrouw?Of een man die graag méér vrouwen op de wereld wil zien?Zo ja, waarom?Om er meer dan één te hebben, of hoe zit dat nu?

Nussbaum 15 april 2007 00:48

Ik heb wel eens gelezen dat het mogelijk is om ei-cellen te maken van stem cellen. Baarmoeder is wat lastiger maar ook daar word aan gewerkt. (click) Gezien alles wat je om je heen ziet zo'n beetje bedacht en gemaakt is door mannen denk ik dat vrouwen mannen meer nodig hebben dat omgekeerd.

Supervlaming 15 april 2007 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2607669)
waarom?Ben je een vrouw?Of een man die graag méér vrouwen op de wereld wil zien?Zo ja, waarom?Om er meer dan één te hebben, of hoe zit dat nu?

Ik ben een zeer gelukkige lesbische vrouw met een hekel aan sommige gedragingen van mannen. Behalve een verwekker heb ik nog nooit echt nood gehad aan een mannelijk persoon.

Havana 15 april 2007 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supervlaming (Bericht 2607704)
Behalve een verwekker heb ik nog nooit echt nood gehad aan een mannelijk persoon.

En, dit meen je echt? Wie bakt jouw broodje? Wie repareert jouw wagentje? Wie haalt jouw vuilniszakjes op? Wie heeft jouw huisje gebouwd? ......

Apocalyps 15 april 2007 05:55

M.a.w. in de toekomst zal de spermabank overbodig zijn.

duveltje382 15 april 2007 06:19

En het volgende zal zijn, dat ze bij homo's van de waterblaas een baarmoeder creëren,de urine via een sonde regelen,en das ook weer mooi geregeld

Nynorsk 15 april 2007 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 2607742)
En, dit meen je echt? Wie bakt jouw broodje? Wie repareert jouw wagentje? Wie haalt jouw vuilniszakjes op? Wie heeft jouw huisje gebouwd? ......

Alsof vrouwen geen brood kunnen bakken, wagens repareren, vuilniszakken ophalen, en huizen bouwen. De mensheid zou niet ten dode opgeschreven zijn mochten er enkel vrouwen zijn, als die zich onderling kunnen voortplanten. Net zoals vrouwen in principe ook niet noodzakelijk zijn. Ik zou het alleen een beetje een troosteloze wereld vinden, een wereld zonder mannen.

Apocalyps 15 april 2007 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2607755)
En het volgende zal zijn, dat ze bij homo's van de waterblaas een baarmoeder creëren,de urine via een sonde regelen,en das ook weer mooi geregeld

Kunstmatige baarmoeder.

duveltje382 15 april 2007 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 2607770)

Moet kunnen hé :lol:

Nynorsk 15 april 2007 06:46

Ik vind het een heel akelige gedachte dat vrouwen in de toekomst standaard voor de 'moedermachine' zouden kiezen. Dat je frikandellen uit de muur kunt halen, ok, maar kinderen 'uit de muur' halen is akelig. Natuurlijk zou het een heel welkome oplossing zijn voor mannen, en voor vrouwen die om gezondheidsredenen problemen kunnen hebben tijdens de zwangerschap, maar ik hoop dat de gewone doorsnee vrouw voor een normale zwangerschap zal blijven kiezen. Dat lijkt me toch iets ontzettend speciaal.

Apocalyps 15 april 2007 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2607773)
Moet kunnen hé :lol:

Moet zeker kunnen idd.

Max van Dietschland 15 april 2007 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje (Bericht 2607526)

Wat een verderfelijke feministische propaganda. In een eventuele strijd tussen mannen en vrouwen, verliezen vrouwen altijd. De fysieke kracht is immers doorslaggevend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be