driewerf |
15 april 2007 16:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
(Bericht 2608753)
Jullie zouden ons beter steunen in onze strijd voor gelijke media-aandacht in de verkiezingsperiode, anders gaan jullie nog 20 jaar sukkelen.
|
eens kijken op de BUB-site
we zullen maar eens hartelijk lachen
Citaat:
*Verdere uitbouw van de Europese Unie
|
de CAP is ontstaan uit het VERZET tegen de Europese Grondwet. We zullen dus maar eens hartelijk lachen.
Citaat:
*Gedeeltelijke vervanging van de geldelijke steun in het kader van de sociale zekerheid door verhoogde bijstand op basis van behoeften en in natura (voeding, kleding, huisvesting).
|
voedslebank, Mao-pakjes, gaarkeukens. Ziehier de SZ van de BUB: een patrnalistische liefdadigheid waar zelfs Karel Woeste voor zou terugdeinzen. Hier lachen we niet meer. Dit is huilen met de pet op.
Citaat:
*Gelijkheid in behandeling tussen werknemers, zelfstandigen en ambtenaren
|
twee bedenkingen:
1) in het BUB-wereldje is er blijkbaar al geen verschil in statuut tussen arbeiders en bedienden (werknemers), dit getuigt al van grote realiteitszin.
2) een gelijkschakeling naar boven of naar beneden?
Citaat:
*Afschaffing of sterke vermindering van de werkgeversbijdragen wat de werkgelegenheid zal stimuleren
|
de perfecte neoliberale logica, zop prachtig ontkracht door VW-Vorst.
Citaat:
*Verplaatsing van belasting op arbeid naar belasting op verbruik.
|
asociaal tot en met. In al mijn campagne momenten klaag ik dit net aan. Bevoordeelt de grote inkomens, maar is een enorme mokerslag voor alle kleine inkomens. Dit toont aan dat het geblaat van de BUB "we zijn er voor alle Belgen" echt reinste nonsens is. En dat nationlistische discours ook gezever is: in dit programma punt botsen de belangen van arbeid en kapitaal net bij uitstek, en dit over alle grenzen van taal, huidskleur, geloof of nationaliteit.
Citaat:
Efficiënte strijd tegen de georganiseerde misdaad door meer middelen te verlenen aan politie en justitie. De afschaffing van de 5 gewest- en
gemeenschapsparlementen zal voor de nodige middelen zorgen.
-Tegengaan van ghettovorming in de grote steden.
- Effectieve gevangenisstraffen en geen loze bedreigingen of systematische voorlopige vrijlatingen.
|
en toevallig geen enkel woord over corruptie of fraude...
kortom: mocht dit ooit besproken worden: ik stem keihard tegen, en zal alle middelen waarover ik beschik aanwenden om deze samenwerking af te blokken.
|