![]() |
Australië sluit grenzen voor HIV-patiënt
Australië sluit grenzen voor hiv-patiënt
Australië gaat de toegang weigeren aan buitenlandse hiv-patiënten die in het land willen wonen. De Australische premier Howard heeft dat in een tv-interview duidelijk gemaakt. ![]() Volgens de premier kunnen er wel humanitaire redenen zijn om hier van af te wijken, maar als de behandeling over een leven lang meer dan 13.500 euro zal kosten, is géén immigratie mogelijk. Kritiek Howard kreeg direct forse kritiek te verduren van allerlei organisaties. Het is voor mensen met hiv al uitzonderlijk moeilijk als immigrant of vluchteling Australië binnen te komen. Link: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...en_met_hiv.xml ___________________________________ Vindt u dat Australië te ver gaat door deze mensen de toegang tot hun land te ontzeggen? Ik begrijp Howard zijn standpunt wel en vind dit dan ook een goede maatregel. |
Ik denk dat ik mijn ACT Up!-spullen eens ga bovenhalen. Dit kweekt schijnzekerheid en moedigt discriminatie op homoseksualiteit aan, terwijl ... De schijnzekerheid zeg ...
http://en.wikipedia.org/wiki/AIDS_Co..._Unleash_Power |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moge hij ooit het leed aanschouwen en beseffen. Moge hij tot inkeer komen.
Een slecht mens zou zeggen "moge hij het zelf krijgen". De klootzak. |
Kunnen ze geen wet stemmen waardoor het CGKR ook in Australië kan optreden. Zou anders wel fun zijn :-)
|
Ach joh, binnenkort mag er überhaubt niemand meer immigreren, nergens. Immigranten zijn toch allemaal uitzuigers, AIDS-patiënt of niet. Globalisatie wordt weer fijn een ver van mijn bed show, en als er oorlog is kunnen we allemaal fijn vast geloven dat er aan de overkant alleen slechterikken wonen. Leve het provencalisme!
|
Niet meer dan normaal, ze zouden dit hier ook moeten doen.
|
Citaat:
|
Om bepaalde dodelijke ziektes zoals het HIV te beperken in eigen land en door zulke ziektes dan ook niet te importeren.
Bovendien kosten zulke ziektes ook veel geld aan de staat en burgers. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt mij vrij evident, niet? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik walg nog steeds van je. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Privatiseer de gezondheidszorg, dan zijn je centen én de immigranten gerustgesteld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be