Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ik wens de stakers op Zaventem proficiat! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87862)

Pelgrim 16 april 2007 10:45

Ik wens de stakers op Zaventem proficiat!

... want prince phillipe was blijkbaar één van de slachtoffers :twisted: :cheer:

Piet Hein 16 april 2007 10:48

Mmm dus die staking heeft toch nog iets positief voort gebracht:lol::lol:. Dat is maar leert wachten zoals ieder NORMALE mens :twisted::twisted::twisted::lol::lol:

Hans1 16 april 2007 10:54

Bron?

omaplop 16 april 2007 11:10

Flahaut zal hem wel een vliegtuig ter beschikking gesteld hebben.

liberalist_NL 16 april 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2610077)
Ik wens de stakers op Zaventem proficiat!

Ik niet. Stakers (in het geval van openbaar vervoer) zouden een boete moeten krijgen voor het verstoren van de rust en het veroorzaken van een verkeersinfarct. Hoeveel mensen zijn hier nou het slachtoffer van geworden?

Nee, als ze vinden dat ze niet genoeg betaald krijgen dan gaan ze maar zoeken naar een andere luchthaven om te werken.

Pieke 16 april 2007 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 2610111)

inderdaad, landt hij niet op Melsbroek?

evilbu 16 april 2007 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2610312)
Ik niet. Stakers (in het geval van openbaar vervoer) zouden een boete moeten krijgen voor het verstoren van de rust en het veroorzaken van een verkeersinfarct. Hoeveel mensen zijn hier nou het slachtoffer van geworden?

Nee, als ze vinden dat ze niet genoeg betaald krijgen dan gaan ze maar zoeken naar een andere luchthaven om te werken.

Er was vandaag staking van de NMBS (treinen) en ik heb daar zelf(een beetje) last van gehad, maar ik begrijp het wel : het onveiligheidsgevoel was hier de reden....:evil:

liberalist_NL 16 april 2007 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2610372)
Er was vandaag staking van de NMBS (treinen) en ik heb daar zelf(een beetje) last van gehad, maar ik begrijp het wel : het onveiligheidsgevoel was hier de reden....:evil:

Tja, dan begrijp ik het ook wel. Maar als je duizende mensen wil stranden omdat je een procentje of twee erbij wil hebben dan vind ik dat toch wel heel zielig hoor. De NS (spoorwegen) heeft hier ook vaak stakingen gehouden, mijn werkende ouders moesten overnachten bij collega's.8O

1handclapping 16 april 2007 13:36

Citaat:

... want prince phillipe was blijkbaar één van de slachtoffers :twisted: :cheer:

Ik droom van een productieapparaat dat volledig gerobotizeerd is : fabrieken, luchthavens, wegen, distributie.. alles volautomatisch en bediend door één man/vrouw ...;

& laat die dan in staking gaan...

(Hommage aan Kurt Vonnegut jr)

Kim 16 april 2007 14:58

Citaat:

En dat maakt de schadeclaim van een paar miljoen goed?

Miguelito 16 april 2007 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 2610111)

Flahaut heeft ooit eens een heel vliegtuig ingehuurd, zodat de echtgenotes hun man konden gaan bezoeken die toen 4 maanden op missie waren. Die man mag nooit meer een politiek ambt uitvoeren.

Frans Oghtendlicht 16 april 2007 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2610312)

Van een liberaal kan ik zoiets uiteraard verwachten, maar wat mij betreft had men zelfs heel zaventem een ganse week mogen platleggen.

liberalist_NL 16 april 2007 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht (Bericht 2610900)
Van een liberaal kan ik zoiets uiteraard verwachten, maar wat mij betreft had men zelfs heel zaventem een ganse week mogen platleggen.

Komt alleen maar ten goede van Schiphol.:-P

Frans Oghtendlicht 16 april 2007 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2610904)
Komt alleen maar ten goede van Schiphol.:-P

U denkt toch niet dat de klassenstrijd in Nederland zal uitblijven? Ik geef het enkele jaren vooraleer geheel Europa in brand staat.

Tavek 16 april 2007 17:14

Eerder CDG in Parijs : er is een uitstekende HST verbinding vanuit brussel.

liberalist_NL 16 april 2007 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht (Bericht 2610943)
U denkt toch niet dat de klassenstrijd in Nederland zal uitblijven? Ik geef het enkele jaren vooraleer geheel Europa in brand staat.

Nee hoor, we hebben nu een zowat christencommunistisch kabinet dat het volk nu al spuugzat is. De liberale partijen VVD en D66 zullen de volgende verkiezingen (langer dan twee jaar houdt het kabinet toch niet uit) met gemak winnen.

Frans Oghtendlicht 16 april 2007 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2610953)
Nee hoor, we hebben nu een zowat christencommunistisch kabinet dat het volk nu al spuugzat is. De liberale partijen VVD en D66 zullen de volgende verkiezingen (langer dan twee jaar houdt het kabinet toch niet uit) met gemak winnen.

Ik denk dat het eerder de SP zal zijn die de verkiezingen wint uit onvrede met het harde neoliberale beleid.

liberalist_NL 16 april 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht (Bericht 2611017)
Ik denk dat het eerder de SP zal zijn die de verkiezingen wint uit onvrede met het harde neoliberale beleid.

Het nettoresultaat van links blijft toch negatief omdat de SP altijd alles van de PvdA afsnoept, en terecht!

Breda 16 april 2007 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2611079)
Het nettoresultaat van links blijft toch negatief omdat de SP altijd alles van de PvdA afsnoept, en terecht!

Links zou een eenheid moeten zijn , inclusief Links Liberalen als de D66 ;-)

Essevee_VL 16 april 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2611190)
Links zou een eenheid moeten zijn , inclusief Links Liberalen als de D66 ;-)

Dus U wil eigenlijk naar een tweepartijenstelsel een rechts blok en een links blok? Of wilt U gewoonweg een linksblok tegen de andere rechtse partijen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be