![]() |
22 doden in Amerikaanse school
Net op CNN, meer weet ik ook nog niet..
In een school 'Virginia Tech' Bron zal later wel komen... Zet CNN dus op. |
Nu hoor ik net dat het om twee schutters gaat.
|
22 doden bij schietpartij in de VS
ma 16/04/07 - In de Amerikaanse staat Virginia zijn tientallen mensen gedood tijdens een wilde schietpartij op een universiteitscampus. De dader zou door de politie doodgeschoten zijn. Volgens de eerste gegevens zou een man het vuur geopend hebben op studenten op de campus van Virginia Tech in de stad Blacksburg. Er zouden zeker 21 mensen gedood zijn. De dader is nadien door de politie neergeschoten. Op de campus brak paniek uit. De politie kamt het complex uit en heeft de studenten gevraagd om zich in hun kamer of lokalen op te sluiten. Het is niet duidelijk of de dader alleen handelde. Volgens sommige getuigen is er geschoten in verschillende gebouwen. Begin april werd de universiteit al twee keer opgeschrikt door een vals bomalarm. In augustus vorig jaar heeft een ontsnapte gevangene al eens twee politiemannen neergeschoten in Virginia Tech. (bron : VRTNieuws.net) |
edit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen verrassing dus. :? |
Guns don't kill people do. Probleem is niet zozeer de wapens maar het onderliggend socio-economisch systeem. Nu, het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Laten we wachten op meer info.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de laatste berichten zijn er maar liefst minstens 32 doden en 28 gewonden 8O8O8O Dit is veel erger dan Columbine... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amerika worden de mensen totaal gek gemaakt door de media...zoek daar maar een grote reden. |
Den DAO-12 is dacht ik een Zuid-Afrikaans militair shotgun en niet echt gemaakt om me te jagen. Zwaar materiaal in ieder geval.
|
Er zijn landen waar men zeer normaal met wapens kan omgaan en men zelden getroffen wordt door zware incidenten, dat zegt juist niets.
Het lijkt een verschrikkelijke tragedie. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be