![]() |
Doodgraver Ijzerbedevaart: geen verkiesbare plaats...
Lionel Van Den Berghe de man die, als voorzitter van het Ijzerbedevaartcomité, de traditie van de jaarlijkse ijzerbedevaarten kapot gemaakt heeft krijgt geen verkiesbare plaats meer van Spirit.
4 jaar parlementaire wedde volstaat blijkbaar voor het verraad van Lionel. De man bracht er in het parlement niets van terecht en was het prototype van wat Decroo ooit noemde "politieke reizigers zonder bagage". Wie wil weten hoe het intussen gaat met het ijzerbedevaartcomité: http://www.tenvrede.be Muziekfestivals op de "dodenakker" zoals men vroeger de weide rond de toren noemde. Een heus "vluchtelingendorp"... Eén van de vedetten die optreden is de arrogante zanger Daan, deze man presteerde het om tijdens een optreden in Dilbeek, provocerend, een affiche Dilbeek waar Vlamingen thuis zijn te verscheuren... Lionel is alvast in één ding geslaagd: hij heeft de Ijzerbedevaart en de godsvredegedachte vakkundig vermoord. Gelukkig hebben de organisatoren van de Ijzerwake de ijzertraditie gered. |
Misschien beter aanhaken bij de discussie die er al was over Lionel Vandenberghe op http://forum.politics.be/showthread.php?t=87490.
|
Ik ga niet meer naar de ijzerbedevaart omdat ik daar met mijn heel-nederlandse vlag niet welkom was.
|
Ik vind Ten Vrede een prachtinitiatief, en heb enkele jaren geleden genoten van de optredens van Goran Bregovic, Lee Perry, enz...
Maar dat een notoir Vlamingehater als Daan op die affiche staat, vind ik echt onaanvaardbaar! |
Ik heb persoonlijk niets tegen ten vrede maar ik vind dat men die niet moet organiseren op een plaats waar mensen begraven liggen. Een weiland zou beter zijn voor zoiets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie je het al gebeuren dat de Britten een popconcert geven op Whitehall bij de Cenotaph? Of dat men een meute rockers aantrekt die van katoen mogen geven op Kosovo Polje? |
Citaat:
![]() Vergelijk maar met mijn schermafbeelding. De kleuren zijn feller. |
Wanner gaat men de AVV-VVK verwijderen? Weddingschapje? Ik gok nog twee jaar.
![]() |
Citaat:
Oranje blanje blauw! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be