Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Wat vindt u van dit initiatief? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8795)

Aangebrande Phönix 2 februari 2004 00:09

Wat is uw mening eigenlijk over dit fenomeen van de "internet-politicus"? Steunt u dit project ten volle of is het uitsluitend om andere partijen geen concurrentievoordeel te gunnen? Voelde u maw geen lichte strategische druk om hieraan mee te doen?

Bart De Wever 2 februari 2004 23:18

Hallo,

Leuke vraag.

Recent heb ik me een nieuwe PC gekocht en die op telenet aangesloten. Sindsdien leer ik het internet een beetje kennen want op kantoor heb ik nooit tijd om effe te surfen.
Ik ben zeker nog geen internet-freak, en dit is de eerste keer dat ik deelneem aan zo'n forum. Er was zeker geen druk want ik wist nauwelijks waaraan ik begon.

Het is wel best vermoeiend, ik heb geen medewerker om voor mij antwoorden te vezinnen en in te geven. Hopelijk schrijf ik dus niet te veel stommiteiten in mijn razendsnel ingeklopte berichten.

Aangebrande Phönix 3 februari 2004 11:37

Welkom.

Tot zover zijn uw antwoorden even aangenaam om lezen als uw debatten om te besluisteren. Ook dit medium weet u heel handig te bespelen. :)

Bart De Wever 3 februari 2004 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Welkom.

Tot zover zijn uw antwoorden even aangenaam om lezen als uw debatten om te besluisteren. Ook dit medium weet u heel handig te bespelen. :)

Wacht tot ze hier op kantoor door hebben dat ik al ruim een uur niks anders doe dan antwoorden intypen. Het is wel leuk, maar arbeidsintensief.

Voor het overige kan ik beter om met kritiek dan met lof, maar toch bedankt.

Is Sauwens nu al in gang geschoten?

Aangebrande Phönix 3 februari 2004 11:51

Het internet is de vergaarbak van extremen die anders nooit hun mond mogen/kunnen/durven open doen. De truc is personen die doorbomen over zaken die naast de kwestie zijn links te laten liggen. Klinkt behoorlijk simpel, maar het is bij wijlen verdomd moeilijk niet te antwoorden als men je je bestookt met persoonlijke aanvallen.

Wat J Sauwens betreft, ik vrees dat die nog worstelt met de drempelvrees. Al raad ik hem aan niet te lang te wachten, hoe meer tijd verstrijkt, hoe groter het risico wordt dat de vraagstellers onderling beginnen te bekvechten.

De Knut 3 februari 2004 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever
Voor het overige kan ik beter om met kritiek dan met lof

Vandaar dat je weigert te antwoorden als het te moeilijk wordt zeker... :roll:

Aangebrande Phönix 3 februari 2004 14:49

*KNIP*

Zelfcensuur.

Misschien eens pogen van wat minder vijandig over te komen, Knut. Je kan ook op een vriendelijke manier zeggen dat je M. De Wever een politiek-correcte hypocriet vindt.

De Knut 3 februari 2004 14:53

Ik zeg wat ik denk.
Moest ik rond de pot beginnen te draaien en lauwe soep verkopen zou ik ook wel politicus geworden zijn.

Aangebrande Phönix 3 februari 2004 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Ik zeg wat ik denk.
Moest ik rond de pot beginnen te draaien en lauwe soep verkopen zou ik ook wel politicus geworden zijn.

Ik hoop voor jou dat dit niet je enige manieren zijn om die mening naar buiten te brengen.

De Knut 3 februari 2004 15:00

Citaat:

Citaat:

Ik zeg wat ik denk.

Ik hoop voor jou dat dit niet je enige manieren zijn om die mening naar buiten te brengen.

Natuurlijk niet. Zoals gezegd: enkel in confrontatie met rond de pot draaiende politici.

Aangebrande Phönix 3 februari 2004 15:04

Citaat:

Citaat:

Natuurlijk niet. Zoals gezegd: enkel in confrontatie met rond de pot draaiende politici.

Is geen remedie ertegen. Bovendien heb je antwoord gekregen.

Foundation 4 februari 2004 15:48

Jammer dat ook u, mijnheer De Wever, zich verleidt tot goedkope populistische uitspraken aangaande de PS, of zelfs de volledige Waalse politiek. Als u hen niet als volwaardige gesprekspartners beschouwt, denk ik niet dat u op veel begrip bij hen zult moeten rekenen als het ooit tot gesprekken over onafhankelijkheid of zo moest komen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be