![]() |
Dedecker biedt lijsttrekkerschap aan VB kamerlid....die weigert
http://www.zoomin.tv/videoplayer/ind...b&language=vla
Wat een walgelijk sujet.... Eerst het VB uitschelden voor onbekwamen en extremisten... En nu overal VB'ers opbellen en met postjes lokken. De grootste postjesjager die nu hopeloos VB'ers probeert te lokken met lijsttrekkersplaatsen. En het zoveelste bewijs waar het die paarse duikboot om te doen is. |
die marleen lijkt zo weggelopen uit een aflevering van in de gloria.
wel een knuffig hondje, dat wel. |
ik zeg niet dat ze het goed kan uitleggen... Ik zeg dat die paarse windhaan overal in vlaanderen VB'ers ligt te lokken met lijsttrekkersplaatsen, terwijl hij als paarse VLD'er ze elke dag uitmaakte voor onbekwamen en extremisten.
Dat dedecker van niets vies is( paarse prostitutie) dat wist ik al. Maar dat hij zo een smeerlap is dat had ik zelfs niet durven denken. bah mr dedecker; Het moet wel zeer slecht gaan als u iedereen die geen plaats krijgt bij het VB moet opbellen. En nogmaals het bewijst dat zijn enige doel is VB bestrijden. |
Nog meer overlopers lokken, is dat vies? Lijkt mij niet. Na de overstap van Verstrepen zou ook ik denken, als er één schaap over de dam is volgen er misschien meer.
Politiek is vuile handen maken. |
Dedecker is al maanden bezig met dat te proberen.
En verstrepen is nooit een Vb'er geweest. Marleen goovaerts kan blijkbaar weerstaan aan de lokroep waarvoor hulde. Maar dat je diezelfden vroeger uitschold voor onbekwamen en extremisten dat kan er bij mij niet in. En dat hij dan niet afkomt dat ze spontaan overstappen he. Dikke nul is het die paarse breedsmoelkikker. >N-va'er ligt hij overigens ook al te lokken. Betrouwbare vlaamse partijen bestrijden om ijn zijn onbetrouwbare slangen val te stappen. Enkel eigenbelang telt voor die paarse windhaan. |
Citaat:
Voor de mensen die opgebeld worden door DD is dat ook een goeie zaak. Of ze kunnen een mooi plaatsje krijgen bij de jean-marie, of ze kunnen trots vertellen dat ze trouw blijven aan de partij. Je kunt maar hopen dat je opgebeld wordt eh. Marleen bijv. heeft er extra publiciteit bij. Allez, ik vind het een beetje gek dat je van zoiets schrikt. Dacht je nu echt dat JMDD ging zitten wachten tot er zich spontaan bekende namen gingen aanbieden? Denk je bijv. ook dat Morel op een dag eens beslist heeft om over te stappen naar het VB zonder dat daar gesprekjes en onderhandelingetjes aan vooraf gingen? 't is partijpolitiek, geen vriendelijke kaartcompetitie. |
Hij ligt toch altijd te zeggen dat hij niet ging bedelen... en als paarse prostituee liet hij geen spaander heel van de VB mandataris.
iedereen ging spontaan komen dat zei hij zelf de paarse nar! maar blijkbaar komt er juist zoveel volk als hij kan lokken met plaatsjes op zijn lijst. Dat het VB de hand blijft uitsteken naar iemand die op hen spuwt maar wel zijn leden wil wegkopen vind ik onbegrijpelijk. |
ik had eigenlijk niet anders verwacht.
wat niet wil zeggen dat het me pleziert, natuurlijk. |
eerlijk gezegd: wat JMDD doet en niet doet kan me eigenlijk geen bal schelen. De man is een etterbuil, en die laat ik liever links liggen (of rechts, in dit geval).
|
lDe linkse media omarmt hem anders wel... logisch ze omarmen iedereen die het VB kan afblokken.
Om ze dan weer te dumpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar 'k zal de tv eens aanzetten. Edit: en lap. ik zet mijn tv aan en er verschijnt zo'n huppeltrutje van een belspel. bedankt se. |
Aan het einde van de rit zal blijken dat die pâarse prostituee heel zijn plitieke carriere in paarse dienst egwerkt heeft.
ik vraag me af wat de beloning zal zijn. |
hoe verwacht die paarse stoephoer dan dat het Vb ooit nog met hem wil samenwerken als hij met zijn omkooptaktieken het Vb probeert te beschadigen.
|
Mooi dat die zielepoot vist in de vijver van de twee Vlaams-nationalistische partijen. Hij zal ook wel doorhebben dat geen enkel respectabel VLD'er, en zeker geen kopstuk hem in zijn zielige politieke zwanenzang zal volgen. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is al erg genoeg dat ze hem een parlementair mandaat cadeau gedaan hebben. terwijl hij zei dat hij net zo goed voor de VLD gekozen kon hebben mochten die meer geboden hebben.:roll: |
Komaan, Ilfalco, gij zijt toch ne verstandige mens? Ge wéét toch wat er gaat gebeuren? De Decker zal niet verkozen worden, maar blijft nog tot 2009 in het Vlaams Parlement waarna hij, na de teloorgang van zijn clubje, weer bij het VB zal komen smeken. Als uw voorzitter gelooft dat dat ook maar één procent extra voor zijn partij betekent, zal hij hem binnenlaten. Met Verstrepen, die zal juichen over de Forza Flandria - een vergaarbak van Vlaams-nationalisten, solidaristen, conservatieven, en de politieke losers van ex-LDD.
En dat weet je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be