![]() |
Wie was je favoriete F1 kampioen?
Ik heb zo een beetje de meest memorabele piloten voor mezelf opgeschreven, anders zaten we met een lijstje van meer dan 20 :)
|
Jackie Steward staat er niet bij :cry:
Dan ga ik voor Keke, omdat die kampioen werd door (of ondanks) maar 1 GP te winnen ;-) |
Senna was voor mij intrinsiek de beste coureur, daarom heb ik voor hem gekozen.
De anderen hadden natuurlijk ook hun eigen specifieke kenmerken waardoor ze uitblonken: - Lauda: terug aan de top gekeerd na een vreselijk ongeval - Mansell: een laatbloeier die pas na twaalf jaar F1 wereldkampioen werd (daarvoor werd hij maar liefst 3 keer tweede) - Schumacher: de langste carrière van alle wereldkampioenen. Al had hij wellicht niet de tegenstand waar sommige anderen in het verleden dienden op te boksen, waardoor hij een aantal jaar het rijk quasi voor zich alleen had. - Prost: de 'Professor'. Won met zijn berekende stijl races die hij normaal gezien niet had kunnen winnen. Nog memorabele piloten zijn natuurlijk coureurs als Clark, Fangio... |
Citaat:
|
Citaat:
hehe, sorry, heb een beetje in mijn eigen geheugen gezocht achter namen, enne sommige van die mannen zijn serieus van voor mn tijd :) |
ik heb enkel deze genomen die nog actief waren en die ik bewust heb meegemaakt.
De keuze tss Mansell en Schumi was zwaar, Schumi toch maar. |
Senna. Met voorsprong.
![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=OrpYIq0NbFM 10 jaar verschil en toch een quasi gelijke finish. Let vooral in de bochtige stukken op senna's klasse. prachtig! |
Maar hoe Piquet hier met de Williams uitremt is ON-GE-LOO-FE-LIJK!
check: http://www.youtube.com/watch?v=j1kC0vHIgeE |
Citaat:
|
Een beetje rondrijden met een auto(al dan niet tegen hoge snelheid) is geen sport.
|
Citaat:
|
Ik kies bewust niet, elke periode had zijn kampioen en die met elkaar vergelijken wie de beste is, is afbraak doen aan hun prestaties.
|
Citaat:
|
Senna is van voor mijn tijd, dus Schumacher.
|
den auto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Will Tura :twisted: :twisted: :twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be