![]() |
vrijheidstrijders waar????
Nu met de oorlog in Irak profileren groepen zich als vrijheidstrijders. Wat het vrijheidstrijders kunt noemen ze moorden zelfs hun eigen bevolking mee uit. Iedereen die deze zelfbenoemnde vrijheidstrijders niet steun krijgt ne kogel door zijn hoofd of wordt simpelweg onthoofd. En dat moet dan vrijheidstrijders voor stellen ze zijn in mij ogen gewoon grote lafaarden die dood en terreur veroorzaken onder de bevolking om achteraf de macht te kunnen grijpen en een of andere dicatuur op te richten. Als zo'n mensen vrijheidstrijders zijn ben ik sinter-klaas.
|
Voor ons klopt dat mss niet. Maar wie zijn wij om daarover te oordelen?
|
Grote lafaarden mischien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reactionairen mogen hun land net zo goed van de invallers bevrijden als alle anderen. Het is nu eenmaal een gegeven dat de Arabische landen een totalitair bewind hebben. Ik zag laatst een documentaire waarin een Iraakse zei dat ze liever Sadam heeft dan die Amerikanen, want met die Amerikanen kwam er nog meer dood en verderf in Irak. Dat zal ongetwijfeld ook voor Afghanistan gelden.
|
Echte vrijheidsstrijders dragen geen wapens.
|
Citaat:
En voor het moment worden Vader en zoon Bush stinkend rijk door de kunstmatige hoge prijs van de petrol.En dan zijn er mensen hier die maar niet kunnen begrijpen waarom er aanslagen zijn in Irak. Tijdens de WOII waren er in ons land waren er toch aanslagen tegen de Duitsers of niet? |
Citaat:
de ware verzuchtingen van de grote lafaarden kan inderdaad in twijfel getrokken worden als zij daarbij hun eigen mensen niet ontzien, daar ga ik met je mee. Wellicht spelen andere belangen zoals macht en geld hun rol in deze spijtige zaak. Presenteerden de VS en hun bondgenoten zich trouwens ook niet als vrijheidsstrijders? Waar hebben zij gefaald? In de strijd of in de vrijheid? |
Gezien de gevaarlijke politici en de dictatuur in America zijn er soms enkele heldendaden waar te nemen die tegen het systeem vechten. één van die mensen was Timothy Mcveigh, een Amerikaanse soldaat die de Amerikaanse regering zelf heeft leren moorden in Irak. De regering is schuldig aan het doden en verwonden van vele mensen in Wacko (Texas). Hij en niemand anders heeft de politiek teruggepakt door een gebouw op te blazen dat vol zat van politici die oorog en haat promoten. Boontje komt om zijn loontje.
Sindsdien zijn er 80 pogingen geweest die allemaal mislukten gezien er nu palen staan bij ondergrondse parking. Mcveigh kreeg de doodstraf en had ongeveer 2000 kilo gebruikt om een gebouw op te blazen als teken van protest. Hij was geen psychopaat of massa moordenaar maar wou een signaal uitzenden. Ook hier in ons land zijn er gevaarlijke mensen voor de democratie die voor een grote groep mensen zoals ons VB'ers gevaar betekenen. Daarom zeg ik meer dan ooit: leg een bom onder het vorstendom! Voor 300 € zijn deftige pistolen te koop in Charleroi, neem het recht in eigen handen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het antwoord is dus nee. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be