![]() |
Vlaams -Nederlandse media
"Onbekend maakt onbemind"
Op de weg naar Groot-Nederland kunnen de media een belangrijke rol spelen. De afgelopen jaren hebben ze wederzijds de buren verwaarloosd Gisteravond was Abuyaya bij Pauw&Witteman . Ze kondigde aan dat er vanavond weer een Belg komt. |
Citaat:
(Moeilijk die Arabische namen.) Hij sprak over zijn Belische Nationaliteit en zijn onduidelijke deelname aan de oorlog in Libanon en zijn visie op Israel. |
Abou jahjah dus
|
Citaat:
Wat hebben Belgen toch een prachtige namen:roll: |
Het zou al heel fijn zijn als men Vlaamse uitzendingen in het buitenland zou kunnen bekijken op internet. Helaas kwam ik er onlangs achter dat men in Vlaanderen niet wil dat buitenlanders via internet toegang krijgen tot allerlei materiaal.
|
Citaat:
Overigens vind ik dat Vlaamse zenders hier gewoon op de kabel thuis horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg toch een prachtige naam. |
Citaat:
|
Het is zeer logisch dat de Vlaamse commerciele zenders niet in Nederland zijn te ontvangen en de Nederlandse commerciele zenders niet in Belgie. Deze draaien namelijk grotendeels op buitenlandse series en films en men koopt de rechten hiervoor per land op, men kan deze dus niet zomaar in een ander land verspreiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
m.a.w. dan zijn wij allemaal verfranst? ;)
|
Citaat:
En Herman Brusselmans -"de befkoning van Vlaanderen"- is ook al meerdere keren in De wereld draait door geweest.:| Je zou de indruk krijgen dat men in Vlaanderen eigenlijk slechter bezig is dan in Nederland. (Rik de Leeuw zit wel in de Tabel van Mendelejev, maar dat programma werkt op mijn zenuwen:evil: ) |
Citaat:
Hij is toch een schrijver over collaboratie en verzet? |
Citaat:
'Belgie' en 'Verhofstadt' zijn twee verschillende zaken! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde de Belgische regering:oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be