![]() |
De Standaards mediamanipulatie grondig mislukt!
Zie het allemaal een beetje gevolgd heeft, kon de laatste weken merken dat de Standaard met een zielige poging was begonnen om het land aan mekaar te lijmen! Ik begon al te vrezen na deze media show dat er weer aan grootschalige mediamanipulatie werd gedaan!
Maar wat blijkt nu, bijna 40% vond het onderzoek van de stadaard in samenwerking met le soir geen goed idee achteraf bekeken!:lol: http://www.standaard.be/Meningen/Pol...aspx?poll=4446 Is niet zo belangrijk maar wou dit toch even aankaarten... |
Het was dan ook een zéér doorzichtige poging. Dit land is het zó gewoon dat de regimepers propaganda voert, dat de media zelfs hun best niet meer doen om dat te verbergen.
|
ondertussen 64% vond het wel een goed idee. bij mijn weten is dat een stevige meerderheid.
|
Goed zo "De Standaard....":thumbsup:
|
Citaat:
Ek goan et zegge Walter: "Selectiviteit" |
Tja, welk een publiek leest onze voormalige AVV-VVK gazet tegenwoordig nog?
|
Citaat:
|
Een groot deel van De Standaard-lezers dweept echt met zijn krant, en zou nooit iets durven afbreken wat zijn krant doet. Met dat in het achterhoofd, is die peiling nog extra zielig.
Bovendien. De percentages slaan enkel op de groep die hun abonnement niet opgezegd heeft. Een beperkt deeltje van DS-lezers dus. |
Wat is er trouwens verkeerd met die samenwerking? Ik vond dit ook positief, en ik kijk trouwens al uit naar een samenwerking met een Nederlandse krant.
|
Citaat:
Maar DS-LS was dat niet. Le Soir is zelfs geen Waalse krant, maar ene Franstalig-Brusselse. De campagne van DS-LS gebeurde duidelijk onder de Belgische paraplu. België werd er voorgesteld als de ultieme samenwerking van Vlamingen en Walen. Hetgeen uitaard zever is: België is net een instantie die Vlamingen tegen Walen opzet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom werd de samenwerking eigenlijk opgezegd?
|
Hier is iets voor jou, Jaani:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ovv.be/page.php?ID=284 |
Citaat:
Ga eens met een bus Vlaamse voetbalsupporters naar een match in Wallonië. Ge zult direct weten hoe het zit. |
Citaat:
Vraag is of een 'Vlaams' politicus zou durven wat Demotte zich permiteert, en waarom er nog iemand verbaasd over is dat de twee gemeenschappen van dit land elkaar niet meer aan dezelfde tafel zien zitten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be