Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Jo Vandeurzen (CD&V) - 18 tot 29 april (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=164)
-   -   transfers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88128)

Jan Meuleman 20 april 2007 11:42

transfers

Geachte,
Dat er solidariteit moet blijven bestaan is duidelijk voor elk redelijk mens. Maar dat Wallonië misbruik maakt van onze solidariteit is eveneens duidelijk. Bovendien helpt het Wallonië niet. Dat gaven onlangs nog enkele Waalse professoren toe.
Zal de CD&V deze transfers naar een bodemloze put klakkeloos blijven aanvaarden, wetende dat ze in hoge mate de corrupte PS steunen. Of zal CD&V eisen dat er een bodem in de put wordt gelegd zodat deze "ontwikkelingshulp" toch een beetje rendeert?
mvg
Jan Meuleman

1handclapping 20 april 2007 11:46

Er gaat 0,0 euro's "transferts" naar Wallonië. Er wonen in Wallonië alleen meer werklozen dan in Vlaanderen, als die in Vlaanderen komen wonen heeft U er geen probleem mee ?

ilfalco 20 april 2007 12:20

De tsjeven hebben altijd en herhaaldelijk gezegd dat ze niet zullen raken aan de "interculturele" solidariteit.

Dus voor hen kunnen de transfers doorgaan...

Jan Meuleman 20 april 2007 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2618189)
Er gaat 0,0 euro's "transferts" naar Wallonië. Er wonen in Wallonië alleen meer werklozen dan in Vlaanderen, als die in Vlaanderen komen wonen heeft U er geen probleem mee ?

Zou je niet beter antwoorden op de reactie van Dhr Vandeurzen, of mag ik misschien geen vragen stellen die niet met uw mening stroken?

Jan Meuleman 20 april 2007 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2618248)
De tsjeven hebben altijd en herhaaldelijk gezegd dat ze niet zullen raken aan de "interculturele" solidariteit.

Dus voor hen kunnen de transfers doorgaan...

Zou je niet beter antwoorden op de reactie van Dhr Vandeurzen of heb je zijn antwoord in uw glazen bol gelezen?

ilfalco 20 april 2007 17:48

Ik weet wat ze in het verleden gezegd hebben. En ik weet ook wat de reden was om het nep-gesprek met het VB in 2004 af te blazen.

Jan Meuleman 20 april 2007 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2618707)
Ik weet wat ze in het verleden gezegd hebben. En ik weet ook wat de reden was om het nep-gesprek met het VB in 2004 af te blazen.

Blijkbaar snapt u niet dat het de beleefdheid is om te wachten tot u het antwoord van Dhr Vandeurzen kent. Dan mag je hem met met eventuele uitspraken uit het verleden confronteren.

1handclapping 20 april 2007 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2618681)
Zou je niet beter antwoorden op de reactie van Dhr Vandeurzen, of mag ik misschien geen vragen stellen die niet met uw mening stroken?

Een vraag is een vraag en geen mening - Mr. Van Deurzen kan mijn standpunt hierover in consideratie nemen alvorens een antwoord te formuleren (ahw 2 vliegen in één klap).

Vragen zijn inderdaad niet zonder belang - zonder vragen is een levendige discussie onmogelijk.. idem dito voor levendige antwoorden die de vragen belichten.

Jan Meuleman 20 april 2007 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2618736)
Een vraag is een vraag en geen mening - Mr. Van Deurzen kan mijn standpunt hierover in consideratie nemen alvorens een antwoord te formuleren (ahw 2 vliegen in één klap).

Vragen zijn inderdaad niet zonder belang - zonder vragen is een levendige discussie onmogelijk.. idem dito voor levendige antwoorden die de vragen belichten.

Blijkbaar snapt u niet dat het de beleefdheid is om te wachten tot u het antwoord van Dhr Vandeurzen kent.

labyrinth 20 april 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2618758)
Blijkbaar snapt u niet dat het de beleefdheid is om te wachten tot u het antwoord van Dhr Vandeurzen kent.

Juist, mensen en meningen evolueren.

Jan Meuleman 20 april 2007 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth (Bericht 2619134)
Juist, mensen en meningen evolueren.

Maar sommige blijkbaar nooit. Wat een zinloze opmerking.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be