![]() |
Brusselse politie gaat patrouilleren op Second Life
Het Brusselse parket heeft speurders van de Federal Computer Crime Unit gevraagd te gaan patrouilleren op Second Life. In de virtuele wereld van het computerspelletje werd onlangs een personage ’verkracht’.
Naar aanleiding van die virtuele verkrachting opende de Brusselse gerechtelijke politie een dossier. ,,Het is de bedoeling na te gaan of er strafbare feiten zijn gepleegd", klinkt het bij de federale politie. Ook het parket werd gealarmeerd. Op de zedensectie startte substituut Verlinden een informatieonderzoek naar de feiten. sdg (belga) BRON ----------------------------------- Wat een hype toch. Als je virtueel verkracht wordt trek je toch gewoon de stekker uit? :-D En daarbij, je moet zelf toestemming geven om verkracht te worden in dat spel. Klein blundertje? :mrgreen: Dan kan het parket evengoed een moorddossier openen omdat ik gisteren in Battlefield2 126 iraki's heb neergeknald. ;-) Is er nu echt geen nuttiger werk te doen als dit? :roll: |
blijkbaar niet.
er moet �*éts gedaan worden met ons belastinggeld he :wink: |
Citaat:
|
Het regime gaat eens beginnen de echte misdaden op te lossen. Virtueel kan ze misschien goede resultaten voorleggen. Zouden ze die dan ook mee in de "misdaadcijfers" stoppen?
Aantal moorden 2007: 767 900 (X in België + 76. ... in computerspelletjes). :lol: |
ze gaan t'moeilijk hebben de mannen van de crime unit......
ze kennen nu al t'verschil niet tussen de echte wereld waarin wij leven en de virtuele realiteit van de diensten waarin zij werken.....:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Ja hoe onnozel.
En zelfs in onze fantasiewerelden willen machtshebbers de baas spelen. Echt nul de botten vrijheid. |
Bedoel je dat ik, voor alle duidelijkheid ik als man, voor 100 procent duidelijkheid ik als hetero man, hier op dit forum verkracht zou kunnen worden door een niet gewassen hiv-geïnfekteerde biseksueel?
Ik ga dit onmiddellijk gaan aangeven bij de vice-sektie van de federale !! Het gedacht alleen al ... heel mijne zondag naar de kloten ...!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be