Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Overal alcohol controle behalve.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88198)

Mambo 21 april 2007 18:21

Overal alcohol controle behalve..

Aan voetbalpleinen.
Grote matchen volgt men wel, maar de wekelijkse kleine matchen in de dorpen is een feest voor wie ladderzat en ongestoord in zijn wagen wil stappen.
Dat één en ander te maken heeft met de lokale dorpspolitiek zal men hier wel snappen hoop ik.
Vraag maar eens om controle doen na de voetbal, zal niet lukken. Hoogstens gaan ze “het eens doorgeven”. Minstens 100 man waggelt ladderzat naar hun wagen nadien.
Schol zuip uw goesting in de voetbalkantine en stap maar met gerust hart in uw wagen.
Geloof je me niet? Ga dan zelf gaan zien!

Chipie 21 april 2007 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2620318)

Aan voetbalpleinen.
Grote matchen volgt men wel, maar de wekelijkse kleine matchen in de dorpen is een feest voor wie ladderzat en ongestoord in zijn wagen wil stappen.
Dat één en ander te maken heeft met de lokale dorpspolitiek zal men hier wel snappen hoop ik.
Vraag maar eens om controle doen na de voetbal, zal niet lukken. Hoogstens gaan ze “het eens doorgeven”. Minstens 100 man waggelt ladderzat naar hun wagen nadien.
Schol zuip uw goesting in de voetbalkantine en stap maar met gerust hart in uw wagen.

Ik geloof U... ;-)

Mambo 21 april 2007 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2620323)
Ik geloof U... ;-)

Dank u.

Maar wedden dat ze 's nachts om een uur 2 er 3 man en een paardenkop zullen uithalen in een grootschalige actie ergens ver van het voetbalpleintje.
En dat gaan ze in de gazet schrijven; 3 man en een paardenkop van de weg gehaald.

Dorpen hé. Hypocriet tot en met.

ICE-MAN 21 april 2007 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2620318)

Aan voetbalpleinen.

dat maakt deel uit van de "voetbalcultuur" ge moet maar eens naar de allerkleinsten gaan kijken, de voetballerkes van 7 of 8 jaar, ge gelooft uw eigen oren niet..... man, man,man..... de crapuleuze taal die ge daar hoort..... daar moet ge al een stuk in uw voeten voor hebben om dat te verstaan alleen al............ en dat zijn niet de supporters maar de ouders van die klein mannen...... mijn kinderen zouden daar niet eens mogen aantreden..... die zijn een betere opvoeding waard.....

Chipie 21 april 2007 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2620349)
Dank u.

Maar wedden dat ze 's nachts om een uur 2 er 3 man en een paardenkop zullen uithalen in een grootschalige actie ergens ver van het voetbalpleintje.
En dat gaan ze in de gazet schrijven; 3 man en een paardenkop van de weg gehaald.

Zouden er in de stad Gent ook zo'n ploegskes niet bestaan? ;-)

alberto 21 april 2007 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2620349)
Dank u.

Maar wel gezellig, ben deze middag naar jeugdvoetbal gaan kijken en dorst dat je daar van krijgt dat kan je niet geloven.
Ik was niet met den auto maar met de fiets en je hebt gelijk, ik ben gene polies tegengekomen.

Groot Bakkes 21 april 2007 18:44

Van die agenten enigzins begrijpelijk natuurlijk, die moeten patrouilleren op SecondLife. ;-)

ICE-MAN 21 april 2007 18:59

die flikken die zitten meestal zelf in die voetbalkantine zwaar te hijsen.....

die zullen te zat zijn om kontroles te doen ;-)

Mambo 21 april 2007 18:59

Dat ze de traditie gerust willen laten tot daar aan toe. Dat ze een stuk in hun voeten drinken ook tot daar aan toe.
Maar dat ze nadien met een stuk in hun voeten een spurtje zetten tussen kleine kinderen en hier en daar ondertussen een toevallige loslopende hond doodrijden dat is er over. Stoppen is er dan niet meer bij, want dan is men er aan om met een stuk in voeten rond te rijden, dus laten ze de beesten maar liggen.
Het zal zijn tot ze eens op een groep kinderen rijden, of 1 kind is al veel te veel.
Ik vind het dus hypocriet van de agenten en de lokale bestuurders om dat allemaal maar blauw blauw te laten en niet af en toe eens te gaan posten aan de pleintjes.

Mambo 21 april 2007 19:03

Alle weken liggen hier honden en katten doodgereden van die zatlappen van de voetbal.
De ingewanden soms meters ver over de straatstenen getrokken. En geen één, ik herhaal geen één die stopt, zelfs geen remsporen.
Het mag stoppen voor mijn part.

Mambo 21 april 2007 19:07

Ik zie hier altijd kleine kinderen tussen de auto's lopen, hun ma of pa ladderzat naar zijne auto klauteren of ze weten niet waar de kleine zit of loopt.
Ook vrouwen zwalpen van links of rechts alvorens te vertrekken.

Dat ze voor mijn part thuis van de trap vallen van zattigheid, maar niet in de middag met de auto tussen mensen en kinderen die er niks mee te maken heeft.

En iedereen weet dat het zo is.

Mambo 22 april 2007 09:34

Voila de voetbal is gedaan, minstens 100 crimineel zatte chauffeurs zijn zonder problemen mogen vertrekken. Tot stukken in de avond doorgezopen. De bloedplaatsen van de doodgereden honden zijn nog een beetje zichtbaar en volgende week alles opnieuw.
Zonder problemen, geen controle zal er te zien zijn. En als ze er wel komt zal men eerst tippen dat ze er zullen staan.
Dorpspolitiek!

HAMC 22 april 2007 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes (Bericht 2620361)
Van die agenten enigzins begrijpelijk natuurlijk, die moeten patrouilleren op SecondLife. ;-)

Dat is wel bangelijk, betaald worden om spelletjes te spelen.

Chipie 22 april 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 2621015)
Voila de voetbal is gedaan, minstens 100 crimineel zatte chauffeurs zijn zonder problemen mogen vertrekken. Tot stukken in de avond doorgezopen. De bloedplaatsen van de doodgereden honden zijn nog een beetje zichtbaar en volgende week alles opnieuw.
Zonder problemen, geen controle zal er te zien zijn. En als ze er wel komt zal men eerst tippen dat ze er zullen staan.
Dorpspolitiek!

En ik heb altijd gedacht dat U in de progressiefste stad van het land woonde...

Ambiorix 22 april 2007 10:04

ik vind dat die zatte dorpscultuur moet blijven. Dus dat die flikken maar "controles" gaan doen in de grootsteden. Daar is wel wat meer aan de hand dan zatte voetbalclubkes.

Chipie 22 april 2007 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2621063)
ik vind dat die zatte dorpscultuur moet blijven. Dus dat die flikken maar "controles" gaan doen in de grootsteden. Daar is wel wat meer aan de hand dan zatte voetbalclubkes.

Nog aan het :drinking:? ;-)

Ambiorix 22 april 2007 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2621079)
Nog aan het :drinking:? ;-)

bwa nee, zondag is alcoholvrij

behalve zondagavond;-)

Mambo 22 april 2007 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2621059)
En ik heb altijd gedacht dat U in de progressiefste stad van het land woonde...

Ik woon een beetje buiten Gent. Maar ik ben er wel alle dagen.
Gent is mij een beetje te gekleurd geworden.

Mambo 22 april 2007 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2621063)

Ze mogen zij allemaal voetballen en zuipen wat ze willen. Maar niet in hun auto stappen en tussen de kinderen gaan rijden wanneer ze allemaal buiten lopen.

En als het hun niet kan schelen dat ze crimineel zat rond rijden (omdat het voetbal is) moeten ze achteraf ook niet komen zagen dat er iemand ergens anders een klein beetje teveel had gedronken met al die cinema van rechtbanken en rijverbod en weet ik veel.

Tavek 22 april 2007 12:08

Dorpscultuur..yuk :)
Gewoon controleren gelijk ze doen bij de discos en dergelijke. In princiepe is zat rondrijden na een voetbalmatch nog een pak erger als midden in de nacht: er lopen kinderen en fietsers over de straat !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be