![]() |
Boycot van Turks-Marokkaans eten
Ik ben begonnen om op mijn eentje een boycot in te stellen tegen alle Turkse en Marokkaanse eetplaatsen,zelf al het overheerlijke Turks-Marrokkaans eten weiger ik te kopen in de winkel,tot als ze ons bier terug verkopen
|
Citaat:
|
Blijf mij maar lekker pide geven.
|
Citaat:
|
Wie wil er nu pils bij zijn eten drinken...:?
|
Citaat:
|
Duveltje, ik ben nog NOOIT in een pitta snack bar "iets" gaan eten en ben dat ook niet van plan...net zoals mijn madam nog steeds Frankrijk boycot omwille van de laatste kernproeven op (was het?)Mururoa...en we eveneens geen boodschappen bij de Turk of vergelijkbaar doen....
Eigen volk eerst zeker?:-D Maar ook vertrouw ik dat boeltje niet, o.a. het vleesschandaal in Duitsland-Oostenrijk mbt Pitta-gedoe remember? |
Ik heb nog nooit Marrokaans of Turks eten naar binnengefoefeld.
Geef mij maar witloof in en daarna uit den oven. |
Exotisch eten is gewoon lekkerder. Punt.
Wat eten de mensen hier nu? Walgelijke kaassauzen, debiele pseudo-exotische wokgerechtjes gemaakt in een pseudo-wok. Koriander vind dat gespuis al heel wat. |
Friet met stoofvlees, braadworst met savooikool, konijn met pruimen, zalm, pladijs, haring.
Wat moet ne mens nog meer hebben, allemaal lekkere dingen van eigen bodem |
Citaat:
Anders gezegd, hoe kun je nu generaliserende uitspraken doen over een uiterst persoonlijk gebonden onderwerp als daar is smaak? OT: Ik doe dat niet, die boycot. Je treft er mensen mee die er feitelijk niks mee te maken hebben. |
Citaat:
Ik kan trouwens perfect kebab maken van in vlaanderen geteelde beesten. Dan is het ook 'van eigen bodem'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus omdat er een paar pitta-zaken geen alcohol meer schenken, ga je totaal geen Turks/Marokkaans eten eten???? van belachelijk gesproken ja.. boycot die handelaars hé, niet anderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn dingen die ik gekregen heb als kind die ik toch niet zou willen bestempelen als 'belgische keuken'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be