Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   antisemitische aanslagen in Israel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88230)

ministe van agitatie 22 april 2007 17:19

antisemitische aanslagen in Israel

ISRAEL IS UNCLEAR BUT NUCLEAR IS REAL

Vorig jaar waren er in Israel zo'n 500 antisemitische aanslagen. De meeste aanslagen zijn het werk van Russische neonazi's die speciaal naar Israel geëmigreerd zijn om de Joden het leven lastig te maken, te verhinderen dat Russen zich tot het Jodendom bekeren en ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk Russen naar Rusland terugkeren. Je vindt de antisemieten in zowat elke Israëlische stad.

bron

De feiten doen zich zelfs in het leger voor.

bron

een geval van 'chickens coming home to roost'?

Nierika 22 april 2007 18:06

Een echte billenkletser hé?
Ik heb zo het gevoel dat je een serieus vreugdekreetje zult geslaakt hebben toen je het hoorde.

Lof der Zotheid 22 april 2007 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 2621786)
Ik heb zo het gevoel dat je een serieus vreugdekreetje zult geslaakt hebben toen je het hoorde.

Ik ook...

1handclapping 22 april 2007 18:20

Als ik het goed berijp gaat dat dus over jongens die indien den Dolf den Oorlog had gewonnen in een gaskamer zouden verdwenen zijn. Of de paradox van "volksnationalisme" wat moet je doen als het "Volk" waartoe je behoort je eigenlijk niet aanstaat en volgens je ideologie je niet "van volk" kunt veranderen ?

ministe van agitatie 22 april 2007 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 2621786)

Niet echt. Ten eerste is Schadenfreude aan mij niet besteed en bovendien trek ik systematisch partij tegen neonazi's en voor hun slachtoffers.

Maar deels heeft Israel het wel aan zichzelf te danken: 1,2 miljoen Russen importeren kan wél, waarvan er zich zo'n 300.000 niet als Jood beschouwen, maar de Palestijnse vluchtelingen laten terugkeren, zelfs als daar VN-resoluties over bestaan, kan niet.

Sinistra 22 april 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2621862)

Maar deels heeft Israel het wel aan zichzelf te danken

.

Je bent dus wel degelijk zelf een antisemiet.

ministe van agitatie 22 april 2007 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2622089)
Je bent dus wel degelijk zelf een antisemiet.

Waarom beledigt u mij? Ik stel vast dat Israel de import van neonazi gespuis aan zichzelf te danken heeft. In welke zin is die vaststelling antisemitisch?

Sinistra 22 april 2007 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2622183)
Waarom beledigt u mij? Ik stel vast dat Israel de import van neonazi gespuis aan zichzelf te danken heeft. In welke zin is die vaststelling antisemitisch?

Dat is hetzelfde zeggen als de Joden hebben de holocaust verdiend. Ik beledig niemand, het is enkel de waarheid die kwetst men beste Antizionist..;-)

ministe van agitatie 22 april 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2622201)
Dat is hetzelfde zeggen als de Joden hebben de holocaust verdiend.

Als "Israel heeft de neonazi's uit Rusland geïmporteerd" hetzelfde is als "de Joden hebben de holocaust verdiend" dan is alles hetzelfde.

Antoon 22 april 2007 23:11

wat een non-event, deze thread.

bosstraat5 22 april 2007 23:35

Anti-Semitism is a term which is bandied about too loosely. If it continues to be used indiscriminately and vituperatively about all who attempt to discuss Jewish characteristics and Jewish world-power, it will, in time, arrive at the estate of respectability and honor.

(Henry Ford 'The International Jew' 1920)
http://www.radioislam.org/ford/

Praetorian 23 april 2007 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 2622201)
Dat is hetzelfde zeggen als de Joden hebben de holocaust verdiend. Ik beledig niemand, het is enkel de waarheid die kwetst men beste Antizionist..;-)

En hoe is de holocaust verbonden met deze thread of het antizionisme?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be